Just nimelt...
Kuulsin karjatus. Ma ehmusin kergelt.
,, Kuule pls ärka üles.." undasin josephile, sest ta magas sügavalt.
Ma tahtsin teada kes ja miks karjus, aga ega ma üksi väga pimedas võõras majas ei julge.
,, Mis viga?" ei saanud Joseph oma täis peaga arum
,, Keegi karjatas, lähme vaatame."
,,Mine ise... Ma-"
Ja nii ta uinus järjekordselt.
On alles poisid.... Mõtlesin ma.
Eks ma lähen uurin siis asja omal jõul... Ega ma väga õnnelik selle üle just pole, et Josepihil suva on... Aga ega mina vist ka täis peaga ei tõuseks. Äkki kukkun veel peaga vastu iseennast, ma tean et see pole võimalik aga minuga ikka on. Heh.
Kõndisin mööda hämarat koridori... Kõik oli vastikult vaikne, tundsin kuidas hirmu judinad üle keha käisid.
,, On siin keegi? " hõikasin ma, et selgusele jõuda.
Miks peab see kõik juhtuma kui mina siin ööbin? Kus on Rac? Noah? Josephist ei hakka rääkimagi, sest tema vedeleb ju voodis...Ma peatusin.
Kuulsin enda selja tagant samme... Ma ei julgenud end ümber pöörata.
Sest teate küll...
Õudusfilmides on ka ju.... Et keegi hiilib selja tagant ja ehmatab... See on päris kohutav....Praegusel hetkel ei mõtle ma millestki muust, kui sellest, et tahaks olla praegu teki all....
,, PUUHHHH" ehmatasid järsku mind Noah ja Rac.
,,LOLLAKAD, MA OLEKS PÜKSI TEINUD! "
Endal süda rinnus hüplemas.
,,Sorri, haha, me ei tahtnud nii hullusti ka..." vabandas Rac.
,, Mis te tahate väita et kõik see oli plaanitud?"
,,Nojah...Ma imestan et Joseph sulle seda välja ei lobisenud." väitis Noah.
Jos teadis.... Ta ei hoiatanud mind... Me kõik teame kui kergelt ma ehmun...
Samal ajal kui Noah ja Rac end surnuks naersid, hiilisin ma "oma tuppa" ja jäin seisma...
Jälgisin Josephit tükk aega ja vaatasin teda pettunud näoga...
Ma arvasin et ta ikka räägiks kui keegi mulle nii teeb, aga ei.
Kõndisin voodi juurde ja raputasin teda natuke.
,, Mis lahti, ma tahan magada" hädalda Jos.
,, Teie pärast ei saa ma nüüd terve öö magada... Miks sa ei öelnud, et neil oli plaanis mind ehmatada? ",, Kuula nüüd ennast, anna andeks mus, aga kas sina ütleks mulle kui nad tahaks ehmatada?"
Mingi iva ta jutus oli, sest haha ega ma väga ikka ei ütleks ka.
,, Okei vabandust... "
,, Mis sa vabandad, see oli minu süü, oleksin pidanud ütlema... Vabandust "
,, Pole hullu"
,, Okei okei kobime magama, ma ei jaksa enam. "
Ta võttis mu kaissu, no ikka väga sügavalt kaissu, ma isegi ei saanud korraks hingad, ta pigistas mind liiga tugevalt. Aga siis lõdvendas oma haaret ja ma sain normaalselt magama jääda.
***
,, ÄRATUS!!!!!!!!!!"
,, Mis? kes? kus? " mu aju ei võtnud kinni. Ma ei saanud aru mis toimub, aga siis tuli mu aju vist tagasi ja sain aru, et see kes mind äratas oli Noah.
Miks küll tema? Miks mitte Jos või Rac?
,, Mis lahti? Kus teised on? "
,, Teises toas, neil kõigil pea valutab ja nad ei jaksanud end liigutada et sind üles ajada ja mina ei suuda pealt vaadata kuidas sa üksinda siin magad samal ajal kui teised juba üleval on."
,, Okei, kas neil peavalu tablette ei ole? "
,, On, sul pea valutab või? "
,, Ei ei, mul kõik korras, ma niisama."
,,Okei."
,,Jahm.."
Vaikus....
,, Aga ma lähen nüüd toast välja, vaheta riided, kui tahad käi pesus no tead ise haha"
,, Jes boss isakene mul siin. "
Selle lause peale Noah naeratas ja läks toast välja.
***
Te vist paljud ei kujuta ette ka kui hea on hommikul vara pärast ärkamist, sooja dušši all käia...
Lihtsalt parim.Tulin vannitoas käterätiku väel välja, et tooli pealt oma riided võtta.
Mõned minutid hiljem
Astusin toa uksest välja ja läksin kööki.
Kõik istusid õnnetute nägudega köögi laua taga, nagu poleks nad nädal aega magada saanud.
Isegi Jonas oli siin, ma arvasin et ta läks koju?
Eh, mida iganes.
Tahtsin kraanist vett võtta joomiseks, seega võtsin klaasi ja valasin selle külma vett täis.
Just siis tuli teiste nähes Jos laua juurest püsti ja kallistas mind selja tagant. Ma ehmusin sekundiks ja purskasin kogu vee suust välja.
Nii see elu kord on, paneb meid isegi teiste ees vett välja purskama.
,, Uus kuum paar, või mis? Naeris Rachel.
,, MIDA?!? Ehmusin ma ja purskasin jälle vee suust välja, seekord lausa nii et Noah sai pihta... Ups...
,, Mida pekki Ashley... Vaata ka kuhu sa purskad eks... " viriseks Noah nagu viie aastane.
,, Süüdista Raci"
,, Kuule kuulge, mind küll ei süüdista, ega mina ei purskanud. " protesteeris Rachel.
Me naersime natuke ja siis läks Noah oma särki vahetama.
Mul helises telefon...
- - - - - - - - - - -
Loodame et teile ikka meeldib see lugu ja votege ka ikka. :)
YOU ARE READING
Parimad sõbrad
Romance✅ Ashley ja Joseph on eluaeg sõbrad olnud. Tõesti juba 17 aastat, nagu öeldud terve elu. Käes on 12.klassi lõpetamine ning selle ajal juhtub palju. Tülid, suvi, sõprus, tuleviku plaanid ja muidugi ka armastus ning kahjuks ei puudu sellest nimekirjas...