Bölüm 45

32.3K 1.9K 716
                                    

Previously on Sağa Kaydır

''Nasıl?'' Dedim bezgin sesimle. Hiç umudum yoktu. Şu an Anthony'le evlenme gibi bir gündemimiz olmadığından sorun değildi ancak babam bu işe gönlünün razı olmadığını açık açık söylemişti.

''Yumuşatacağız..''

***
Babamla yaşadığım konuşmanın ardından keyifsizce mutfağı toparlarken annem de beni teselli etmeye çalışıyordu.

''Ay Allah'ım şu surata bak.. Gören de çocuk evlilik teklif etti de tek engel baban sanır.'' Annemin gülerek söylediği şeylerle suratım daha da düşerken homurdandım.

''Üf anne ya..''

''Anneye üf denmez. Sen değil miydin hem sanki evlenicez mi diyen. Bak görüşmene bir şey demiyor işte daha ne istiyorsun?''

''Razı da değil ama..'' dedim burukça.

''Evlenmeye razı değil. Ay yoksa evlenme teklifi etti de bana mı söylemiyorsun Eylül?!'' Annemin sözlerinden sonra gözlerim kocaman ona dönerken yanıtladım.

''Ha..Hayır.. Tabiki de öyle bir şey yok.'' Yoktu.. Olur muydu ki? Anthony'le pek çok şeyi konuşsak da bunu tabiki de konuşmamıştık. Daha birbirimizi tam anlamıyla tanıyor bile sayılamazdık.. Hem ayrıca onun evlilik konsepti hakkındaki düşüncelerini üç aşağı beş yukarı biliyordum.

''Belli olmaz orası.. Deli deli bakıyor dediydim ilk gördüğümde de..'' annem bilmiş bilmiş konuşarak yanıtladığında biraz konuyu değiştirmek biraz da merakımı gidermek için konuşmaya başladım.

''İlk gördüğüm demişken annecim.. Sen neden bu kadar sakinsin?? Yani.. İlk gördüğünde böyle değildin hiç..''

''Ben de mi üstüne geleyim, onu mu istiyorsun Eylül?! Sonra hasta olacan üzüntüden.'' Annem asabi bir şekilde üste çıktığında omuzlarımı düşürdüm. Böyle iyiydi, annemi de karşıma almak istemiyordum.

El mahkum üstelemeyip mutfaktaki işleri bitirdiğimizde biraz dinlenmek için odama çıktım. Zaten babam da kendi köşesine çekilmiş, suratıma bakmıyordu. Akşam bir daha konuşmayı deneyecektim ama şimdilik dinlensem iyi olacaktı.

Yatağa uzanıp komidinin üzerinde bıraktığım telefonumu elime aldığımda gelen mesaja gülümsedim.

Koca Adam: Gece 11'de, dün akşam gittiğimiz kumsalda ??

Dün gecenin aklıma gelmesiyle tüylerim tatlı tatlı ürperdi. Ah o kumsala yine gitmek ne kadar iyi bir fikirdi bilmiyordum ama koca adamıma tabiki de hayır demeyecektim.

''Gelirim koca adam ama farklı bir yerde mi buluşsak?''

Anthony mesajımın iletilmesiyle saniyesinde çevrimiçi olurken yazmaya başladı.

''Neden Türk kızı? Orayı sevdiğini sanıyordum.''

Pisliğine üstüme gittiğinin farkındaydım. Durum ne olursa olsun Anthony serseriliğinden asla vazgeçemeyecekti.

''Seviyorum ama bu sefer de Muğla'nın başka yerini görmeni isterim. Sonuçta ilk gelişin :) ''

''Ben dün gördüklerimden oldukça memnun kaldım Türk kızı. Tekrar görmek mutlu eder ;)''

Anthony'nin mesajıyla ter basarken gördüğünden memnun kaldığı şeyin onu götürdüğüm sahil olmadığına adım kadar emindim. Dedikleri beni hafif utandırsa da garip bir şekilde hoşuma da gitmişti. Sanırım onun hoşuna gittiğimi duymak kendime olan özgüvenimi yerine getiriyordu.

Sağa Kaydır 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin