Miesiąc późniejLeila Pov
Obecnie znajduje na szkolnym korytarzu i rozmawiam z Juliet, która opowiada o swoich planach jak zaprosić dziewczynę na randkę.
Niby staram się jej słuchać lecz myślami jestem zupełnie gdzie indziej. Mianowicie w ten piątek odbędzie się rozprawa podczas której Frank dostanie odpowiedni wyrok.
Szczerze mam nadzieję, że będzie siedział tam jak najdłużej oraz, że dostanie dożywotni zakaz zbliżania się do Kate, choć to mało prawdopodobne.
Kiedy zadzwonił dzwonek wszyscy stanęli pod klasą czekając na Kate, ponieważ to z nią mieliśmy mieć lekcje.
Po kilku minutach zamiast Kate przyszła nasza nauczycielka od geografii. Wszystkich zdziwiło jej pojawienie się tutaj. Kobieta otworzyła drzwi i wpuściła wszystkich do środka.
Usiadłam w ławce o czekałam na wyjaśnienia że strony nauczycielki.
- Dzień dobry, wiem że jesteście zaskoczeni moją obecnością ponieważ macie lekcje z panią Johnson. Otóż pani Kate wzięła wolne, do pracy prawdopodobnie wróci w poniedziałek.
Kate nic mi nie wspominała, że bierze wolne co mnie lekko zaniepokoiło. Mówiła mi praktycznie wszystko więc lekko się wystraszyłam.
Wzięłam telefon do ręki i napisałam do Kate.
Do: Kate❤️
Umm Chciałam się zapytać czy wszystko okey, nie mówiłaś mi, że bierzesz wolne.Po wiadomości wyłączyłam telefon jednak nie chowałam go licząc na wiadomość zwrotną, której nie otrzymałam.
Do: Kate❤️
Odpisz proszę, zaczynam się martwić.Kiedy znów nie otrzymałam wiadomość od kobiety podniosłam rękę w geście zadania pytania.
- Tak Leila.
- Proszę pani mogę iść do pielęgniarki, okropnie się czuje.- skłamałam.
- Oczywiście.
- Dziękuję.
Wzięłam swój plecak i wyszłam z klasy. Wyszłam ze szkoły próbując skontaktować się z Kate, jednak na marne. Pośpiesznie wsiadłam do auta i pojechałam w stronę domu nauczycielki.
Denerwowałam się, bardzo się denerwowałam. W mojej głowie pojawiały się najczarniejsze scenariusze. Martwiłam się myśląc, że Frank naprawdę mógł mieć jakieś kontakty w więzieniu i mógł z niego po prostu wyjść lub nasłać kogoś na Kate.
Jechałam dość szybko jednak nie na tyle żeby złamać jakiekolwiek przepisy drogowe.
Kilka minut później dotarłam na miejsce. Szybkim krokiem podeszłam do drzwi nauczycielki i zadzwoniłam dzwonkiem. Czekałam kilka minut lecz nie otworzyła. Zadzwoniłam ponownie. Kilka chwil później usłyszałam jak drzwi się otwierają, a w nich staje Kate.
Natychmiastowo podeszłam do niej i mocno się przytuliłam.
- Leila, co się stało, co tutaj robisz?- powiedziała obejmując mniej rękoma.
CZYTASZ
I Didn't Mean To Love You (GirlxGirl)
RomanceCzy da się uwolnić od osoby, która znęca się nad tobą psychicznie i fizycznie? Czy można żyć z osobą która cię nienawidzi, codziennie obraża i poniża? Czy jedna osoba może zmienić całe twoje życie na lepsze? Czy pomimo strachu i bólu można skończyć...