2 - Ve Perde Kapanır

7.6K 320 26
                                    

Ve perde kapanır. Oyun bitti şimdi herkes rahat bir nefes alabilir çünkü her şey harika gitti.Tüm oyuncular alkışa doydu,herkes mutlu ama bir dakika bir dakika bu bir oyun değildi. Bizim hayatımız herkese açık bir oyun değildi ki. Kendi içimizde oynardık biz. Hem başrol oyuncusu olmadan oyun mu olurdu! Şaka, evet evet kesinlikle aptal bir şaka olmalıydı. Böyle olmak zorundaydı. Her sabah yalandan da olsa harika bir kahvaltı yapacak, işe okullara dağılacak ve akşam yeniden sahne alacaktık. Kimse bana babamın öleceğini söylememişti. Senaryoda bu yoktu. Evet bir gün olacağını biliyordum herkes. biliyordu sonuçta kimse bu dünyada sonsuza kadar durmayacaktı. Ama bu fazla erken değil miydi sanki?
Saat 21,47. İki saattir olduğum yerde duruyorum. Gözüm sadece kapıda. Birazdan içeri girecek ve bunların sadece bir oyun olduğunu söyleyecekti. Asla sorgulamayacaktım onu. Böyle aptalca bir şeyi neden yaptığını sormayacaktım. Tek istediğim şu kapıdan girmesiydi.
"Ece Hanım". Derin bir nefes alıp yanımda dikilen kadına çevirdim kafamı. Bir şeyler konuşacağı belliydi. Ellerini birbirine kenetlemişti sıkıntılıydı. "Söyleyin lütfen" En iyisi buydu. Konuşmasını yapmalı ve beni yalnız bırakmalıydı. Buna ihtiyacım vardı. Çünkü biliyordum diğer günler yalnız kalmaya fırsatım olmayacaktı. Derin bir nefes aldı kadın. " Adım Demet, Demet Fırat. Şirket avukatlarından biriyim. Nasıl söylesem bilmiyorum ama hastaneye gitmemiz gerekiyor. Cesedi teşhis etmek için." Ceset. Farkındaydım annem gidecek durumda değildi. Kafasını allak bullaktı tıpkı benimki gibi. Ağlamaktan şişmişti gözleri. Belki garip gelecek ama sahiden bu kadar üzülmüş müydü yoksa oyun onun için devam mı ediyordu? Demet Hanım'ı başımla onayladım sadece. İstemesemde gitmeliydim. En azından son kez görmeliydim...

01.02.2020 Tarihinde Düzenlenmiştir

Gizemli Ve Tehlikeli (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin