Z mladších tu sú okrem Jihyuna a Lajky aj nejaký Hyungwon a Jujin. Oni všetci majú izbu spolu, takže majú tú najväčšiu na tejto chate. Večer by mali ešte nejaké decká prísť. Ja som na izbe z Yoongim, Kihyun so Shownum, Tae s Jungkookom.
Po dlhšom u vážení, že by si mal Tae aj niekedy vrznúť som im to schválil... Samozrejme, že ma musel Yoongi presvedčiť... Hajzlík!Ľahol som si do postele. Nie sú ani tri hodiny poobede a ja sa cítim ako keby som nespal týždeň. Zahrával som si hlavu do vankúša ale zadok som mal vo vzduchu vďaka nakrčeným kolenám. Zrazu ma niekto capol po zadku a stlačil mi ho. Zavzdychal som.
Yoongie! Ty DrAkU!,,Yoongi tu nie... Nie sme tu samí..." povedal som mu a otočil som sa na bok, čím sa mi jeho ruka dostala dole zo zadku. Zakryl som sa a stiahol si ku sebe Yoongiho. Objímal som mu jeho pažu.
,,Čo to robíš, Kostička?"
,,Chcem ísť spinkať." pobozkal som ho na tvár. Privinul si ma k sebe bližšie do objatia.
,,Tak spinkaj, Kostička." pobozkal ma tiež a preplietol si so mnou prsty na rukách.
,,Sladké sny." počul som skôr než som zaspal. Prebudil som sa neskôr stále v Yoongiho objatí. Bolo to vážne príjemné. Mali sme spolu pre pletené nohy a ruky som mal okolo jeho krku.
Jimin drž sa od neho ďalej inak sa zamiluješ! Trochu som sa od neho odtiahol a otočil sa mu chrbtom. Vonka už bola tma.,,Jiminie..." pririahol si ma zasa späť ku sebe.
Pichi... Ľahol som si na brucho. Jeho ruka mi zišla až na zadok, ktorý mi začal hladiť.,,Yoongiiii..." zavzdychal som potichu a pozrel sa na neho. Usmial sa a pozeral mi do očí. Cítil som ako sa mi nahŕňa krv do rozkroku. Otočil som sa k nemu a keď som sa chcel dať nad neho tak som sa strepal na zem.
Kurw-... Toto sa stane len mne... Sykol som od bolesti.,,Čo to robíš, Kostička?" zasmial sa Yoongi a pomohol mi sa postaviť. Neodpovedal som mu, len som ho schladil pohľadom. Položil ma vedľa seba a naľahol si nado mňa. Vtesnal sa mi medzi nohy a svojimi perami sa mi pricucol ku krku, kde ma bozkával. Nohy mi držal od seba a ja som mu dal ruky na ramená, ktoré som stláčal. Začal sa mi otierať svojím rozkrokom o ten môj. Zadržoval som v sebe vzdychy a uhryzol som sa do spodnej pery.
Fuck... Otieral som sa mu tiež trochu o rozkrok.,,Gie!" zavzdychal som mu do uška, keď pridal na rýchlosti trenia sa.
Divím sa, že som tak potichu... Pritiahol som si ho do bozku. Začal mi sťahovať dole tepláky a aj ja jemu. Dal mi prsty do úst a začal mi ich dávať dnu a von. Cucal som mu ich a oblizoval. Začal mi pomaly honiť a vybral si prsty, ktoré si presmeroval ku môjmu zadku a s jedným z prstov sa mi začal otierať o vstup až do mňa ním začal vchádzať.Bolo to zo začiatku veľmi nepríjemné ale keď pridal na rýchlosti honení tak som to nevnímal a prehol sa kŕčovito v chrbte. Ruky som mal na svojej hrudi a zvieral ich v pästi.
Na jeho bozky som už veľmi nedokázal odpovedať tými svojimi, pretože som bol celkom dosť hlasný. Uhryzol som sa do spodnej pery a on sa mi dostal bozkami na ucho, ktoré mi začal oblizovať a cucať. Triasol som sa od vzrušenia. Pridal ďalší prst a začal ma rozťahovať. Pri treťom prste do mňa už začal prirážať.
Uhryzol som si päsť a prirážal mu o ruku. Pozrel sa na mňa a pridala aj štvrtý prst. Prehýnal som sa v chrbte a potichu som vzdychal. Rozťahoval ma a ja som sa cítil ako v siedmom nebi. Ruky som si dal nad hlavu, keď narazil svojimi prštekmi na moju prostatu o ktorú sa mi s nimi trel. Nahlas som zavzdychal.
,,Yoongie..." urobil som sa mu do ruky a on si ju oblízal. Dal zo mňa prsty von.
,,Chutíš sladko, Kostička." pobozkal ma a zakryl po pás. Z chodby bol počuť dupot, tak si ľahol vedľa mňa.
,,NEŠUKA- vy ste oblečený..." poznamenal Kihyun. Celý som sčervenal.
