×××××
Visas dienas iki šeštadienio nieko ipatingo neįvyko. Eidėjaus daugiau nemačiau, dėl ko tik džiaugiausi. Jis nesirodė darbe, ir tamsiuose skersgatviuose.
Su Vilita galėjom netrukdomos rytais mėgautis kava ir spurgomis iki darbo pradžios.
Rankdarbių rankraštį pabaigiau penktadienį po pietų, todėl nusiunčiau darbą senajam direktoriui kad įvertintų, ir pasakytu ar viskas atlikta tinkamai.
Iškart gavau atsakymą kad viskas puiku, ir pirmadienį ant stalo manęs lauks naujas rankraštis kuri turėsiu ištaisyti.
Jaučiausi pamaloninta, ir laukiau nesulaukiau naujo darbo.
Galėjau eiti penktadienį namo anksčiau kadangi neturėjau darbo, bet nusprendžiau pasilikti ir padėti Vilitai.
Žinoma plepejom daugiau nei dirbom. Po darbo išėjom į barą ir islenkem kelias taureles, smagiai pasnekejom ir išsiskirstėm į namus nes ta vakara Vilitos sesuo grįžo su vyru ir vaikais todėl ji buvo labai jos pasiilgusi ir išėjo namo anksti.
Aš dėl to nepykau. Todėl kad visas mano dėmesys buvo nukreiptas į tai ką veiksiu šeštadienį. Tai yra šiandien.
Kur jis mane vešis? Kam aš jam reikalinga?
Tokie ir panašūs klausimai man nedavė ramybės.
Laikas nenumaldomai tirpo ir artėjo prie dešimtos valandos, mano širdį priversdamas plakti dvigubai greičiau.
As visa diena nieko nesugebėjau nuryti, tik ryte puodelį juodos kavos išgėriau ir viskas. Iš nerimo į maistą net negaliu pažvelgti.
Turėjau kažkuom savo protą užimti todėl nuėjau į dušą nusimaudyti. Stovėjau po karštu vandeniu tiek kiek leido mano kūnas, mane krėtė šaltis.
Lėtai trinkau savo ilgus raudonus plaukus. Putos tekėjo mano rankomis. Viską dariau kiek įmanoma lėčiau, taip tikėdamasi kad laikas prisitaikys prie manes o ne aš prie jo.
Deja tai buvo naivu nes laikrodis rodė 8:54h.
Man liko kiek daugiau nei valanda laiko iki to kol aš eisiu pasitikti savo likimo.
Išlipau iš dušo ir nuoga stovėjau prieš aprasojusi stiklą. Nuo mano plaukų ant nugaros tekėjo jau atšalę vandens lašeliai. Aš bijojau...
Aš galėjau atsisakyti. Bet esu tikra kad prarasiu darbą. O jis man taip patinka. Beto net nežinau ką dar galėčiau dirbti be redaktorės pareigų.
Todėl nusišluosščiau kūną ir išsidžiovinau plaukus. Nuėjusi į kambarį iš spintos išsitraukiau languota sijoną iki keliu, juoda aptempta palaidine su kaklu, ir batus ant kulniuko virš kelių.
Susiradusi ištraukiau juoda maža delninuke per petį.
Nežinau ar Eidėjus bus patenkintas mano apranga ar ne, bet nesiruošiau rengtis lyg kekšė.
Apsirengusi nuėjau iki spintelės ir išsitraukiau makiažo priemones, Atsisėdau prie staliuko su veidrodžiu ir pradėjau dažytis. Viską darau labai minimaliai, nemėgstu ant savo veido tepti daug įvairių priemonių. Todėl tik užsidėjau šiek tiek pudros, skaistalu, akis pervedžiau juodu pieštuku ir blakstienas juodu tušu padaziau.
Ant galo lūpas perbraukiau bespalviu balzamu.
Nuzvelgiau save veidrodyje. Turiu pripažinti kad atrodžiau gražiai, beliko sutvarkyti plaukus. Jie išdžiovinti labai pasipute todėl išsitraukiau tiesintuva ir juos istiesinau.
Viską atlikus pažiūrėjau kiek valandų.
9:38.
Man liko 20 minučių.
Kiek mažai laiko ir kiek daug panikos šiuo metu.. Jei galėčiau pasislepciau lovoje po koldra ir niekur nelisciau.
Sėdėjau ant kėdės sustingusi kaip prisiminiau kad turiu spintelėje viskio butelį. Galėčiau gurksneli išgerti kad pasijusciau tvirčiau pamaniau. Vis dar dvejodama nuėjau į virtuvę. Issiemiau stikline ir butelį, iš saldiklio įsimečiau ledo ir isipyliau gėrimo.
Viską vienu kartu susiverciau ir nurijau. Pastačiusi stikline ant stalvirsio visa nusipurciau, viskas nuėjo labai neskaniai.
Isploviau stikline, butelį paslepiau spintelėje kur jis ir buvo ir nuėjau į kolidoriu pasiimti striukytes.
Is kambario atsklido mobiliuko melodija.
Nuėjusi paėmiau ir pamačiau sms nuo Eidėjaus. Drebanciais pirštais atveriau.
" Išeik į kiemą už 5min"
I rankine susidėjau pinigine, telefoną ir pasiėmiau į rankas buto raktus.
Išėjau į tamsų laiptinės kolidoriu, uždariau duris ir užrakinau.
Letai pradėjau leistis laiptais.
ESTÁS LEYENDO
Rytojus Priklausis Mums.
RomanceKlėja Greison - neseniai pabaigė universiteta ir gavo darbo stažuote vienoje didžiausių įmonių mieste. Eidėjus Brestonas - iš tėvo paveldėjo puse akcijų įmonės, kurios direktorius yra jo tėtis. Klėja - darbšti, atsakinga, ir trokštanti pasiekti savo...