Osa 11

178 13 3
                                    

Väljas hakkas juba valgeks minema,mille peale ma üles ärkasin.

Joesph veel magab.

Seina peal olev kell näitas et kell oli 7.23, aga ma pole Kindle et see õige on.

Raputasin Josephit paar korda aga ta kohe üldse ei tahtnud ärgata. Ja pööras mulle hoopis selja.

Otsustasin tal siis edasi lasta magada. Ja vaadata kas vett on, et saaksin näha pesta.

Süüa polnud, aga kõht oli räigelt tühi.

Ma oleksin võinud kasvõi Joshepi ära süüa, aga ma pole inimsööja.

Vett õnneks on. Mõtlesin ma ja lasin kraani voolama, kraanist tuli isegi sooja vett.

Tõin õuest puid sest toas oli juba jälle külm. Öösel oli õnneks soe, aga nüüd on külm.

Panin pliidi alla puud põlema ja istusin köögilaua taha.

Nägin teepakki. Ja kruusid olid olemas. Seega otsustasin hommikuks e dale ja Josephile teed teha.

Tegemist oli mingi marjateega ja see lõhnas hästi.

Panin teekotid kruusi sisse ja vee panin pliidile keema. Pärast seda valasin kuuma vee kruusi ja ootasin natuke.

Otsustasin vaadata kas mett on. Kui just tõusis Jos ja ajas end istukile.

,, Hommik"

,, Hommik jah unekott, ma üritasin sind üles ajada aga sa pöörasid mulle selja. "

,, Upsi, hea uni oli"

,, Ohoh, millest sa siis und nägid? "

,, Ühest tüdrukust..."

,, Ohoooh"

,, Jaja"

,,Ja ei tea kes see tüdruk küll olla võis?"

,, Saladus"

,, Haha okeiiiiii, aga tule istu laua taha, ma leidsin teed ja panin juba kruusidesse valmis."

,,Oh kui armas."

,, Seda ta on, aga kas sul mett siin kuskil leidub või? "

,, Ja peaks olema, vaata seal ülemisel riiulil karbi taga."

,, Kohe... Leidsin. "

,, Novot"

Joseph's pov

Loomulikult oli tüdruk kellest ma und nägin sina. Kes siis veel haha.

***

Jõime tee ära ja pesime kruusid.

Nüüd jäi üle ainult mõelda, kuidas me koju saame.

Sellega peaks kiirustama, sest ma kardan et mu vanemad on hulluks minemas.

,, Lähme kõnnime auto juurde, võibolla valges ma saan seda parandada, võtame paar asja keldrist kaasa ja lähme."

,,Olgu, ega meil vist muud valikut ei jää"

,, Seda küll. "

Kõndisime jällegi läbi metsa, aga seekord valges ja väljas polnud nii külm ka.

Kuniks jõudsime autoni.

,, Nii, tee oma parandustööd ära nii hästi kui suudad" naersin Josile.

,, Jajah"

Ta avas kapoti.

Mina istusin autosse ja põhimõtteliselt palvetasin seal sees istudes et auto korda saaks.

Ei läinudki kaua aega kui Jos kapoti sulges ja autosse istus.

Vaatas mulle otsa ja lausus.

,, Korda sain, nüüd võime sõita. "

,, Tore"

Mul hakkas kümme korda kergem ja ma naeratasin talle.

,, Mina juhin. " ütles mulle Jos mootorit käivitades.

,, Selge see."

,, Järgmine peatus, kodu. " naeris Jos.

Autosõit koju läks päris ruttu ja lõbusalt.

Jõudsime minu maja ette ja ma astusin uksest välja. Jos parkis auto ilusti ära ja asus kodu poole. Tal oli kahju et ta polnud oma vanematele öelnud kuhu ta läheb.

Asutsin uksest sisse.

,, ISSAND JUMAL ASHLEY MA OLIN NII MURES. " jooksis ema minu poole ja kallistas mind.

,, Anna andeks ema."

,, Mis siis juhtus, kas leidsin Josephi, miks sa telefonile ei vastanud, kus sa olid. "

,, Ja ma leidsin ta, telefoniga oli see et mul oli aku kuidagi vahepeal tühjaks saanud ja see lülitas välja ja Josephi telefon oli üldse kodus. Ma olin koos Josephiga tema vanaisa suvilas,sellepärast et auto läks lampi katki ."

,, Jumal tänatud. Ja mina juba kartsin et mingi suva pervert sai su kätte. "

,, Oh ole nüüd ema, kuigi ega see võimatu poleks. "

,, Ega jah."

,, Kus isa on?"

,, Issand ma peaks talle helistama et sa kodus oled, me olime nii mures seega isa läks sind otsima. "

,, Oh teid küll. Aga kui sa lubad siis ma lähen käid dušši all ära. "

,, Mine mine."

Läksin trepist üles oma tuppa.

See järel suundusin vannituppa.

Jälle tuli see mõnus tunne kui soe vesi õlgadele kukub ja lausa tahaks magama jääda.

Pesin end ära ja läksin rätik ümber oma tuppa riideid vahetama.

See järel hakkasin oma juukseid kammima vaadates peeglisse.

Korraga kuulsin oma kõhu korinat.

Mis tuletas mulle meelde et ma pole tükk aega söönud. Ja kõht on päris tühi.

Kammisin ruttu riided.

,, Emps!!!! " karjusin ma oma emale oma toast end sättimas.

,,Mis on?!!"

,, Palun tee mulle midagi süüa!!! "

,, Sa ise ei oska või!!!"

,, Ei oska ja isegi kui oskaksin, poleks mul viitsimist, aga kõht on räme tühi!!"

Ja nii me hõikasime kordamööda, kuniks mu ema nõustus mulle süüa tegema.

***

Toit sai valmis ja ma jooksin alla laua taha.

Ma lausa valasin kogu toidu taldrikult suhu.

Mille peale mu ema lausus:,, Kui kaua sa söömata oled?"

,, Miikaua kui kaua aega tagasi ma kodust lahkusin"

,, Oh tule taevas appi"

Me natuke naersime, kuniks kuulsime uksekella häält.

- - - - - - - - - - -

Loodetavasti meeldis ja votege ja kommenteerige ikka ka :)

Parimad sõbradWhere stories live. Discover now