Previously on Sağa Kaydır
Tabak yeri boylayıp büyük bir gürültüyle bin parçaya bölünürken, işini garanti altına almak için yalandan ufak bir çığlık atmayı da ihmal etmemişti. Tüm gözlerin ona çevrildiğinden emin olmalıydı, özellikle Jeremy'nin. Ancak kendine çevrilen gözler arasında bir çift kara göz olduğunu bilmiyordu...
***Bu bölüm yaramaz bir bölüm, şimdiden haberiniz olsun.
''Ah ben cok özur diliyor. Görmedi sizi.''
Emily tatlı Türkçe'siyle garsondan özür dilerken adamın suçu olmadığını tabiki de biliyordu. Elbisesinin üzerine az miktarda sıçrayan yemeği panik içinde temizlemeye çalışan garsona doğru eğilip engel olmaya çalışırken herkesin onlara baktığına emindi.
Garsonla beraber doğrulup bakışlarını öylesine bakarmış gibi hedefine diktiğinde Jeremy'le göz göze gelmeyi ilk andan beklemiyordu. Suratına şaşkın bir ifade kondurması gerektiğini bilse de ne kadar yapabilmişti bilmiyordu ama gözlerini hemen adamdan kaçırması gerektiğini bilecek kadar kendindeydi.
Sonunda tüm tiyatro bitip tekrar yerine oturduğunda servisi yenilenmiş, önüne siparişi getirilmişti. Hiç yiyesi olmasa da tabağını didiklemeye başladığında sıradaki adımın Jeremy'i kendine çekmek olduğunun farkındaydı. Kaçamak göstermeye çalıştığı bakışlarıyla ara sıra onu yoklarken bazen bakışları denk geliyor, gözlerini hemen çekiyordu. Bu oyun midesini bulandırmaya başladığında lavaboya gidip suratına bir su çarpması gerektiğinin farkındaydı. Etrafına bakınmadan yerinden kalktığında hızlı adımlarla tuvalete doğru yöneldi. Suratına su çarpıp aynadan kendine baktığında olduğu yerde dikeldi ve şimdilik Jeremy'nin yalnız kalmasını beklemeye karar verdi.
Masasına döndüğünde ise gördüğü şeye sevinmesi gerektiğini bilse de hiç öyle hissetmiyordu. Jeremy hiçbir şey olmamış gibi masasına oturmuş, az önce konuştuğu adamı kendi masasında yalnız bırakmıştı.
Ona doğru yaklaşırken titreyen ellerini saklamak için yumruk yapıp arkasına alırken ne diyeceğini kafasında toparlaya çalıştı ve derin bir nefes aldı.
''Jeremy?'' Çekingen ve hafif rahatsız çıkmasını umduğu sesiyle sandalyesine otururken bakışlarını adamın gözlerinden çekti.
''Sadece görünce selam vermek istedim. Rahatsız olmanı anlayabiliyorum, kötü bir fikirdi.''
Jeremy geri adım atıp kalkmaya yeltendiğinde onu durdurmak için koluna uzandığında adam da beklemediği bu temas karşısında hemen durdu. Emily sanki ne yaptığını yeni fark ediyormuşçasına ani bir hareketle elini çekerken, çekingen kadın rolünü hakkıyla yerine getiriyordu.
''Sorun yok.. Yani sadece biraz garip.'' Keyifsiz bir iç çekip bakışlarını çatalına diktiğinde rolüne devam etti.
''Tüm olanlar...'' Fikrini değiştirmiş gibi yaparken suratına yalandan bir tebessüm kondurduğunda sözlerine devam etti. ''Boşver.. Seni görünce nasıl davranacağımı bir an bilemedim.''
Adamın hala kendisinden etkilendiği gözlerinden okunurken bu ona hiçbir şey ifade etmiyordu. Aksine daha çok midesini bulandırıyordu.
''Anthony ile olanları bildiğini varsayıyorum.''
Genç kadın kafasıyla adamı onaylarken olabildiğince az konuşmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağa Kaydır 🏀
Ficción GeneralPsikoloji okuyan Eylül'ün hayatındaki her şey sıradandı ta ki arkadaş zoruyla indirdiği Tinder'da ünlü bir basketbolcuyla eşleşene kadar... Biraz eğlenmek istiyorsan buyur içeriye :) Yayımlanma tarihi: 17.02.2020 Romantizm #2 Genel Kurgu #5 Genç Ku...