"Leila, będę uważać, obiecuje"

1.2K 71 28
                                    

Wyszłyśmy na korytarz szkoły gdzie było już zupełnie pusto. Wyszłyśmy ze szkoły i moim autem pojechałyśmy do mojego domu.

Kate Pov

Jadąc w stronę domu dziewczyny zastanawiałam się czemu w ogóle jej o tym powiedziałam, może bym sobie jakoś z tym poradziła, ale nie, musiałam jej o tym powiedzieć.

Po kilku minutach byłyśmy już na miejscu. Dziewczyna otworzyła mi drzwi i wpuściła mnie pierwszą.

- Może się pani czuć jak u siebie w domu.- powiedziała.- Znaczy...

- Wiem o co ci chodziło i dziękuję.

Leila podeszła do mnie i zaczęła mówić.

- Niech się pani rozbierze.- powiedziała to tak pewnie, ale po chwili zorientowała się jak to zabrzmiało, a jej policzki stały się różowe.- Przepraszam, źle to zabrzmiało. Zacznę jeszcze raz. A więc. Muszę zmienić pani te opatrunki żeby nie wdało się Pani żadne zakażenie. Czy może pani podciągnąć koszulkę? - kiwnęłam głową na "tak" i niepewnie odwróciłam się do niej plecami.


Leila Pov

Po chwili pani Miller zaczęła zdejmować bluzkę. Kiedy już to zrobiła moim oczom ukazały się powabne, idealnej wielkości piersi w czarnym, koronkowym biustonoszu, na brzuchu miała widoczny zarys mięśni z czego można było wywnioskować że kobieta sporo ćwiczy.

Poszłam szybko po apteczkę do łazienki i wróciłam do kobiety.

- Niech pani się położy.- powiedziałam pokazując skinieniem głowy na kanapę.

Pani Miller posłusznie wykonała polecenie, a ja usiadłam obok niej i zaczęłam oczyszczać każdą z drobnych ran przez co kobieta co jakiś czas syczała z bólu.

- Przepraszam, ale to będzie jeszcze bardziej bolało, musi pani wytrzymać.- powiedziałam trzymając w ręku wodę utlenioną oraz wacik.

Miller kiwnęła tylko głową na znak że rozumie.
Nalałam wodę na wacik i bardzo delikatnymi ruchami zaczęłam przemywać rany kobiety.

Kate Pov

Kiedy dziewczyna przemywała moje rany czułam jej oddech na swoim ciele, zresztą nie tylko oddech. Z jednej strony czułam się niepewnie w jej obecności. W końcu w ogóle jej nie znałam, jednak z drugiej było w niej coś, co pozwoliło mi na chwilę ukoić nerwy spowodowane ostatnimi wydarzeniami.

Kiedy Leila odetchnęła nieco mocniej po moim ciele przeszły przyjemne ciarki. Po chwili poczułam jak dziewczyna odsuwa moje włosy na bok. Gdy poczułam jej lekki dotyk moja niepewność i wszystkie obawy co do jej osoby zniknęła jak ręką odjął.

Leila Pov

Przez cały czas nie mogłam oderwać wzroku od nauczycielki. Miała tak idealne ciało, cała była idealna. Nie wiedziałam co siedziało w głowie tego mężczyzny. Jak mógł skrzywdzić taką kobietę? Nie widział jakie ma szczęście, że ją ma?

Kiedy skończyłam przemywać kobiecie plecy musiałam założyć opatrunek i właśnie z tym będzie trochę gorzej bo będzie musiała zdjąć stanik abym zawiązała jej bandaż.

- Proszę pani?

- Tak.

- Założyłam pani lekki opatrunek, ale muszę jeszcze zawiązać plecy bandażem aby w nocy opatrunki się nie odkleiły.

I Didn't Mean To Love You (GirlxGirl)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz