Previously on Sağa Kaydır
Anthony hırsla telefonunu eline aldığında ekrana dokundu ve gözlerini kapatarak telefonun açılmasını bekledi.
''Yardımına ihtiyacım var Emily..''
***
UYARI: BU BÖLÜM BİRAZ YARAMAZ BİR BÖLÜM, 18 YAŞININ ALTINDAKİ OKUYUCULARIM İÇİN PEK UYGUN OLMAYABİLİR..Anthony ablasına üstü kapalı bir şekilde Jeremy ile alakalı bir sorun olduğunu söylediğinde Emily'nin sinirli sesini telefonun öteki ucundan duyabilmiştik.
''Şimdilik 2, 3 gün kalsan yeter..''
''Hayır, hayır.. Önce konuşalım. Her şeyi bırakmana gerek yok.''
Emily muhtemelen işten ne kadar izin alması gerektiğini sorarken yanımda duran Hakan da Anthony'e el kol yapıp bir şeyler anlatmaya çalışıyordu. Ne var ki salonda kimse napmaya çalıştığını pek anlayabilmiş değildi.
''CV iste. CV'' Hakan eliyle havaya yazı yazarmış gibi hareketler yaparken Burcu da kaşlarını çatmış onu izliyordu.
''Bunlar nereden tanışıyor? Noluyor hiç bir şey anlamadım.'' Burcu bana dönüp fısıldadığında zavallı arkadaşımın hikayeyle alakalı hiçbir şey bilmediğini fark ettiğimde omuzlarımı düşürdüm.
''Çook uzun hikaye. Ben de yeni öğrendim. Hakan'a sor bu akşam.''
Bu sırada Anthony de Hakan'a garip garip bakarken Hakan daha fazla dayanamadı ve Anthony'nin elinden telefonu kaptı.
''Hey, sarı şeker ben Hako.. Şimdi şaşırdığın kısmı es geçiyoruz, mailime iş özgeçmişinin güncel halini yolla sana zahmet. Hadi gelince görüşürüz.''
Hakan telefonu Anthony'e uzattığında salondaki bir kişi hariç herkes ona şaşkın şaşkın bakıyordu.
''Ne? Burda bir işe ihtiyacı olucak.''
Ağzımı açıp bir şey söyleyeceğim sırada Burcu'nun yarı kıskanç yarı üzgün bakışlarını yakaladığımda gülümsedim. Arkadaşım her şeyi çok yanlış anlasa da onun adına sevinmiştim. Sarı şeker lafına çok bozulmuş gibi duruyordu.
''Sanırım ben hariç herkes burda nolduğunu biliyor. Size kolay gelsin.''
Burcu ona engel olamadan evden hızla çıkarken Anthony de telefon konuşmasını sonlandırmıştı.
''İlk uçakla geleceğini söyledi. Bileti aldığında söyleyecek.''
''Güzel. O gelsin planın detaylarını konuşuruz.'' Hakan hala Anthony'le muhabbet peşindeyken boğazımı temizledim ve ona kötü kötü bakmaya başladım. Kafamla kapıyı gösterdiğimde o da sanki bir şeyleri yeni anlamış gibi kaşlarını kaldırdı.
''Sarı.. Sarı bela gitti.''
''Biraz daha beklersen de bulamayacaksın.'' Dedim kızgınlıkla.
Hakan koşar adımlarla evden çıktığında Anthony'le karşılıklı bir süre durduk. Hakan'lar gelmeden hemen önce benim hissettiğim kırgınlık ortamı o fark etmese de germişti. Şimdi de o elinde tuttuğu kağıtlarla öylece bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağa Kaydır 🏀
Ficción GeneralPsikoloji okuyan Eylül'ün hayatındaki her şey sıradandı ta ki arkadaş zoruyla indirdiği Tinder'da ünlü bir basketbolcuyla eşleşene kadar... Biraz eğlenmek istiyorsan buyur içeriye :) Yayımlanma tarihi: 17.02.2020 Romantizm #2 Genel Kurgu #5 Genç Ku...