Tontişlerim merhabalar. Uzun zamandır hep şurda biraz hikaye hakkında biraz da havadan sudan laflamak istiyordum sizlerle. Kendi söylemek/sormak istediğim birkaç şey var onları diyiverip sizin bana hikaye hakkında bir sorunuz veya tavsiyeleriniz varsa görmek isterim.
Öncelikle sizlere ne kadar teşekkür etsem az. Uzunca bir zaman miniciktik burda 10-15 kişi - şaka değil- sonra hikaye aldı yürüdü. Siz okumasanız, beğenmeseniz olmazdı. Zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkürler. Artık sayıları takip etmeyi bıraktım. Okunma sayısı vote oranı gibi şeylere de takılmıyorum hiç. Hiçbir zaman da yorum vote sınırı koymayacağım. Gönlünüzden ne koparsa :). Şu saatten sonra amacım daha çok kişiye ulaşmak değil de daha iyi nasıl yazabilirim olacak. Hikaye daha da büyürse ne mutlu bana ama dediğim gibi artık dilimi geliştirmeye odaklanacağım. Çünkü bence yazı dilim çok da iyi değil, ortadan hallice :) Biraz yaz dizisi tadında ama saçma klişelerle dolu olmayan, gerçekçi ve eğlenceli bir kitap olacak bu. Hatta kitap demek gerçek kitaplara hakaret olur. Edebi bir değeri olmayan bir öykü desek daha doğru. Ha hiç mi üzülmeyeceğiz, üzüleceğiz. Mutsuz şeyler de olacak ama merak etmeyin Rosa bir yerlerden hamile olarak çıkmayacak, Eylül basketbol mafyası tarafından kaçırılmayacak :)
Şimdii hikayeyle alakalı sorularınızı almadan önce çok sorulan sorulara cevap verip ben de size birkaç şey soracağım. Bölümler haftada bir olmak üzere, haftasonları geliyor arkadaşlar. Başlıkta texting dese de bölümler genelde bayağı bir uzun - bence yani :D -. Çok nadir olmakla birlikte bazen hafta içi sürpriz mini bölümler atıyorum. Bazen de malesef arayı açıp 2 haftada bir atıyorum ama inanın ki o hafta çok yoğun olduğumdandır. Özetle her haftasonu bölüm atmak için canla başla çalışıyorum :).
Farklı bir konuya geçersem eğer, şu ana kadar sizin de fark ettiğiniz üzere olayları hep Eylül'den dinledik. Anthony ne düşünür, ne hisseder hiç merak ediyor musunuz? Bir de ondan okumak ister misiniz? Açıkcası aklımda yoktu hiç ama birkaç yorum görünce araya kaynasın istemedim. Ne dersiniz?
Geçen haftalarda da sormuştum Esin'le Kubi'yi okumak ister misiniz diye ama bazı canım içten okuyucalarım YOOOO demişlerdi 😂😂 Ama yazarınız size hafiften farklı dünyalar da göstermek istiyor. Aklımda Emily ve Esin&Kubi hakkında bir şeyler var ve sanırım yazacağım. Kızmayın bana 😅 Bence sizin de hoşunuza gidecek.
Şimdiiii gelelim size. Bana hikayeyle alakalı sormak istediğiniz bir şeyler var mı? Ya da daha da önemlisi hikayenin şurası da şöyle olsa tadından yenmezdi beh dediğiniz, gelişmeye açık gördüğünüz bir yer var mı? Yapıcı eleştirilere daima açığım. Hikayenin ilerisiyle alakalı kurgu yönünden de istekleri okuyup kendi kafamdaki şeyleri bu önerilere göre de yontabilirim azcık. Sonuçta bu hikayeyi siz okuyanlar beğensin, okurken keyif alsın diye yazıyorum. Görüşleriniz kıymetli.
Yorumlarda buluşalım tontişlerim😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağa Kaydır 🏀
General FictionPsikoloji okuyan Eylül'ün hayatındaki her şey sıradandı ta ki arkadaş zoruyla indirdiği Tinder'da ünlü bir basketbolcuyla eşleşene kadar... Biraz eğlenmek istiyorsan buyur içeriye :) Yayımlanma tarihi: 17.02.2020 Romantizm #2 Genel Kurgu #5 Genç Ku...