Po týždni keď bol už konečne Taehyung zdravý sme si spolu vyšli do baru. Celé dni som bol ako asociál doma zavretý v izbe, takže som dodržiaval domácu karanténu ako správny občan Kórejskej republiky. Doma som robil to čo vždy, domáce úlohy, hral som hry a občas so sebou. No čo? To už patrí do aktivít dospievajúceho pubertiaka a nehanbím sa za to!
,,Kde sú nejaký pekný chlapci?" spýtal sa ma Taehyung a porozhliadal sa okolo seba.
,,Jedného máš vedľa seba." povedal som a on sa s pobavený výrazom pozrel na mňa, no môj pohľad smeroval na nervózneho Jungkooka vedľa neho. Otočili sme sa ku baru a objednali si drinky. Tae si dal sóju a ja vodku s džúsom. Áno predávajú aj neplnoletým, poserme sa z toho všetci.
,,Čo ty tu tak, kostička?" spýtal sa ma niekto vedľa mňa ale Tae to nebol, ten už flirtoval s barmanom. Otočil som hlavu k dotyčnému. Jasné, že kto iný ako ten kretén.
,,Čo asi. Pijem a chcem tancovať." odsekol som mu. Možno, že pri ňom vyzerám ako keby som mal nonstop krámy ale pri ňom sa to inak nedá.
,,Tak nezatancuješ si so mnou?" opýtal sa ma.
,,Správne nezatancujem. Pýta sa 'zatancuješ si so mnou' alebo to mám dať poučku ako niekoho zbaliť?" spýtal som sa ho a on sa uchechtol.
,,Ukáž mi ako by si zbalil ty mňa." Fuuu. Prečo ho mám baliť? Prečo nie Taeho u toho to mám už v kapse. Ale okej, lepšie než nič.
,,Fajn..." upravil som sa. Vystrčil som si jednu časť košele a rozopol si na nej tri gombíky zhora. Zaprel som sa jednou rukou o bar za ním, a nahodil svoj neodolateľný pohľad.
,,Ahoj krásavec, vidím, že sa okolo teba nikto netočí, tak, zatancuješ si so mnou?" spýtal som sa ho a on sa ku mne naklonil a dal mi bozk. Rýchlo som ho od seba odstrčil a chytil sa za ústa.
,,Kretén!" zakričal som na neho a odišiel som medzi ľudí. Čo si to dovoľuje ma bozkávať. Dobre, nie je to môj prvý bozk, ten som mal s Taem ešte v škôlke ale aj tak. Mal som už aj iných partnerov ale po prvých bozkoch som potom vždy soft.
,,Ahoj riťka, tancuj so mnou!" povedal mi niekto do ucha a natlačil sa na mňa odzadu. Dotyčná osoba má stojan, ktorý má tlačí na riť. Hlavu si dal na moje rameno a funel mi pod nosom. Strašne mu smrdelo z huby.
,,Pusti ma ty nadržané prasa!" povedal som mu a snažil som sa od neho odtiahnuť.
,,Kurva, pusti ma!" zakričal som a lakťom som ho trafil do rebier. Ďalší kretén a za jeden večer! No a ten prvý za mnou aj tak doliezol.,,Hej, hej kľud. Už som tu!" povedal a ja som chcel odísť ale on si ma k sebe pritiahol. Stál som oproti nemu čelom a on ma chytil za boky. Pretočil som očami. Dal som mu ruky na paže a hýbal som sa s ním do rytmu hudby. Čo už s ním... aspoň si zatancujem.
,,Zvem ťa ešte na drink." povedal mi do ucha, tak aby som ho počul.
Prečo toto robí? No prečo asi? Aby s tebou mohol jebať! Si mu uvaľáším do tváre ak to skúsi!
Ticho tam v predu! Poddáš sa mu aj tak! Drž piču tam vzadu! Až tak by ti to určite nevadilo. Vadilo! Je to kretén!-Tak dám vám typovačku.
A) len mu kúpi drink.
B) Yoongi sa s ním vyspí.
C) Yoongi nakecá Taemu, že chodí s Jiminom.
D) Jimin sa až do krvy pobije s Jungkookom, pretože bude obťažovať Taeho.Pa pa❤️
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo