Previously on Sağa Kaydır
Yataktan ani bir şekilde kalkıp yere fırlattığı tshirtünü kendisine şaşkınca bakan kızın kafasından geçirdiğinde kızın gözlerindeki hayal kırıklığını gecenin karanlığında bile seçebilmişti.
''İkimiz de uyusak iyi olacak. İyi geceler.''
Üst bedeninin çıplak olmasını umursamadan kendini odadan dışarı atarken hiç düşünmeden arabasının anahtarını aldı ve arkasında gözleri dolu bir kız bıraktığını bilmeden evden çıktı.
***
Vega- Isınamazsın Ağlarken🎶Genç adam çıplak üst bedenini yakan soğuğa aldırmadan sinirle arabasına bindiğinde kafasını sürücü koltuğunun başına yasladı ve gözlerini kapadı. Sinirli soluğu arabanın soğuğunda buhar olup uçarken hırsla gözlerini açtı ve tüm gücüyle direksiyona bir yumruk attı.
''Allah benim belamı versin!''
''Allah kahretsin!''Hırsla savurduğu diğer birkaç yumruktan birinin kornaya isabet etmesiyle sessiz sokak arabanın kornasıyla inlediğinde kafasını çaresizce direksiyona yasladı ve gözlerini tekrardan kapadı.
Burcu'nun hayal kırıklığıyla dolu o bakışı hala gözünün önündeyken tekrar yukarı çıkıp kızı kollarına almamak için kendini zor tutuyordu.
''Yapamam..Olmaz..''
Yapamazdı. Yarın Emily ile oynayacakları sevgililik rolü varken Burcu'yla bir olamazdı. Bunu ona yapıp hakkına girmeye, onu yıkmaya hakkı yoktu. Kızın çakırkeyif olması ise ayrı bir konuydu. Ama tutamamıştı kendini. O tatlı dudakların tadına vardıkça kendini kaybetmiş, kızı kollarına aldıkça tüm planları kafasından uçup gitmişti.
''Sakin ol oğlum. Düşün.. Düşün napabilirsin.''
Hayatında ilk defa birisiyle yüzleşmekten korkuyordu. Yukarı tekrar çıkmaya cesareti ve yüzü yetmedi. Duyacaklarından ilk defa korkuyordu.
Kontağa uzanırken tüm bunların garip karşılanmayacağı tek yere, kafasını toparlayacağı bir eve gitmesi gerektiğinin farkındaydı.
Yatağın içinde oturur pozisyonda donup kalmış genç kızsa tepkisizdi. Elleri yumruk olmuş tırnaklarının avcuna battığını bile hissetmezken dişlerini sıkmaktan çenesine giren ağrıyı bile umursayacak durumda değildi. Sanki tüm vücudunu sıkmazsa amansız bir titreme onu yıkıp doğrulmasına hiç izin vermeyecek gibi hissediyordu.
Ne kadar öyle durduğunun farkında olmadan tüm vücudu kasılmaktan taş kesilmişken ilk şoku gözünden akan bir damla yaşla atlattı. O bir damla yaş yanağından süzülürken her şeyin farkındaydı. Sarhoş değildi, bu geceyi yarın, ondan sonraki gün, 1 hafta sonra, 1 ay sonra da hatırlayacaktı.
Vücudu kontrolsüzce titremeye başladığında gözyaşları da biriyle yarışırcasına gözlerinden süzülmeye başladı. İçinden geldiği gibi davranmak istemişti, hayatında ilk defa bir erkeğe tamamen güvenip kendini ona bırakmak, onu hissetmek istemişti. Peki adam napmıştı?
Hakan'ın sanki cüzzamlıymış gibi üzerinden apar topar kalkışı kafasında dönmeye başladığında titreyen bacaklarına aldırmadan tüm hırsıyla yataktan kalktı ve elinin altındaki baş ucu lambasını hiç düşünmeden karşısındaki duvara fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağa Kaydır 🏀
General FictionPsikoloji okuyan Eylül'ün hayatındaki her şey sıradandı ta ki arkadaş zoruyla indirdiği Tinder'da ünlü bir basketbolcuyla eşleşene kadar... Biraz eğlenmek istiyorsan buyur içeriye :) Yayımlanma tarihi: 17.02.2020 Romantizm #2 Genel Kurgu #5 Genç Ku...