Istusime Noahiga aias pingi peal. Aeda olid pandud kenad valgustid ja kuu helendav valgus paistis taevast hästi Silma. Korraga alustas Noah jutu.
,, Ash sa võid ju mulle kõigest rääkida, olen sulle alati toeks ja näen et kõik ei ole päris korras"
,, Ja ma... Oeh ma ei teagi kuidas alustada... "
,,Alusta lihtsalt algusest"
,,Algusest hm... Ma sündisin haiglas ja siis... "
,, Mitte nüüd nii algusest"
Me naersime natuke
,, Olgu olgu, Joseph rääkis et ta läheb oma eksiga välja... Ja mulle see mõte ei meeldi, teadagi et Gertrud pole muutunud... "
,, Gertrudiga?Miks peaks Joseph temaga välja minema?"
,, Olin sama üllatunud nagu sina, aga ta ise ütles mulle seda. Pärast seda me ei rääkinud, ta isegi ei vaadanud kordagi autos minu poole. "
,, Mul on väga kahju, aga te lepite kindlast ära."
,, Aitäh et lohutad, aga ma vist sooviksin üks olla nüüd..."
,, Saan aru"
Noah tõusis püsti, vaatas korraks mulle otsa, naeratas ja kõndis majja tagasi.
Mõtlesin siis mida edasi teha. Tuju pidutsemiseks ei ole, Rac on ka kuhugi kadunud ja kergelt öeldes ma vist ei soovikski majja tagasi minna. Õues on piisavalt tore olla.
Läheduses on keskmise kasvuga puu, mille peal märkasin oravat. Otsustasin lähemale kõndida.
,,Kui armas " ütlesin ma iseendale, sest kedagi muud minu läheduses ju ei olnud... Kuniks.
Korraga kuulsin et välisuks avanes ja tuttav hääl ütles kellelegi et läheb koju, seejärel uks sulgus.
Otsustasin vaatama minna, kes küll ära hakkab minema, pidu pole jõudnud alatagi ja keegi ruttab juba koju. Kuigi parema meelega läheksin ise ka koju. Aga ma ei jaksa kuulata kui Rac pärast ütleb et ma jäin kõigest ilma, seega kannatan ära.
Hiilisin maja nurga juurde et näha kes ära läheb.
See oli Jos.
Ta rääkis kellegagi telefonis.
Ma loodan et ta ei märka mind... Oli mu ainuke mõte mis peas ringi kõndis.
Kuulsin vaid nii palju:
,, Ma lihtsalt ei saa.. Ei, kuula ma muidugi ja, aga ei ma ei saa.... See ei puutu sinusse... Ei ole tema pärast lõpeta ära. Ma ei pea sulle aru andma."Ta lõpetas kõne. Hakkas auto poole kõndima kuid jäi järsku seisma. Ta nagu oleks tahtnud tagasi pöörata, aga seal samas mitte... Aga seda ta tegi, pööras end maja poole tagasi.
Ja ma olin just parajalt nähtavas kohas, et ta võis mind vabalt näha.
Ta läks teisele poole maja, aga õnneks mitte sealt kus mina seisin.
Ta vist ei märganud mind. Või siiski?,, mida sina siin teed? "
Ma ehmusin. See kes seda küsis oli Jos.
,, MA... Hehe... Ma ei tee midagi, lihtsalt hingan värsket õhku... Pigem mida sa ise siin teed."
,, Ma hakkasin kodu poole minema kuid siis märkasin sind siin seismas ja otsustasin üllatada. "
Pööristasin silmi,et näidata pettumust.
,, Tahad ma viin su autoga koju?"
,, EI, jäta mind rahule.",, Mis sul hakkas nüüd? "
,, Ütlesin jäta mind rahule ja kõik... Mine oma gertrudi juurde ja naudi elu. "
,, Selles on asi? Ma isegi ei lähe temaga välja, otsustasin siiski mitte minna... "
Ma ei vastanud.
" Niiet sa ei tule?"
,, Ütlesin juba et ei tule sinuga"
,, Kuidas sa siis koju saad. "
,, See on juba minu enda asi."
See peale ta ei vastanud midagi ja kõndis minu juurest ära. Istus autosse ja sõitis minema.
Miks peaks mind huvitama tema lause et ta ei lähe Gertrudiga välja, ta ei suudaks ju vastu panna.Mina teda ei usu.
,, Kuku? Sa korras või?"
See oli Rac.
,, Ja ma olen korras, sa ehmatasid mind."
,, Vabandust ei tahtnud ehmatada. Mis sa teed siin üldse? "
,, Ma... Otsisin sind, ma ei leidnud sind kusagilt."
,, Aa okei, ma olin Jonasega köögi laua taga ja seal olid veel mõned, me jälgisime pudeli mängu."
,, Pudeli mäng juba käib või? Miks mind ei kutsutud?"
,, Oleksid tahtnud osa võtta või? "
,, Ei, mul ei lõppe see tavaliselt hästi, seega vaatan parem kõrvalt.On see juba läbi?"
,, EI ole veel? "
,, Tore lähme vaatame."
,, Olgu, aga enne üks küsimus kes su koju viib, Jos sõitis ju minema."
,, Ma ei tea, mõtlesin üldse siia ööseks jääda, aga selleks peaksin ma Noahi sõbra käest järele küsima,kas tohib. "
,, No kui sina jääd, jään mina ka.. Aga kuule lähme nüüd sisse, äkki lõppeb veel pudelimäng ka ära. "
Rõõmsas tujus kõndisime majja tagasi.
*hiljem *
Kell oli palju... 3.46 . Mitmed olid juba ära kustunud, õigemini olin see põhimõtteliselt mina.
Kõik pidutsesid alumiselt korrusel, aga minul oli väsimus peal ja tahtsin magama minna.
Noahi sõbraga sai räägitud ja saime Raciga endale toa, me oleme samas toas ja meil on lai voodi. Rac ise muidugi selles ruumis hetkel ei viibi.
Otsustasin käia pesus, sest üks tüüp valas mu hetk tagasi mingi joogiga üle. Ma päris kindel pole, mis jooks see oli, aga haiseb rängalt.Soe vesi langes õlgadele ja mul oli tunne et tahaks sinna samma magama jääda. Aga siiski, ei tahaks et hommikul keegi mind sealt leiaks seega lähen ma vist ikkagi voodisse teki alla.
*Hommikul*
,, Hommik"
Äratas Rac mind vaikse häälega.
,, Hommik"
Vastasin talle ja jäin imestama, et tema, kes ta pidutses terve öö ja minust mitu tundi kauem ilmselt üleval oli, ärkas siiski minust varem ja on elavamas meeleolus kui mina.
- - - - - - - - - - - - -
See on meie teine osa. Ja kolmas osa tuleb siis, kui saame kokku 3 vote.
YOU ARE READING
Parimad sõbrad
Romance✅ Ashley ja Joseph on eluaeg sõbrad olnud. Tõesti juba 17 aastat, nagu öeldud terve elu. Käes on 12.klassi lõpetamine ning selle ajal juhtub palju. Tülid, suvi, sõprus, tuleviku plaanid ja muidugi ka armastus ning kahjuks ei puudu sellest nimekirjas...