Kui karjatus käis, ehmusime kõik.
Joseph oli sunnitud kiirelt pidurdama, esiteks sellepärast et ta ehmus ja teiseks et karjatus käis.
Kui auto oli peatatud, pöörasime Josephiga samal ajal pea et aru saada mis toimus.
,, Mis juhtus teil seal, kes karjus? " uuris Jos otsekohe.
,, Mina karjusin." - Johanna.
,, Miks? " ei saanud ma aru.
,, Sest mu telefonil on mõra." oli tema põhjenduseks.
,, Nalja teed või?!?" ütlesin talle pool karjudes. Ma sain ju ikkagi südari, nii ei saa.
,, Ei tee nalja, vabandust. "
,, Omg Johanna, ma oleks püksid peaaegu täis lasknud ja Jos oleks kraavi sõitnud" hädaldasin mina.
,, Kuule ma nii halb sõitja nüüd ka ei ole. " seletas Jos pettunud näoga vaadates.
,, Okei okei, ma tegin nalja sõidame edasi ja Johanna palun ära karju enam. Kui just mu pükse pesema hakata ei taha."
,, Eksole. " - Johanna
Hakkasime nüüd suvila poole edasi sõitma.
***
Kaks ja pool tundi hiljem olimegi kohal.
Tagumik oli istumisest päris kange aga elab üle.
Sõitsime suvila ette ja Jos parkis auto.
Astusime kõik autost välja.
Joseph kõndis minu juurde ja naeratas. Tegi põsele musi.
Korraga tekkis mul kahtlane tunne ja ma tundsin et hakkan punastama.
Pöörasin end teist pidi ja hingasin sisse ja välja.
Siis pöörasin end tagasi ja olin korras.
Ma ei tea isegi miks selline tunne mul tekkis aga ja.
Võtsime auto pagasist oma kotid ja astusime suvila ukse poole.
Jonas võttis ukse vaiba alt võtme ja keeras ukse lukust lahti.
Toiduvarud olid toodud juba eile suvilasse. Kui kedagi huvitab siis olid need toidu toojad Jonas ja Noah.
,, Nii aga sättige end mugavalt sisse" lausus Jonas meile kõigile.
,, Juhhuu, pidu võib alataa" hõikas Rac nagu tal ikka kombeks on.
,, Kus keegi üldse magab? Ja kellega? " pärisin teistelt.
,, Noo meil on kolm magamistuba siin." alustas Jonas.
,, Nii" - Johanna
,, Ühes toas on inimesed, kes olid autos ka koos, aga kuna me ülejäänud magasime eraldi, peale Joshephi ja Ashley siis on uued paarid. "
,, Ja kes need uued paarid on?" - Rac
,, Noo kuna ma ei taha tunduda mingi gei et ma oleksin Noahiga siis peame panema tüdruk ja poiss samma tuppa."
Naersime natuke.
,, Eksole, aga kes kellega siis lõppkokkuvõttes on?" - Johanna
,, No Jos ja Ash eksole ja siis mina ja Rac ja Noah ja Johanna. "- Jonas.
,, Ooooooooooookeeeeiiiii" venitasin oma sõna, sest kõik tundus põnevust tekitav.
,, Nii aga meie Josephiga võtame tolle kolmanda toa sealt. " hõikasin üle maja ja jooksin toa juurde mida tahtsin.
,, Sobib, meie võtame Johannaga siis selle esimese siit" - Noah
,,Okei meile jääb siis teine "-Rac.
***
Umbes 25 minutit oli möödas.
Asjad olid lahti pakitud ja kõik oli korda seatud.
Poisid läksid autoga poodi, sest nad said aru et olid unustanud tikke kaasa võtta, aga ilma tikkudetta polnud võimalust grillida.
Ja grillimine oli meil plaanis.
Johanna lõikas tomateid ja kurke salati jaoks valmis ning samal ajal tegeles Rac toidunõudega.
Mina sättisin õhtuseks olemiseks õue terrassile valgustusi ja toolidele asetasin armsad pleedid, et kui õhtul külm peaks hakkama, siis saab pleedid ümber võtta.
,, Nii kuidas sul siin siis edeneb? " astus Rac toa uksest terrassile ja imetles valgustusi.
,, Ma usun et päris hästi. Endal?"
,, Täitsa toredalt edeneb, nõud said välja tõstetud ja ma tahtsingi just sind appi kutsuda et need terrassile laua peale tuua. "
,, Okei"
Läksime tuppa ja võtsime laualt Racil valmis pandud taldrikud ja viisime terrassile lauale.
,, Kuule kas ma võin sult midagi küsida? " uuris Rac ettevaatlikult.
,, Ja võid."
,, Kas sa ikka veel ei arva et Jos sebib sind. "
,, Ei, millest sa räägid, on ju ammu öeldud et me oleme lihtsalt parimad sõbrad, ei midagi muud"
,, Selge selge aga... Kuule ma ju näen et ta sebib. "
,, Lõpeta Rac."
,, Okei"
,, Kuigi...."
,,Kuigi mis? Ta meeldib sulle?"
,, Ei mitte seda aga.... Täna vaata kui ta mulle põsele musi tegi autost välja astudes, siis mul tekkis selline mingi imelik tunne. Aga ma ei tea mis see oli. "
,, Okei?!?"
,, Oeee ma ei tea. "
,, Kuule kõik on ju korras. "
,, Kõik on korras ja aga ma lihtsalt ei tea, ma ei oska olla, see tunne oli kahtlane. "
,, Eks ta ole jah."
,, Aga ei okei, hakkame nüüd asju edasi tooma lauame muidu jõuavad kutid enne meid veel tagasi"
,, Aus"
Asjad olid lauale viidud kui just poisid jõudsid.
,, Jouki jou, me oleme tagasi! " hõikas Noah juba kaugemalt.
Poisid olid vist heas tujus. Hüplesid ja karglesid nagu segased meie poole.
Naersime tüdrukuteka veits ja siis...
- - - - - - - - - -
Sauuu, loodame et teile meeldivad meie sarja osad, votege ikka edasi ja olge hästi muhedad :)
YOU ARE READING
Parimad sõbrad
Romance✅ Ashley ja Joseph on eluaeg sõbrad olnud. Tõesti juba 17 aastat, nagu öeldud terve elu. Käes on 12.klassi lõpetamine ning selle ajal juhtub palju. Tülid, suvi, sõprus, tuleviku plaanid ja muidugi ka armastus ning kahjuks ei puudu sellest nimekirjas...