,,Ahoj Lajka." pozdravila som ju. Úprimne vyzerala dobre, ale len kým sa mi nepozrela do očí. Bolo vidno, že trpý.
,,Jimin? Už mi z tých liekov naozaj drbe, alebo je z teba baba?" ozvala sa ku mne. Mala červené oči a trochu sa mykala do strán. Keď sa usmiala, tak vyzerala spokojne, ale jej kruhy pod očami hovorili niečo iné.
,,No som, ale nie až tak úplne, pretože..." chcela som jej povedať o tom čo má ešte robí chlapom.
Dvanásť centimetrov.,,Chápem ako myslíš. Prepáč, že ti skáčem do reči, ale som nadrogovaná liekmi a je mi jedno, čo spravím kým nemám chuť niekoho zbiť." Povedala a ja som videl ako párkrát mrkla.
,,Sem ťa dostal tvoj appa, že?" opýtala som sa ju a ona so smutným úsmevom prikývla.
,,Áno ten skurvi syn. Chodí sem každý mesiac aspoň raz a pripláca tým buzerantom aby ma tu ďalej držali aj keď som už dospelá!" zakričala na sestričky a ochranku.
To je nelegálne!,,Kurvy..."
,,Že?!" udrela do stola po mojej poznámke na tie osoby. Odrazu pri nej bol prvá sestrička a pichla jej nejakú priehľadnú látku do tela cez už tak dopichané predlaktie. Hneď potom si to zakryla svojim svetrom.
Je ako vyžla.,,Prepáč, že si to musela vidieť, ale som vraj psychicky narušená, pretože mám hnev na svojho appu, ktorý už dlho nezvládam." zhlboka sa nadýchla a opäť sa usmiala.
Creepy.,,No kdeže je ten psychopat? Lezba jedna odporná vylez von! Ty diablov potomok! Udrieť vlastného otca!" kričal Yoongiho appa a snažil sa vyvaliť dvere. Presne tak Lajka skonfrontovala aj jeho.
,,Appa! Nechaj ju na pokoji!" chytil ho Yoongi za rameno a odsotil ho na zem.
,,Čo to robíš, ty skurvi syn!" Opýtal sa ho agresívne a snažil sa postaviť sa. Veľmi mu to s toľkými percentami alkoholu v krvi nešlo a stále padal.
,,Pretože je to moja sestra a ty si jej appa!" zakričal na neho a vrhol sa za ním, len tak, tak som ho zastavil.
,,Ty buď ticho bastard! Inak-!"
,,Inak čo? Spravíš aj nám to čo eomme?!" zakričala Lajka od dverí a skryla sa za mňa.
,,Vy obaja ste omyl! Mali ste ísť do úst!"
Toto ak by mi povedal appa, tak už je po ňom, ale bolo by aj po mne, ak by som mu povedal to čo teraz Yoongiho appovi.,,Aj vy!" povedal som mu a ak by ma Yoongi nechytil za boky tak, by sa už v živote nepostavil.
,,Hej Jimin!" pokývala mi rukou pred tvárou, pokrútila som hlavou.
,,Prepáč ale teraz občas spomínam na tú noc. Bola by si schopná svedčiť proti tvojmu appovi?"
,,Som nesvojprávna odkedy som tu ako aj babka Tae, ale kamarátim sa s tu jednou ženou, čo ma má na starosti-" uhryzla sa do pery a odhrnula si vlasy z tváre. ,,a možno by ti pomohla ona, počkaj tu zavolám ju." povedala a už jej nebolo.
,,Christín, toto je bratov priateľ - priateľka Jimin a potrebujeme od teba pomoc." zoznámila nás a my sme si spolu podali ruky. Sadli si znova oproti mne a Lajka sa o ňu oprela.
,,Dobrý deň. Čo by ste odo mňa potrebovali?" opýtala sa ma s milím úsmevom. Vyzerá veľmi sympaticky.
,,Potrebujem aby ste boli svedkom za Lajku na usvedčenie starého pána Mina." povedala som tak aby som mu nemusela nejako nadávať.
,,Laurinho appu?" opýtala sa ma Chris.
,,Presne tak. Za Lajku samostatne by dostal aspoň 10 rokov maximálne. Popálil kyselinou našu kamarátku za čo by mal asi 20 rokov minimálne. Napadnutie mňa a blízkych a zverených osôb je spolu asi 8 rokov... A ak by mal ísť za Yoongiho, tak to už je na doživotie." povedala som im všetky informácie čo som zatiaľ vycucala z googlu.
Chvála Bohu, že existuje internet.,,Vy ste sa už dobre pripravila." To isté mi už povedali Yoongi a aj Tae.
,,Dalo by sa pomôcť. Laurin appa nám už štvrť roka nezaplatil a my ju musíme už poslať na odvikačku. Osemnásť už mala." toto je inštitút len pre deti do osemnásť rokov?
Kurvy...,,Je to s ňou až také zlé?" opýtala som sa ale videla som ako skoro zaspala.
,,Bohužiaľ. Jej appa mal dohodu s riaditeľom centra, že jej budú dávať silné antidepresíva a začalo to xanaxom. Ona potrebuje stále väčšie a väčšie dávky, lebo to v nej pukne." povedala a pohladila ju vo vlasoch. Ony dve určite majú niečo medzi sebou.
,,A to je tu legálne?!"
,,Nie je, ale sú alebo boli veľmi dobrý kamaráti a on hovoril, že Laura by ho na mieste zabila. Čo je aj z časti pravda..."
Jej appa je ako korona alebo HIV! Kurva, všade je!,,Aha a kedy ju tam pošlete?"
,,Napozajtra, na jeden alebo dva mesiace." povedala mi a ja som len prikývla.
Mám šťastie, že som sem prišla už dnes.,,Prepáčte potrebujem vaše celé meno a aby ste mi napísali názov tohto inštitútu." povedala som mu to kvôli Yixingovi. Crystal a Yugyeom odišli do doby súdu do štátov. Majú to špecialne povolené, kvôli tým Crystaliným popáleninám tretieho stupňa na hrudi a bruchu.
Nechápem Yugyeoma. Ak by toto ten vysranec spravil Yoongimu, tak je už vo vriacej vode od hlavy až po päty.,,Nie je problém, toto je rovno moja vizitka. " podala mi to a ja som si ju od nej prevzala a trochu som sa jej poklonila.
,,Ďakujem Vám." povedala som jej a ona o chvíľku na to odišla.
,,Chýbaš Yoongimu." povedala som Lajke a pohladila som ju vo vlasoch.
,,Aj on mne, ale som tu ako za mrežami, tak ako on, inak by som za ním chodia stále." povedala a rozplakala sa. Chcela som ju objať, ale jeden zo stráčnikov ma zastavil.
Chúďa...,,Koniec návštev!" zakričal niekto od dverí a všetci sa postavili, tak som spravila to isté.
,,To tak skoro? Tak ahoj Jiminie, pozdrav odo mňa Yoongiho." zotrela si rýchlo slzy a odišla.
,,Ahoj..."
Chúďa...-Ahojte Kostičky!❤️
Ako sa máte? Je tu náš 50 diel! Jeeeej! Ako sa vám páči DYNAMITE? Je to podľa mňa mega super! hfjkvblehfvheoioo!Papa❤️
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo