Bölüm 8

59.5K 3K 581
                                    

Sohbetler: BİZİMLE DEGİLSAN👎🏻

''Karşıyaka-Anadolu Efes, benim ev diyorum?''

Burcişko: Burcu varım diyooor.

Kubi: Bana uyar. Cheesecake de hazır olsun lütfen.

''Emrin olur Kubi''

Kubi: Söz vermiştin hatırlatırım..

''Tamam bee, bir şeyi de unut''

Kubi: Adımı unuturum cheesecake sözünü unutmam.

Esin: Bilemedim ki..🙄

Burcişko: Esin bir etkinliğimize daha satış koyarsan grup yöneticisi olmamın verdiği yetkiye dayanarak seni atarım ona göre, adamı hasta etme.

Esin: Yetiştirmem gereken projeler var...😐

Burcişko: O projelerin teslim tarihinin 2 hafta sonra olmadığını bilmesek yicez Esin. Aynı bölümde okuyoruz hatırlatırım😒

Kubi: Fazla naz aşık usandırdı, bırakın şunu ne yaparsa yapsın.

Esin: Kimseye naz yapmadığımdan sorun yok.

Kubi: Haklısın yersiz oldu, zaten ortada bir aşık da yok.

Burcişko: Ay siz ne diyosuz ya aşık maşık. O değil de Emir galiba Eylül'e yazıyo.

''E yuh ama''

Kubi: Noluyo lan?

''Bir şey olduğu yok, sizin ifadenizi de sonra alcağım Kubi ve Esin. Esin gelmezsen bu sefer gerçekten küseceğim haberin olsun''

Esin: Tamam tamam, zaten şu yeni NBA oyuncusunu merak ediyordum.

Mert: Biri özet geçsin 100 tane bildirim gelmiş yine. Bu arada size bomba bir teklifim var.

Burcişko: Oku bir zahmet paşam.

Kubi: Teklifi alalım?

Mert: Karşıyaka-Anadolu Efes maçına 5 tane biletim var desem?

Mert'in yazdığıyla donup kalmıştım. Bu hiç ama hiç iyi olmamıştı. Kesinlikle  gitmek istemiyordum. Dünkü konuşmamızın ardından oraya gitmek çok saçma olacaktı ve ayrıca ufacık da olsa beni görebilme ihtimali kalp atışlarımın ritmini çoktan bozmuştu. Ya da beni heyecanlandıran onu görecek olmamdı.

Burcişko: Oha nerden buldun?😳

Mert: Amcam Pınar'da çalışıyor biliyorsunuz. E sponsorları olduklarından bedavadan bilet geçmiş ellerine amcam da fazlasını bana verdi. Ne diyosunuz?

Kubi: Allah diyorum

Burcişko: Ay hayatımda ilk defa basket maçına gideceğim. Y A Ş A S I N🤩🤩

Esin: Ben de varım.

''Ya evde izlesek daha iyi değil mi? Daha rahat oluruz. Hem cheesecake de yapacaktım''

Mert: Ah KÜÇÜK bir detay unutmuşum.. Biletler saha kenarından.....😎

Saha kenarı mı?! Şimdi şuracıkta bayılacaktım. Başıma daha kötü ne gelebilirdi bilemiyordum.. Mert'in bu yazdığıyla grupta hiç şansım olmayacağının farkındaydım, tek dileğim Anthony'nin etrafına çok bakınmamasıydı. Böylelikle belki beni tanımazdı.

Sağa Kaydır 🏀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin