Osa 68

113 9 0
                                    

"Muidugi, muidugi." Muigasin vastuseks.

Joseph saatis naerdes õhusuudluse mulle mille peale ma naerma hakkasin. Naersime kolmekesi natukest aega kui äkki trepil Rachel seisis.

"Sau tibu tule edasi." Ütlesin naeru lõpetades.

"Mis teil nii vara hommikul nii naljakas on?" Ei saanud ta aru.

"Kuule pikk jutt sitt jutt." Rehmasin käega.

Umbes 10minutit hiljem liitusid meiega Madley, Johanna, Bradley, Jonas ja Aliis.

"Oiii kes meil üles ärkas!" Naeratas Noah ja surus oma huuled Aliisi juustesse. Tüdruk naeratas.

Võtsin istet laua taga. Poisid lubasid tüdrukutele süüa see hommik teha. Joseph tegi nagu ikka pannkooke. Ta selles maailma parim. Vaatasin vaikides Josephi poole. Kutt keskendus ainult pannkookidele nii, et mul ei olnud mingit lootustki tähelepanu saada.

*10 minutit hiljem*

Olime natuke söönud kui mul äkki telefon helises. Pannkoogist viimaseid ampse veel võttes tõstsin telefoni kõrva äärde.

"Tsau emps!" Ütlesin toitu alla neelates.

"Kuule me lähme isaga haiglasse kuna sünnitus hakkab." Seletas emps kähku.

"Issand kas me tuleme sinna?" Ehmusin ma.

"No te võite tulla aga tsau praegu." Lõpetas emps kõne lõpetades.

"Kutid mina ja Johanna peame kohe tagasi sõitma!" Hüppasin laua tagant püsti.

"Miks ometi?" Ei saanud Johanna aru.

"Emps läheb papsiga haiglasse kuna veed tulid ära!" Seletasin ma kähku. Tegelt ma ei teadnud muidugi kas veed tulid ära aga no ma eeldasin.

"Ma sõidan teiega kaasa." Ütles Joseph kindlalt.

"Cmon ma tulen ka kindlalt!" Ütles Rachel ja Jonas nõustus temaga.

"No ma ei jää ka siia!" Tõusis Bradley toolilt püsti.

"No me tuleme teiega linna aga haiglasse pole nii suure kambaga hea minna seega me ootame ära kuna vaiksemaks jääb ja siis tuleme ka ikka vaatama!" Ütles Noah Madley ja Aliisi kohta.

Jooksin ruttu üles pakkima.

Paarikümne minuti pärast avasin ma auto ukse ning hüppasin sisse. Joseph partsatas mu kõrvale. Viskas koti taha istmele, pani turvavöö peale, võttis pakist nätsu, pani päikeseprillid ette ja vaatas tahavaatepeeglisse. See järjekord oli tal nagu kella värk.

Otsisin kotist päikeseprillid ja telefoni. Meie auto sõitis ees ning meie järel sõitsid matkabussiga Madley,Noah,Aliis,Jonas, Rachel, Johanna ning Bradley.

Üritasin kõrvaklappe telefoniga ühendada kui Joseph need ära tõmbas. Vaatasin küsivalt talle otsa.

"Tips sa räägid minuga juttu! Ei kasuta mingeid kõrvaklappe." Naeratas Joseph kuid jälgis teed.

"No millest me räägime siis?" Tundsin huvi samal ajal end mugavalt istuma sättimas.

"Selle mõtled sina välja!" Ütles Joseph kindlalt.

"Ei mõtlegi. Sina tahad rääkida mitte mina." Vastasin talle.

"Mina räägin sinuga ja sina mõtled teema!" Naeris Joseph.

"Nooo fine!" Ohkasin siis.

"Jesss!" Naeris Joseph veelgi rohkem.

Parimad sõbradWhere stories live. Discover now