Bölüm 9

58.1K 2.7K 480
                                    

Beni gördüğü yetmemiş gibi belli ki salondan apar topar çıkışımı da görmüştü. Mesajında dibine kadar haklı da olsa ondan kaçtığımı asla kabul etmeyecektim. ''Kuyruğu dik tut kızım, hadi bismillah'' 

heylul: Anlamadım? 

Evet, evet salağa yatmak güzel bir başlangıçtı. Amatörler gibi hemen savunmaya geçmeyecektim. Anthony karşısındaki bordo klavyeliyi hiç tanımıyordu. Beyimiz ise konuşmak istediğinden gerek hemencecik cevap vermişti.

antlamar19: Beni şaşırttın..

heylul: Ortada şaşıracak bir şey göremiyorum.

antlamar19: Neden şaşırdığımı sormayacaksın yani?

Elime gelen bu fırsatla konuyu dağıtma planımın ikinci aşamasına geçiş yapmaya karar verdim: Üste çıkma.

heylul: Sormayacağım. İstediğimiz zaman konuşmayı kesip istediğimiz şeyleri sorup sormamakta özgürüz, değil mi?

antlamar19: Normalde böyle saçma laf atışmalarıyla uğraşmayacağımı biliyorsun değil mi?

Bir an yaşıma uygun davranmadığımı fark edip çaresizce omuzlarımı düşürdüm. Sahi ben ne yapıyordum? Lise triplerini geride bırakalı çok olmuştu. Biraz da utanıp, bu saçma savaşı sonlandırmaya karar verdim. Planlı davranmaktansa kendim gibi davranmaya geri dönmek istiyordum.

heylul: Çok yorucu.. Yani ben de hoşlanmıyorum. Ateşkes?

antlamar19: İşte benim tanıdığım Türk kızı.

heylul: Çok da tanıdığın söylenemez Bay Lamar.

antlamar19: Her şey sırayla.. Ama önce..

Neyin geleceğini kestirdiğimden nabzım yine hızlanmıştı. Anthony ise bunu bilir gibi gerilim yapmak istercesine tane tane yazıyordu.

heylul:??

antlamar19: Mesela çok sabırlı olmadığını bilecek kadar seni tanıyorum Türk kızı :)

heylul: Sorunu sormak için 10 saniyen var bay çok bilmiş. Yoksa telefonumu bırakacağım..

antlamar19: Bugün seni görmeyi beklemiyordum.

Buna benzer bir mesaj bekliyordum ama yine de daan diye gelince elim ayağıma dolaşmıştı. Dürüst olmanın tek çözüm olduğunu bildiğimden gerçekleri yazmayı başladım.

heylul: Aslına bakarsan ben de seni görmeyi beklemiyordum. Olaylar biraz kontrolüm dışında gelişti.

antlamar19: Hımm..Biraz açıklamak ister misin?

heylul: Sana söz verdiğim gibi maçı izleyecektim.. Hatta arkadaşlarımı evime bile davet ettim ama sonrasında içlerinden biri saha kenarından bedava biletleri olduğunu söyleyince ikna konusunda pek şansım kalmadı.. Gerisini biliyorsun.

antlamar19: Dans ederken..

Aradan geçen 30 saniyede telefona hipnoz olmuş gibi bakarken bir şey yazacak cesaretim yoktu.. Dışarıdan cool gözüküp aslında biraz utangaç olan tiplerdendim ve bu adamın konu geçişleri beni sersemletecek kadar aniydi.

antlamar19: İyi görünüyordun.                                                                                                                                 

Gelen mesajla pipetle içtiğim çikolatalı nesquik sütümü boğazıma kaçırdım ve öksürmeye başladım. Anthony aklımı almak konusunda oldukça başarılıydı. Artık bir şeyler yazmam gerektiğinin farkındaydım ama ne diyeceğimi bilemiyordum.

Sağa Kaydır 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin