Bölüm 59

21.3K 1.4K 487
                                    

Previously on Sağa Kaydır

Hakan'ın inatla ona büyük planlarından bahsetmeyip, bile bile onu üzmeye devam etmesi kanına dokunurken mesajına görüldü attı ve instagramdan çıktı. Cevap vermeyi düşünmüyordu. Ta ki hırsla çalan kapıyı duyana kadar..

***
Genç kız alacaklı gibi çalan kapıyla yerinden sıçrarken içten içe kapıdakinin Hakan olmasını dilediğinin farkındaydı. Zaten bu saatte bu şekilde kapıyı çalan Hakan'dan başkasıysa büyük bir tehlike içinde olması olasıydı.

Pijamalar içindeki halini umursamadan aynadan kendine son bir kez bakıp yarı korku yarı heyecanla hala hırsla vurulan kapıya koştuğunda kapının deliğinden gördüğü kişiye hiç tereddüt etmeden kapıyı açtı ve bir nefeste konuştu.

''Manyak mısın ya? Tüm apartmanı ayağa kaldırmak mı niyetin?!''

Hakan hiç düşünmeden evin içine kendini attığında aslında kafasında bir planı yoktu. Kızın Cenk'le alakalı mesajına cevap vermemesini sanırım pek kaldıramamıştı.

''Yok artık, çık burdan Hakan!''

Genç kız adamın hırsla içeri girmesine ağzı açık bakarken, onu bu kadar sinirli görmeyi beklemiyordu. Oysaki çok değil bir on beş dakika önce evden sessiz sakin çıkmıştı.

Salonun ortasında sinirle deli gibi aşağı yukarı turlayan adamın hali onu azcık ürkütse de kendisine zarar vermeyeceğinin farkındaydı. Her ne yaşanmış olursa olsun Hakan'a güveniyordu, her ne kadar ona güvendiği için kendine çokça kızsa da..

''Kızım sen beni akıl hastası mı etmek istiyorsun ha? Bu tavırların beni çıldırtmak için planladığın bir oyunsa, bravo Burcu başardın!''

Hakan cidden kontrolünü kaybetmiş görünüyordu. Ufacık bir olaydan bile çılgına dönmüş, inatla evden çıkmıyordu. Şu an kafasında bir şeyleri hesaplamadan konuştuğu çok açıktı. Yine de kendisini yatakta yarı çıplak bıraktıracak kadar çevirdiği oyunlara aldırmadan ona böylesine hesap sorabilmesi akıl alır gibi değildi. Adamın kendinde gördüğü bu haktı kızı en çok kıran. Her şeyi ona söyleyebilirdi, ama o üzmeyi seçmişti.

O gecenin tekrar aklına gelmesi gerilen sinirlerine hiç iyi gelmemiş, karşısında boğa gibi duran ve yüksek tondan konuşan adam genç kızı çileden çıkarmaya yetmişti.

''Oyun oynayacak yaşı çoktan geçtim ben Hakan. Ama sen bir kadının gururuyla oynamaman gerektiğini hala öğrenememişsin! DÜŞÜNCESİZ, BENCİL HERİFİN TEKİSİN!! SEN.. SEN BENİ O GECE NASIL ÖYLE BIRAKIRSIN YA! NASIL!! BİR DE UTANMADAN GELMİŞ BENDEN HESAP SORUYORSUN???HAYVAN!''

Burcu da belki isteyerek belki istemeyerek kontrolünü kaybetmeyi seçtiğinde ilk defa o geceyle alakalı sinirini adama yansıtmıştı. İlk defa hesap soruyordu çünkü kırılmıştı, hem de çok..

Ağzına gelen her şeyi süzmeden bağırarak söylediğinde Hakan da olduğu yerde durmuş, odaya az öncekinin aksine derin bir sessizlik çökmüştü.

Genç kızın göğsü hiddetinden hızla inip kalkarken sözlerinden pişman değildi, evet belki umursamaz duruşunu bozmuştu ama inanılmaz şekilde rahatlamıştı. Adama hesap sormak iyi gelmişti.

Karşılığında beklediyse kesinlikle Hakan'ın kendine doğru adımlayıp aralarındaki mesafeyi kapatması değildi.

''Sikerim oyununu be!''

Ne olduğunu anlayamadan beline dolanan kollar bedenlerini birbirine hapsederken, hazırladığı itiraz naraları adamın dudakları tarafından bölündü. Hakan onu öpüyordu!

Sağa Kaydır 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin