Osa 3

290 17 0
                                    

,, Kuidas magasid? "

Küsis minult seda Rac kui ma talle küsivalt otsa vaatasin.

,, Hästi ma arvan, kuidas sina magasid?"

,, Täiesti vapustavalt"

,, Mis kell sa magama said kui küsida tohib? "

,, Umbes kella 7 ajal"

,, Nalja teed või? "

,, EI, miks"

,, Sest kell on 9.12 ja sa oled juba üleval, isegi mina olen väsinud "

,, Kallis Ash... Õpi pidutsema."

,, Ah ole vait"

Me naersime

Kuulsime kuidas alt korruselt keegi meid kutsus ning otsustasime asja uurima minna.

Jõudes alla oli vaatepilt kergelt kohutav. Alkoholi pudelid vedelesid, mingid joogid olid vist ümber läinud sest põrand kleepis nende järele, külmkapp oli tühjaks söödud ja joodud. Huvitav kas Noahi sõbra vanemad on asjaga kursis üldse? Üks asi mis kõigi pidude juures kohutav on, on koristamine...

,, Nii kuulake kõik me peaksime hakkama koristama, Rac sina korista kõik magamistoad ära, Ash võta elutuba, mina koristan köögi, keegi võiks poes käia... " kuulutas Noah kõigile.

*Ash oma mõtetes 20 min hiljem*

Ma ei ole oma koristamisega kuhugi jõudnud.
Nii palju teha.
Muudkui küüri ja küüri aga otsa ei saa.
Kes sellise seapesa üldse tekitas?
No vähemalt ei olnud see mina... Või noh ma loodan, sest mind arvestades võib kõike juhtuda.
Oee....

*Käis autohääl*

,, Huvitav kes see on? " tundis Noah asja vastu koheselt huvi, aga seda sama tundsin ka mina.

Autoukse hääl käis... Oli natuke vaikust ja uksest astus sisse...
Jos.....

,, Mida sina siin teed?" uuris Noah.

,, Sama küsimus, sa oma Gertrudiga ei pidanud kokku saama või? " tegin solvunud näo.

,, Gertrudiga? Oma eksiga või? " oli Noah segaduses.

,, Jah"

,, Ma ju ütlesin et ei lähe... "

,, Okei, aga Jääge siia kahekesi, ma lähen käin poes siis seniks ära, ma olen köögiga peaaegu valmis..." vastas Noah sellepeale

Noah hõikas oma sõbrale, et ta kaas tuleks ja nii nad astusid uksest välja.

,, Ash, palun kuula mind ära... "

,, Räägi siis"

,, Ma ei lähe Gertrudiga välja, juba eile rääkisin... "

,, Nii? Ja mis siis...?"

,, Ma ei taha et sa pettunud minus oleksid... Tahan sinuga rääkida õhtuti edasi nagu tavaliselt... Ma tahan näha sind naeratamas... "

,, Kui sa tahad näha mind naeratamas, siis luba mulle et sa mitte kunagi Gertrudiga enam välja ei lähe... "

,, Ma luban... "

,, Tore"

,, Aga miks sa pahaseks said, kui ma ütlesin et lähen välja temaga... Oled äkki armukade? "

,, Ole parem vait, sa oled mu parim sõber ja ma ei taha et sinuga juhtuks see, mis juhtus sinuga minevikus... kui sa temaga suhtes olid..."

,, Kui armas.... "

Parimad sõbradWhere stories live. Discover now