"SEE EI OLE VÕIMALIK. NÜÜD ON P****S!"
Automaatselt hakkas mul käsi värisema. Mul juhtub alati nii kui midagi hirmsat toimumas on. Ma üsna kindel et kui näiteks Joseph meile lehma korterisse tooks, mul hakkaks siis ka käsi värisema.
Enne sõnumi avamist hingasin rahulikult sisse-välja.
Sõnum tuli Rachelilt.
To Rachel:
MIS TOIMUB???? Räägi rahulikult.
From rachel:
See pole väga telefoni jutt, võib ma hüppan su juurest läbi korra?
To Rachel:
Ikka, aga oota ma saadan sulle aadressi, ma nüüd Josephiga meie korteris.
----
Sulgesin ikka veel hirmul olles vaikselt telefoni.
,,Mis sinuga juhtus? Keegi saatis hirmsa tiktoki või?'' vaatas JOseph mind maru kahtlaselt.
,,E-ei, Racheliga on midagi juhtunud vist.. Ta tuleb hüppab läbi siit paari hetke pärast, lubas rääkida. On see okei?''
,,Ja loomulikult tibu''
Naeratasin talle kuid siis muutusin taas tõsiseks.
Ning mõne hetke pärast käisiki uksel vali kolkimine. Ja ei see polnud niisama koputamine vaid ta sõna otseses mõttes kolkis seda nii jõuliselt, et ma imestasin et uks veel üldse terveks jäi.
Joseph käis avas ukse ja Rachel tormas otse joones minu juurde. Kogemata vist riivas Josephit ja ta kukkus esikus lebavate jalanõude pärast pikali.
,,Tead Ash nüüd on nii p****s kui veel olla saab ja ma ei tea mida teha.''
,,Räägi ometi mis juhtus, okei ära räägi mul süda niigi seiskunud juba, varsti viskan pildi ka tasku veel, okei räägi lihtsalt vahet pole kaotan teadvuse või mitte ma ei saa teadmatuses ka elada ja mul aidata vaja ju, noh''
,,Okei..''
Raci silmist voolas mööda põske alla peenike pisarariba.
,,Ma kardan et Jonas petab mind..''
,,MIDA?!?!?!?!!?!?!'' karjusime Josephiga samal ajal.
Joseph kes oli just püsti saanud kukkus seal samas tagasi maha.
,,Kuule oled sa ikka kindel? Jonas pole selline. Kust sa seda võtad?
,,Ma olen rase ja sellistes olukordades on varemgi väga palju nii juhtunud et kutt on naise maha jätnud ja uue leinud..ja pealegi nägin juhuslikult ta telefonis kui üks mingi Lauriine talle kirjutas et 'ja aga teeme siis kell 6 minu juures täna' ja siis oli naerunägu taha pannud ja see kõlas täpselt nagu ma ei tea mis ja mis kuradi Lauriine üldse, ma kahjuks nende chati ei jõudnud minna Jonas tuli tagasi ja siis kui sõnumi avas , oi milline naeratus lausa tuli!''
,,Tead, me peaks uurima seda asja, aga ma ei usu et Jonas sind petab, kohe kindlasti mitte, siin peab olema mingi arusaamatus!'' lohutasin teda.
Joseph oli just uksest lahkunud et minna Jonase juurde ja ajada lambi soga et tähelepanu kõrvale juhtida ja küsida et kas Jonas viitsib kella kuue paiku läbi hüpata ja näha mis ta vastab. Samal ajal meie aga tõstsime tuju ja naersime meie aastate taguste mälestuste üle.
Sain sõnumi. Sõnum tuli Josephilt.
,,Rac!! Meile on sõnum''
Mu ootused olid kõrged ja ma lootsin täpselt midagi sellist et Jos ütleks et tegu oligi arusaamatusega.
,,Okei sõnum ütleb et 'väga juttu polnud, kiirustas kuskile, ütles et tähtis kokkusaamine aga et ei saanud öelda kuhu või mida aga et esmaspäeval peaks ta teada andma või midagi, ütles et läheb poole kuue paiku kodust et kell kuus peab kohal olema' okei see oli segane''
,,See oli täpselt nii selge et aru saada et ta petab''
,,kell pool kuus... 14 minuti pärast.... Tead mulle aitab, me lähme ja jälitame teda.''
,,Uh, mida? Me ei jõua elusees selle ajaga kohale''
,,Tahad tõtt teada saada või ei?''
,,Tahan..''
,,Novot, siis keda huvitab, me vähemalt teeme proovi ja nüüd hophop jalatsid jalga minek''
,,Okei aga ma jätan telo siia laadima, mul ainult 11 protsenti.'' lausus Rac ja siis tormas esikusse.
,,Ja okei''
-
Me saime hakkama, me tegime seda, jessssss, me jõudsime just siis Jonase maja juurde kui ta majast väljus ja autosse potsatas.
Sõitsime talle vaiskelt järgi.
Maja mille ees ta peatus oli hästi helekollane. Hoovis oli mitmeid kauneid lilli ja puid ning koerakuut kus koera aga olevat ei tundunud. Mingi teerada viis veel arvatavasti tagahoovi ja üleüldse oli maja väga uhke välimusega.
Jäime Racheliga uuriva pilguga majast väljuvat naist vaatama.
Ma tahtsin väikese naeru turtsatuse selle peale teha, sest minu ettekujutuses oli see neiu pikkade blondide juustega, väga seksikas ja kõhna, aga see oli hoopis mingi 40pluss naisterahvas (mitte et neil midagi viga oleks aga Jonase jaoks ta liiga vana ju) ja sugugi mitte blond vaid täitsa must.
,,Millega ta tegeleb haha''
Mulle tundus et seda naist nähes Racheli olek rahunes, ma üsna kindel et tal oli sama ettekujutas nagu mul.
Okei läheb vist põnevaks, nad suunduvad majja ja see vist Racile väga meelepärane polnud.
,,Psstttt!!'' hüüti meie selja tagant mille peale me veits ehmusime.
- - - - - - - - -
Loodame et meeldis ja osi pole enam paljuuu!!!!
YOU ARE READING
Parimad sõbrad
Romantizm✅ Ashley ja Joseph on eluaeg sõbrad olnud. Tõesti juba 17 aastat, nagu öeldud terve elu. Käes on 12.klassi lõpetamine ning selle ajal juhtub palju. Tülid, suvi, sõprus, tuleviku plaanid ja muidugi ka armastus ning kahjuks ei puudu sellest nimekirjas...