,,Áno?" otvoril som s Yoongim natlačeným na mojom chrbte.
Čo tu chce?!
,,Čo tu chceš?" opýtal som sa chladne Kwona a prepaľoval som ho pohľadom.,,Hm... Myslel som, že budeš sám, presne tak ako som ťa nechal." zasmial sa.
Hahaha dobre, zasmial si sa pa pa. Chcel som zavrieť ale nenechal ma.,,Čo chceš?!" povedal som hlasnejšie a mračil som sa. Chytil ma pod bradou.
,,Počúvaj ma!-" nestihol povedať nič viac, pretože mu tú ruku Yoongi vykĺbil a skryl si ma za seba.
,,A ty si kto? Ste na tej istej úrovni počúvaj..." zasmial sa.
,,Nemyslel som si, že si kurva medvedík." povedal mi s úsmevom a mne sa varila krv v žilách.,,Ja, že som kurva?! To ty si kurva, ty mužská šľapka! Nie ja som si začínal s druhými poza tvoj chrbát! Ja som ťa mal rád a ty si mi kradol vreckové a drahé šperky mojej eommi, ty chudák!" skočil som do neho a Yoongi ma držal tak aby som mu neublížil viac ako slovne.
,,Vypadni!" zakričal som po ňom a kopol som ho medzi nohy. Zložil sa k zemi.,,Jiminie!" zakričal Yoongi a zavrel tie dvere. Chytil ma silno ruky.
,,Kto to bol?" opýtal sa ma naštvane až skoro kričal a to ma naštvalo ešte viac.,,Môj bývalý Kwon, s ktorým si si mohol dobre po hovoriť na chate." vytrhol som sa mu a išiel som do kuchyne, kde som sa napil. Ucítil som Yoongiho ruky na svojom páse a trochu som sa od neho odtiahol.
,,Prepáč mi, že som na teba kričal." pobozkal ma na krku.
,,Teraz nie Yoongi..."
,,Čo teraz nie? Nechcem ťa ošukať!" povedal mi a ja som sa už k nemu otočil, že odo mňa dostane dobrý zdrb ale skôr než som niečo stihol povedať, tak ma umlčal svojimi perami.
Kretén!
,,Kostička poďme, o chvíľku sa začne stmievať, tak bude sranda. Vystrelím ti hračku." pohladil ma na líčkach a pobozkal ma.
Má len jediné šťastie, že mám rád hračky a chcem nejakú... Obliekol som si čierne rifle, čiernea dlhú červenú mikinu.,,Pôjdeme tam hore, čo na to hovoríš?" opýtal sa ma a ukázal na horskú dráhu.
No tak to ma poser! Tam ja nejdem ani kebyže mi vystrelí päť hračiek!,,Že tam ideš sám..." povedal som mu a obzeral som sa ďalej na iné atrakcie. Rozišiel som sa ku stánku, pretože som bol smädný ale on ma chytil za pažu a pritiahol si ma k sebe.
,,Prečo zasa?" pozrel sa na mňa trochu otrávene.
,,Neznášam veľkú rýchlosť a bojím sa výšok..." odul som peru. Zasmial sa a pobozkal ma.
Udriem ho? Mračil som sa a mal som prekrížené ruky na hrudi.,,A nevydržíš to raz kvôli mne? Prosím. Prosím. Prosím." túlil si ma k sebe a robil na mňa psie oči...
A tomuto mám ja odolať?! Povzdychol som si a oprel som si hlavu o jeho hruď.
Nebudem pred ním za bojka.,,Dobré ale len raz..."
,,Ďakujem." vybozkával ma na lícach a na perách.
,,Bože na čo som sa to dal!!!" pišťal som nahlas a tisol som sa k Yoongimu. Robilo sa mi tak zle, že som skoro ogrcal tetku pred sebou. Vyronil som od strachu aj zopár sĺz. Po tom čo sme vyšli z toho smrtiaceho stroja som sa vyzvrcal do kríkov vedľa.
Skvelé, naše prvé rande... Kúpil mi kolu a dal žuvačky, pretože sa so mnou vraj ešte chce bozkávať, ale mohol povedať narovinu, že mi smrdí z huby. Po piatich žuvačkách a hodine trasenia sa na lavičke v Yoongiho objatí, mi išiel konečne vystreliť tú hračku.
Moja koalka!Zistil som pri boxovacom vreci, že máme s Yoongim podobný úder čo má dosť prekvapilo a aj jeho, keďže mi vypísalo väčšie číslo ako jemu.
Tak a môžem si z neho robiť srandu! Kekeke šuhajko musí papať viac halušiek!
KAMU SEDANG MEMBACA
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Acak,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo