"Hallllloooo? "
Keegi ei vastanud.
Mis toimub? mõtlesin enda peas.
Olin nii väsinud eilsest. Pealegi oli siiski natuke veel paha olla. Ma ei saa aru kuidas Rac suutis nii vähe magada? Imelik tüdruk lihtsalt.
Läksin enda tuppa ja viskusin enda voodile pikali. Tahtsin riideid vahetada, et veel natuke magada aga selleks pidin ma üles tõusma ja kardina ette tõmbama,sest siiski ma ei eelista veel ilma kardinata toas riideid vahetada.
Läksin akna juurde.
Ma nägin Josephit akna all istumas. Vaatasin teda natuke ja samal ajal vajusin mõttesse. Muidugi pidi Joseph siis pea tõstma ja mind seal nagu perverti jõllitamas nägema.
Joseph lehvitas mulle ja see tõi mind reaalsusesse tagasi. Naeratasin talle kohmetult mille peale ta märku andis, et ta tuleb minu juurde.
Jõudsin kardina akna ette tõmmata ja ümber pöörata kui juba käis välisuks. Kiire on see poiss alati olnud. Läks paar sekundit ja juba oli ta ülemisel korrusel.
Uks avanes ja sisse asuski Joseph.
Hüppasin talle kaela ja surusin põsele musi.Naersime.
"Tsau sullegi mus" naeris Joseph.
"Sau ja mus"
"No igatsesid juba minu järele?" Tegi Joseph kavalalt silma.
"Tohutult" naersin ma vastu.
*Josephi telefon helises*
"Oota korra" ütles Joseph ja kõndis koridori.
Telefoni kõne:
Joseph: Ja tsau
Joseph: Mhm ma tulen.
Joseph:Tsau
- - - - - - - - - - - - -"Sorri kuule ma pean minema" ütles Joseph tuppa astudes.
"Okei aga kuhu kui küsida tohib?"
"A ei koju emps tahtis midagi"
"Aaa okei mhm" ütlesin vastu.
Joseph lahkus.
Samal ajal tulid ka mu vanemad koju. Lõpuks. Ema ja isa tassisid mõlemad suuri poekotte.
"Tsau" hõikasin ma juba trepilt.
"Tsau meil läks isaga täna kauem tööl" ütles ema ohates.
"Ei pole hullu ma aitan kotid kööki tassida" proovides abi pakkuda.
"Ja aitäh sulle"
Vahepeal tuli tuppa ka isa keda ma kallistasin.
Peale õhtusööki läksin ma enda tuppa.
- - - - - - - - - - - - -
From: Tibu🐥💛
Tsau!To: Tibu🐥💛
Tsauki!From: Tibu🐥💛
Tule homme peole. Jonas korraldab jälle. Pliiiiiis ütle et sa tuled....To: Tibu🐥💛
Jälle pidu? Aga homme on pühapäev ju?From: Tibu🐥💛
Kas sa oled unustanud et meil on nädal aega koolist vaba?To: Tibu🐥💛
Aaaa jaa muidugi. Kuidas ma sain selle unustada? No hea küll ma tulen.
YOU ARE READING
Parimad sõbrad
Romance✅ Ashley ja Joseph on eluaeg sõbrad olnud. Tõesti juba 17 aastat, nagu öeldud terve elu. Käes on 12.klassi lõpetamine ning selle ajal juhtub palju. Tülid, suvi, sõprus, tuleviku plaanid ja muidugi ka armastus ning kahjuks ei puudu sellest nimekirjas...