29

163 3 4
                                    

Merhaba, biliyorsunuz bölümü dün yayınlayacaktım ama utanarak söylüyorum ki uyuyakalmışım. İkinci Öğretim öğrencisiyim, gece ödev yap. sabah 10- 11 gibi kalk hazırlan okula git orada çalışmalara kaldığın yerden devam et derken o yorgunlukla eve gelir gelmez tabiri caizse koltukta sızmışım.

Şuan da ders arasındayım. Bölümü yayınlayıp derse gidiyorum. Kendinize iyi bakın, kendinizi sevin. İyi okumalar...


Bana göre küçük ihtimaller büyük sonuçlar doğurabilir. En basit karşıdan karşıya geçmek gibi. Araba ile aranızdaki uzaklığı hesaplarsınız, ya geçersiniz ya da beklersiniz. Yanlış hesaplamalar sizi ölüme kadar götürebilir. Riskli değil mi? Evet kabul ediyorum riskli. Ama şöyle düşünün risk almadan yaşayabilir mi insan? Her alanda, her zamanda, her durumda risk almaz mıyız aslında? Kısa bir süre kapatın gözlerinizi ve odaklanın. Bilerek ya da bilmeden onlarca defa risk aldınız belki de. Sınavda,yolda,hayatınızda...

Kabul edelim insanlar risk almadan yaşayamaz. Kesin konuşma diyeceksiniz belki ya da saçmalama tabii ki de risk almadan da yaşayabiliriz diye düşünebilirsiniz. Ama şöyle bir geriye bakın ve düşünün aslında hayatınız,hayatımız hep risk alarak geçmiş değil mi?

Bizler, yani ben ve arkadaşlarım basit insanlardık aslında. Günlerimiz hareketli geçerdi. Hareketten kastım tabii ki de devamlı tehlikeli işler içinde olmak değil. Eğelenirdik biz. Hani yaşıyorsun bu hayatı derler ya hah o laf tam bize uygun bir laftı işte. Biz istemedik bu hale gelmeyi,kötü olmayı öğrenmemeliydik bile. Herkes gibi dertlerimiz olmalıydı. Birilerinden kaçarak yaşamamalıydık. En çok ne isterdim biliyor musunuz her şeyin dizi ve kitaplardaki gibi olmasını. Birileri gelsin mesela bir kahraman kurtarsın bizi. Ah ne güzel olurdu aslında birinin geleceğini bilmek...

Hani şey gibi düşünmeyin her haltı başkası yapsın rahat yaşayan siz olun ne güzel dünya be kafasında değil. Nasıl anlatsam hani güzel bir şey değil mi ya, başımıza her bok gelsin tamam nasılsa biri gelecek. Bunu bilmek, işte güzel olan o.

Ama dizi ya da kitap içinde yaşamıyoruz ve bir kahraman gelmeyecek bunu biliyoruz. Bu yüzden kahramanı biz oynuyoruz. Hepimiz birbirimizin kahramanıyız ve, kendimizin. Bundan dolayı şimdi içinde girdiğimiz kısa süreli şoktan çıkıp kıçımızı kaldırıyoruz. Çünkü yakalanmamız şuan da olması gereken en son şey bile değil.

Hiç konuşmadan sadece el hareketlerimiz ile anlaşmalıydık şimdi. Birileri yukarıya geliyordu. Allah aşkına boş evi kontrol etmekte nesiydi...

"Kim var orada!" ciddi misin. Sen bunu sorunca biz de cevap verecektik çünkü. 

Evi kontrol eden adam henüz odaya girmemişti. Ben büyük dolabın arkasına.Ömer'de hemen kapının arkasına saklanmıştı. Adım sesleri bize doğru ilerlemeye devam ediyordu. Adamın attığı her adımda boncuk boncuk ter döküyordum. Korktuğum için değil. Tamam ölelim kabul ama bunları bizimkilere ulaştırıp öyle ölelim. En azından başladığımız iş bitsin.

Kapının kolu dikkatlice indirildi aşağıya. Adam temkinliydi. Buradan dövüşmeden çıkamayacağımız belli olmuştu. Ses çıkarmadan elimdeki belgeleri dolabın altına koydum. Adamlar iki kişiydi. Biri burada olduğuna göre öbürü muhtemelen aşağıda bekliyordu.

Adamın attığı her adım dikkatliydi. Dizlerini hafif kırmış öyle yürüyordu. Olası bir tehlikeye karşı-yani bize-  hazırlıklıydı. Elindeki fener ile odayı incelemeye başladı.Belki bir ihtimal bizi fark etmemesi adına inatla yapıştım duvara. Dedim ya küçük ihtimaller büyük sonuçlar doğurabilir diye,işte şuan onu umut ediyordum.

Gizemli Ve Tehlikeli (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin