Merhaba arkadaşlar, tamamiyle eğlence amaçlı yazdığım hikayeme hoşgeldiniz. Hikayemdeki hiçbir şeyin gerçek kişi veya olaylarla alakası yoktur. Keşke benim de başıma gelse derseniz o ayrı afsadasdsfag.Biraz rahatlayıp gülmek, kendinizi Eylül'ün yerine koymak istiyorsanız doğru yerdesiniz. Girişten de tahmin edebileceğiniz üzere bir Tinder macerasıyla karşınızdayım. Kitap yarı texting tarzında olacak, yani ilerleyen bölümlerde uzun bölümler de okuyacağız. Elimden geldiğince sık bölüm atmaya çalışacağım. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Kısa bir giriş yapıp hepinizi çook öpüyorum.
***
''Kızım indirsene işte yaa, eğleniriz.''
Tüm kötü fikirler bu masum kelimeyle başlamaz mıydı zaten? Eğleniriz. Kararsız bakışlarımı yanımda ayak kokulu Doritos yiyen Burcu'ya çevirdim.
''Çok eğlenmek istiyorsan sen indirsene kızım ya aaa'' dedim bunaldığımı belli edercesine. Yaklaşık yarım saattir beni darlıyordu.
''Ay ne naz yaptın ya, ne anlatıyorum sana kırk saattir. 2 tane abim var benim aloo. Evde sıkı yönetim var, yakalanırsam başıma neler gelir haberin var mı senin? Sende öyle bir problem yok, alt tarafı Tinder indireceksin. Hem zaten istemediğinle konuşmazsın. Gören de sitede tecavüz dönüyor sanar.'' Cipsleri ağzına tıkıştırırken hala konuşacağını fark ettiğimden araya girdim, yoksa asla ve asla susmayacaktı.
''Tamam tamam tamam, indiricem ama sadece 1 hafta. Sonra sileceğim. 1 hafta içinde karşımıza ne çıkarsa tamam mı?''
Dediklerimle heyecanlanan Burcu bir yandan işaret parmağındaki cips kalıntılarını yalarken bir yandan da keyifle kafasını aşağı yukarı salladı.
App Store'u açtım ve Tinder'ı arattım. Alev şeklindeki iconuna tıkladığımda telefonuma çoktan inmişti bile.
''Hadi profiline hangi resmi koyacağını seçelim'' hevesle konuşan Burcu'ya baktığımda yaptığım hatanın büyüklüğünü yeni yeni anlıyordum. Sadece 1 hafta diye mırıldanmamla omzumu silktim ve telefonumdan fotoğraf galerimi açtım.
''Şöyle hafif seksi bişiler mi olsa?''
''Saçmalama Burcu, sevişecek adam aramıyoruz herhalde değil mi? Biraz mesajlaşıp eğlenicez dedik''
''Aman koy istediğini, Rahibe Teresa'' memnuniyetsizce homurdanmasına aldırmadım ve fotoğraf galerimde yukarılara çıkarak gezinmeye başladım. Şimdiden bu işten sıkılmıştım, saçma bir application için çok zahmete giriyordum.
''Hah bak, işte bu. Bu süper.'' Gösterdiği fotoğrafa baktığımda aslında pek de kötü bir seçim olmadığını fark ettim.
''Çok kötü değil aslında''
''Değil tabi, hem bakımlı, hem hafif çekici, hem de doğal. Koy bunu sonra da ağına takılanları bekle bebeğim'' dedi keyifle. Deliliğine kafamı sallayıp kıkırdadım. Dediği gibi biraz eğlensem fena olmazdı. Fotoğrafı seçip Tinder profilime yükledim. Birkaç saniye sonra ise profilim güncellenmişti.
''E hadi vira bismillah o zaman'' diye ellerini çırpan Burcu'ya baktığımda gazla giriştiğim bu işten olaysız sıyrılma oranımın pek yüksek olmayacağını anlamam çok uzun sürmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağa Kaydır 🏀
General FictionPsikoloji okuyan Eylül'ün hayatındaki her şey sıradandı ta ki arkadaş zoruyla indirdiği Tinder'da ünlü bir basketbolcuyla eşleşene kadar... Biraz eğlenmek istiyorsan buyur içeriye :) Yayımlanma tarihi: 17.02.2020 Romantizm #2 Genel Kurgu #5 Genç Ku...