Dwa tygodnie później
Kate Pov
Od kiedy przeprowadziłam się do Franka nie podniósł na mnie ręki, starał się być uprzejmy i pomocny.
Powoli zaczynałam przebaczać mu za to wszystko co mi zrobił. Przepraszał mnie za to setki razy, jeszcze nigdy tak się nie zachowywał. Oczywiście że jestem zadowolona z tej zmiany, ale w tym wszystkim jest drugie dno. Od ponad miesiąca Leila nie odzywa się do mnie, chciałam z nią porozmawiać, ale zawsze mówiła że się spieszy.Wiedziałam że nie była zadowolona z tego że wróciłam do Frank'a, wiedziałam, że ona mu nie ufa i martwi się o mnie.
Ale ja wierzyłam w to że się zmienił.Wtedy nie wiedziałam, że moja wiara pryśnie w mgnieniu oka.
***
Obecnie znajduje się w klasie 2b. Materiał który mieliśmy dziś zrobić skończyliśmy wcześniej, więc dałam klasie wolną lekcję.
Kiedy zadzwonił dzwonek poczekałam aż każdy wyjdzie z klasy. Kiedy już to nastąpiło zamknęłam drzwi na klucz i poszłam do pokoju nauczycielskiego zobaczyć z kim mam teraz lekcje.
Leila Pov
Zadzwonił właśnie dzwonek. Wyszłam z klasy i poszłam razem z Juliet pod klasę od polskiego. Kiedy byłam ona miejscu z niej wychodziła Kate. Spojrzała na mnie i lekko się uśmiechnęła. Odwzajemniłam to i usiadłam na ławce.
- I co, zamierzasz z nią porozmawiać o tym czy jest szczęśliwa?- zapytała Juliet.
- Dlaczego pytasz?
- Jej uśmiech był jakiś dziwny, jakby wołający o pomoc? Tak, chyba tak mogę to nazwać.
- Ja nie wiem, co jeśli jest szczęśliwa i nie potrzebuje mniej pomocy?
- A co jeśli jej mąż znowu ją bije?
- To nie wiem, może masz rację.
- Ja zawsze mam rację, zostań po lekcji u porozmawiaj z nią.
- Dobrze, porozmawiam.
Po kilku minutach rozmowy zadzwonił dzwonek a razem z nim pojawiła się Kate. Wpuściła nas do klasy uśmiechając się przy tym.
Usiadłam w pierwszej ławce razem z Juliet. Widziałam minę nauczycielki kiedy zobaczyła moją przyjaciółkę.
Nauczycielka zaczęła prowadzić lekcje, a ja zamiast jej słuchać zaczęłam patrzeć na jej ubiór w którym wyglądałam naprawdę seksownie.
Miała na sobie czarne, jeansowe spodnie, które idealnie uwydatniały jej pupę. Górną częścią garderoby była biała koszula, którą idealnie na niej leżała. Do tego jej dzisiejszy makijaż, wyglądała naprawdę seksownie.
- Leila, halo, tutaj ziemia.- Kate machała mi ręką przed twarzą.
- Przepraszam, zamyśliłam się.- powiedziałam.
- Dobrze, tym razem ci daruję, ale następnym razem możesz dostać ocenę niedostateczną.
- Dobrze, przepraszam.- powiedziałam i wróciłam do słuchania Kate.
***
Kiedy zadzwonił dzwonek. Poczekałam aż wszyscy wyjdą z klasy aby móc porozmawiać z Kate.
Podeszłam do biurka i spojrzałam na nauczycielkę.- Witaj Leila, czy coś się stało?- zapytała.
- Chciałam z tobą porozmawiać.
- Słucham więc.
CZYTASZ
I Didn't Mean To Love You (GirlxGirl)
RomanceCzy da się uwolnić od osoby, która znęca się nad tobą psychicznie i fizycznie? Czy można żyć z osobą która cię nienawidzi, codziennie obraża i poniża? Czy jedna osoba może zmienić całe twoje życie na lepsze? Czy pomimo strachu i bólu można skończyć...