Osa 35

140 12 1
                                    

Kuna kell oli alles lõuna, siis oleks olnud patt ilusat suve päeva toas veeta.

,, Kuulge tüübid Karlis helistas, ütles et ta jõuab umbes 5 min pärast siia. " tuli Johanna meile teatama.

,, Naiss värk ju" - Joseph.

,, Jep" - Johanna

,, No aga mis me ootame siis kutid lähme paneme grilli sooja ja hakkame grillima" Ütles Noah poistele samal ajal õue karates.

Kui poisid olid omadega õue ära jõudnud siis juba kuulsimegi Karlise auto häält.

Otsustasime Raci ja Johannaga talle vastu minna.

Ta tuli just autost välja kui me sinna jõudsime

,, Tsauuuu" hõikasime talle

Mille peale ta meile naeratas ja see järel võttis autost mingi kilekoti.

,, Terekest teilegi preilid, kus siis noorhärrad on? "

,, Grillivad hoovi peal" ütlesin talle

,, Naiss" - Karlis

,, Mis sul seal kilekotis on? " tundis Rac koheselt huvi.

,, Aaa ma tõin niisama snakke" vastas ta selle peale.

,, Okii lahe, lähme edasi" - Johanna

Kõndisime poisteni.

,,Oh jou Karlis " hõikas Noah koheselt kui teda nägi.

,, Jouuu" ütlesid teised samuti

,, JOU JAH ma tõin veel süüa ja juua muide. " - Karlis.

,, Naiss, täna õhtul tuleb pidu we?" oli Joseph huvitatud.

Kõik naersime.

,, tuleb tuleb " lausus Rac naljaka häälega

- - - - - - -

Veits aega oli möödas ja meil polnud midagi teha seega otsustasime minna sinna samma mäe peale kus tookord päikseloojangut vaatamas käisime.

Aga see kord lihtsalt päeval.

Sinna kõnnib umbes 30 minutit seega on juba see hea ajaviide.

,, Mul on üks vaheküsimus" Ütles Johanna minu ja Raci poole vaadates ja samal ajal ikka sinna mäe poole kõndides.

,, No küsi " ütlesin talle

,, Jah küsi, kui ma oskan vastata haha" - Rac

,, On teil keegi kes teile väga meeldib "

,, OH kohe nii?" naljatasin talle

,, Kohe nii ja " - Johanna

,, No ma ütlen ainult siis kui ma ei pea ütlema kes eks?" Rac

,, Jep, nii ma kuulan. " Johanna

Samal ajal ka mina kõrvu kikki ajades.

,,Nooo üks meeldib mulle jaaa veits hehe" Rac

,, Naiss, ja sulle Ash? " - Johanna

,, Noo minu osas on keeruline sest ma isegi ei tea" mõtlesin samal ajal oma ajus Josephile aga seal samas me oleme parimad sõbrad niiet välistatud.

,, Nonoh" - Johanna

,, Nii ja kas sulle meeldib keegi? " uuris siis Rac siis Johannalt.

,,Jah seda tahaks nagu isegi teada" naljatasin ma.

Oma ajus pakkudes välja Noahit aga samas... Siis tuli mõttesse Karlis, aga jällegi.... Oh ma ei tea kuulan lihtsalt mida Johanna ütleb.

,, Nooo eiei mulle praegu keegi ei meeldi " ütles Johanna samal ajal punastades veits.

,,Mhmmmmmm" venitasin seda sõna võimalikult pikalt ja liigutasin kulme.

Seda sama tegi ka Rac.

See on meie meetod kui kellegile keegi meeldib aga ta seda ei ütle.

,, Kuulge lõpetage ära! " lausus Johanna siis veel rohkem punastades aga siis läks ta nägu tavaliseks tagasi.

,,Okeiokei" andsime alla.

Ütleme nii et me pole Raciga eriti head vaidlemises, lihtsam on kohe alla anda, aga me vähemalt üritame.

Ja nii kiiresti kui see aeg ka möödunud poleks, olime jõudnud juba mäe juurde.

,, Oh olemegi kohal. " - Rac

,, Jep" ütlesin ma

,, Olen ma ainus aga see koht on päeval palju teistsugusem kui tookord päikseloojangu ajal oli. " - Johanna

,, Tõsi" ütlesime Raciga samal ajal.

Mille peale me kolmekesi naerma hakkasime.

,, Nii aga mis me siin nüüd teha võiks?" uuris Rac

Ja see küsimus oli isegi loogiline, sest ega siin midagi erilist teha pole midagi.

,, No ma ei tea kuna me nii pika maa kõndisime siis istume lihtsalt maha siia." - Rac

Ja nii me tegimegi.

Istusime mõnda aega vaikuses.

Ma sulgesin silmad ja ma kuulsin ainult linnulaulu.

Ja korraks Johanna aevastas siis seda kuulsin ka.

Aga ei midagi muud.

Kui silmad kinni olid ja linnulaulu kuulasin, hakkasin ma tahtest tahtmatult Josephit ette kujutama.

Ma tunnetasin isegi meie kallisi ja kaisus olemist ette.

No täna õhtul ma pean kindalt ta kaisus püsima kogu see aeg mis võimalik.

,, Okei tüübid mis toimub" ütlesin siis neile meie imeilusat vaikust rikkumas.

,, Mis toimub siis? " uuris Rac

,, Miks ma kujutan Josephit ette ja meie kallisi ja kaisus olemisi"

,, Ooooooooooooo" - Johanna

,, Mida? " ei saanud ma aru

,, Ta meeldib sulle eks?" ütlesid Johanna ja Rac nagu ühest suust jällegi.

,, Ei olge normaalsed, me oleme parimad sõbrad ikkagi. " üritasin neile selgeks teha.

,, No ega see et te parimad sõbrad olete ei tähenda et ta sulle meeldida ei võiks"- Johanna

,, Mh mai tea isegi" ütlesin neile mõeldes samal ajal mõtetes Josephist.

,, Oh ma ei tea hakkaks äkki lihtsalt suvila poole tagasi minema? " - Rac

,, Jep ma arvan ka" - Johanna

,, No teeme nii " ütlesin neile.

Ja hakkasime suvila poole tagasi kõndima.

Tee peal me eriti midagi ei rääkinudki, kõndisime lihtsalt vaikuses.

Jõudsime suvilani ja siis...

,, OKEI" - Johann

,, Millal nad seda jõudsid teha? " - Rac

Olime üllatunud heas mõttes sest...

- - - - - - - -
Loodetavasti meeldis ja palun vajutage vote et me ikka teaks et te meie lugusi soovite, olge muhedad :(

Parimad sõbradWhere stories live. Discover now