Kilka dni później, Piątek
Leila Pov
Właśnie jestem w drodze do szkoły. Cóż, ten dzień zapowiada się dość niezwykłe. Chce się dziś spotkać z Kate i powiedzieć jej o moich uczuciach. Chociaż przekonałam się, że kobieta czuje do mnie coś więcej to i tak denerwuje się jak przed pierwszą randką.
Po kilku minutach jazdy byłam na miejscu. Widziałam z auta i poszłam w stronę budynku. Weszłam do środka i jak zwykle w piątki poszłam pod salę od matematyki.
Na miejscu spotkałam Juliet siedzącą z jedną z dziewczyn z klasy. Kiedy mnie zobaczyła przeprosiła ją i podeszła do mnie.
- Witam moją zakochaną gołąbeczkę.- powiedziała.
- Jeśli ci coś nie odpowiada mogę stąd iść.
- Nie, zostań, przecież wiesz, że żartowałam.- powiedziała.- Chodź, usiądziemy na ławce.- powiedziała ruszając w jej stronę. Usiadła na niej i poklepała miejsce obok mnie.- Dobra, a teraz opowiadaj.
- Co mam opowiadać?
- Przecież wiem, że chcesz coś powiedzieć. Mówiłaś Kate o swoich uczuciach?
- Właśnie o tym chciałam powiedzieć. Dziś zamierzam jej o tym powiedzieć.
- Dobra, masz jakiś plan?- zapytała.
- Nope.
- W takim razie..umm, nie wiem, może kup dla niej jej ulubione kwiaty i powiedz, że chcesz poważnie porozmawiać. Możesz też zaprosić ją na romantyczną kolację przy świecach.
- Może to dobry pomysł, ale skąd u ciebie ostatni taki ekspert od miłości, huh?
- A tak jakoś wyszło.- powiedziała.
- Czy ty coś przede mną ukrywasz?- zapytałam.
- Ja? Nigdy.- powiedziała w ogóle mnie nie przekonując. Spojrzałam na nią unosząc jedną brew przez co zrozumiała, że jej nie wierzę.- Niech ci będzie, powiem ci, ale ryj w kubeł.
- Oczywiście, jak zawsze.- odpowiedziałam.
- Idę na randkę z Alexis. - powiedziała.
- Bitch i nic mi nie powiedziałaś?!
- Nie chciałam zapeszyć.- powiedziała.
- Aha, ale ja musiałam ci o wszystkim mówić tak?
- Tak. - powiedziała uśmiechając się głupio i chroniąc twarz rękoma. Powiem, że bardzo dobrze zrobiła bo inaczej dostała by w twarz, a tak tylko w ręce.- Jesteś jakaś pojebana.
- Też cię kocham.
Kate Pov
Weszłam do szkoły i szłam korytarzem w stronę w stronę pokoju nauczycielskiego. Kiedy mijałam klasę od matematyki zobaczyłam siedzące na ławce Leile oraz Juliet. Rozmawiały o czymś.
- Jesteś jakaś pojebana.- powiedziała Juliet w stronę Leili.
- Też cię kocham.- powiedziała przytulając Juliet.
CZYTASZ
I Didn't Mean To Love You (GirlxGirl)
RomanceCzy da się uwolnić od osoby, która znęca się nad tobą psychicznie i fizycznie? Czy można żyć z osobą która cię nienawidzi, codziennie obraża i poniża? Czy jedna osoba może zmienić całe twoje życie na lepsze? Czy pomimo strachu i bólu można skończyć...