Osa 40

125 11 0
                                    

"Me..." ütles Noah.

"Mees mis kogeled räägi juba!" Ütles Joseph kärsitult.

"Ah ei vahet ei ole" Lõi Noah käega.

"Mees ära jama räägi välja!" Ütles Jonas Racheli kõrvalt.

"Ma ei tea lihtsalt me peame juba ülehomme tagasi linna sõitma mis veits kurb" ütles Noah vaikselt.

"Jaaa suht kurb" nõustus Jonas Noahiga.

"Me peame siia tagasi tulema!" Hõikas Rachel üle meie.

"Kutid deeem mõelge kool saab kohe läbi ja siis saame ülejäänud suve veel koos olla ja siis tuleb sügis"

"Ära jamaaaa" undas Joseph mu kõrval.

Kuna kõik olid purjus siis me läksime kõik lõpuks oma tubadesse.

Suundusin otse vannituppa ning poole tee peal haarasin kaasa ka oma riided.

Soe vesi langes mu õlgadele. Pesin veel hambad ning panin riidesse.

Vannitoast välja tulles nägin esimesena magavat Josephit. Sättisin vaikselt enda ta kõrvale ning kustutasin tule.

Ärkasin selle peale, et alt köögist kostis haiget kolinat.

Stop palun mõtlesin enda peas kuna pea lõhkus kohutavalt eilsest õhtust. Märkasin alles nüüd et Josephit pole mu kõrval. Vahetasin riided ning suundusin vaikselt telefon käes alla kööki.

Poole tee peal liitus minuga ka Rachel ja Johanna.

"Hommik!" Ütles Rachel sosinal.

"Palun ära karju!" Ütles Johanna peast kinni hoides mille peale ma turtsatasin naerda.

Kutid olid kolmekesi köögis ning tegid süüa.

Johanna võttis laua taga istet kohe. Rachel suundus Jonase juurde ning mina läksin kapi juurde peavalu rohtu võtma.

"Too mulle ka!" Ütles Johanna mulle laua tagant.

Umbes pool tundi hiljem olid poisid toidu valmis teinud ning kõigil oli oluliselt parem olla. Isegi Johannal.

"Kutid mis plaanid üldse sügisel on kellelgi?" Küsis Johanna uudishimulikult.

"No ma lähen papsi advokaadi büroosse tööle tulevikus seega sügisest advokaadiks õppima." Jutustas Noah.

"Suht sama lugu ma ka tulevikus vanemate firmasse seega sügisest advokaadiks" ütlesin ma.

"Ja no muidugi ma ei saa meie kallist Ashy maha jätta seega ma ka!" Turtsatas Rachel naerda.

"Kuulge mis toimub ma ka advokaadiks!" Naeris Joseph juba.

"Kuulge see ei ole okei ma lähen ka!" ütles Jonas.

"No põhimõtteliselt mul läheb eelviimane aasta ja siis kahe aasta pärast olen vanemate firmas advokaat" naeratas Johanna.

Rääkisime veel natuke kui poisid jälle alkoholi lauale tõid. Kust nad saavad seda reaalselt? Mõtlesin ma enda peas.

"Läheks randa? Juba praegu on 30 kraadi kuuma seega tuleb hea ilm täna!" Ütles Jonas.

Parimad sõbradWhere stories live. Discover now