To som bol až tak počuť?! Však zo mňa pomaly nevyšla ani hláska! Díval som sa na neho vystrašene. Bol som totálne zmetený. Objal som Yoongiho a skryl si hlavu do jeho hrude. Objal ma okolo pása.,,Nešukame a teraz chceme trochu súkromia." zabíjal ho pohľadom.
,,Ja len, že už prišli chalani, tak by ste už mohli vyliesť z postele." povedal a stále tam stál.
Nie, že by už odišiel ale on sa musel stále pozerať...,,Prídeme dole ale máme spolu ešte nedoriešenú vážnu debatu, tak ťa prosím o nejaké to súkromie, ďakujem." povedal nepríjemne a pritúlil si ma viac ku sebe.
,,Okej... Potom poďte na pizzu..." povedal a zmizol v dverách.
Konečne... Zdola sa ozvala hlasná hudba.,,To ju nemohli pustiť skôr?!" čertil sa. Vyhodil si ma nad seba ale tak aby som nespadol. ,,Kostička... Teraz je rád na teba." aikaramba! Pobozkal som ho a rukou som mu zašiel na rozkrok, ktorý som mu stláčal cez látku jeho teplákov. Cítil som ako mi pulzoval v ruke.
,,Vieš čo máš robiť?"
Nie to fakt neviem ci koky...Moja prvá fajka bola s mojím druhým chalanom vo ôsmej triede... S Taem som to radšej ani neskúšal. Prvé porno som s ním videl v druhej triede ale to sme práve narazili na bdsm a typek tam čajke mrdal ústa a ešte vtedy som s ním chodil... Mali ste ho vidieť, keď som mu povedal, že mi to nesmie spraviť a už vôbec nie, tak.
Vliezol som mu medzi nohy a stiahol som mu trochu nohavice... Tak pod zadok... Mal som priamo pred tvárou jeho veľkosť.
Naposledy sa mi zdal byť menší... On si to hebedo vykrmuje! Iné vysvetlenie pre to nemám... Alebo si honí viackrát za deň ako ja? Nemožné. Nasucho som prehltol a najprv som si ho dal do ruky, s ktorou som mu prechádzal hore a dole.,,Daj si ho do tej svojej dokonalej pusinky." díval sa na mňa zhora. Pozeral som sa mu stále do očí a vzal som si jeho špičku do úst. Cucal som mu ju a pomaly mu ostatok dĺžky honil rukou. Druhou rukou som sa mu začal hrať so semenníkmi.
,,Jiminie zrýchli." pohladil ma vo vlasoch. Spravil som to čo mi povedal a bral som si ho do úst ako som najviac vedel ale nepojal som ho ani z poloviny. Začal som mu fajčiť a dopomáhať si s rukou. Trochu som sa zakuckal, keď mi prirazil do úst. Dal som si ho vonku z úst a rozkašlal sa. Vzal som si ho opätovne do úst a začal som mu ho znova fajčiť.
,,Jimin..." zavrčal a ďalej ma hladil vo vlasoch. Honil som mu ďalej a vzal som si do úst jeho semenníky. Chvíľku som sa mu s nimi hral a potom som mu prešiel jazykom po celej dĺžke.
Vzal som si ho znova do úst a pozrel sa na neho. Hrýzal sa do spodnej pery a nadviazal so mnou očný kontakt. Bol som červený asi až na zadku. Zrýchlil som pohyby hlavou a zavrel som si oči.
,,Kostička!" zavzdychal nahlas a spravil sa mi do úst. Prehltol som to a ešte ho chvíľku cucal. Chcel som to všetko. Vyšiel som ku nemu hore a pobozkal som ho. Hodnú chvíľu sme sa vášnivo bozkávali.
Milujem bozkávanie... Ako mi to len chýbalo... Obliekli sme sa a vyšli sme z izby. Držal si ma za pás pri sebe. Dole bolo o štyroch ľudí viac. Poznal som len Kooka, na ktorom sedel Tae...
Prečo mi nič tá sviňa domáca nepovedala. Cítim sa podvedený... On vie o Yoongim ale ja som o tom vymastenom fľaku vedieť nemohol čo?! Crying... Nebola tu Lajka a Ju. Ďalší chalan sa držal za tvár a masíroval si líce. Potom tu bol aj chalan, ktorý bol stále na mobile a prišiel mi celkom známy.,,Tá ma ale ranu... Ahoj Yoongi..."
,,Čau..."
-Hi Bones! XD❤️
-dneska ma kamarátka učila hrať minecraft na serveroch aaa myslela som, že my to pôjde viac 😂
MiniUHC mi nejde ale ja tam raz niekoho vykilím! (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง
Kamarátka: Nesu ti dárek
Me: Kamaráta?
K: Co? NE! *utiekla*
Me: *hľadá na klávesnici dvojku*
Random Player: *kill me*Pa pá❤️
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo