Wycieczka

1.1K 77 12
                                    

Leila Pov

Dwa tygodnie później

Dziś jest wycieczka. Wstałam o ósmej rano. Wyjeżdżamy dopiero o dwudziestej więc miałam cały dzień wolnego.

Wygramolilam się z łóżka i ruszyłam korytarzem do łazienki. Zobaczyłam zapalone światło. Zapukałam lekko aby upewnić się, że Kate tam jest. Jednak nikogo nie było. Pomyślałam, że niechcący zostawiłam zapalone światło. Weszłam do środka i wykonałam swoją codzienną rutynę.

Gdy wyszłam z łazienki ruszyłam korytarzem w stronę pokoju Kate. Zapukałam lekko po czym otworzyłam drzwi.

- Obudziłaś się.

- A która jest godzina, że mówisz to z takim zdziwieniem?

- Ósma.

- To dlaczego tak powiedziałaś?

- Myślałam, że będziesz spać dłużej bo mamy cały dzień wolnego.

- No widzisz, jeszcze potrafię cię zaskoczyć.

- No dobra, wstawaj - powiedziałam podchodząc do łóżka i siadając na jego krawędzi.

- Ale tak mi się nie chce.- powiedziała przeciągając się.

- Wiem, mi też, ale jedziemy w góry, będziemy jeździć na nartach, będzie super.

- Nie umiem jeździć na nartach.

- To cię nauczę. No chodź.

- Już idę, zostaw to.- powiedziała kiedy ściągnęłam z niej kołdrę.

Zeszłam na dół i zaczęłam przygotować śniadanie. Kate natomiast poszła wziąć kąpiel.

Kiedy wróciła zjadłyśmy śniadanie rozmawiając tym, co jest zaplanowane w ciągu wycieczki. Po śniadaniu poszłam do łazienki.

Zrobiłam trochę mocniejszy makijaż , założyłam jeansowe czarne spodnie i bluzę oversize w takim samym kolorze. Zniosłam nasze walizki na dół i sprawdziłam godzinę, 10:20. Ja nie wiem dlaczego czas tak szybko leci.

Każda z nas sprawdziła czy ma wszystko spakowane. Wzięłam jeszcze ładowarkę do telefonu, która schowała do torebki i to samo zrobiłam z telefonem.

***


Wyszłyśmy z domu i pojechałyśmy pod szkołę. Kiedy dotarłyśmy na miejsce zaparkowałam auto i wyszłam z samochodu razem z Kate.

Weszłyśmy do szkoły i poszłyśmy w swoje strony.

Kiedy weszłam na świetlicę zobaczyłam kilka osób z mojej klasy, a miedzy innymi Juliet. Przywitałam się z dziewczyną i zaczęłyśmy rozmawiać.

- Jak tam twoja miłość?- zapytała.

- O jaką miłość ci chodzi?

- O Kate.

- Wszystko okey, dlaczego pytasz?

- Czy może między wami coś się zmieniło?

- Jesteśmy dla siebie jak przyjaciółki.

- Nic więcej?

- Na razie nie.- powiedziałam lekko się uśmiechając.

- Na razie?

- Mhm.

- Coś czuję, że masz jakiś plan.

- Możliwe. - odpowiedziałam.

I Didn't Mean To Love You (GirlxGirl)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz