15. Kapitola

711 31 59
                                    

Zobudil som sa obkročmo na Yoongim. Oddychoval som na ňom. Mal som zavreté oči, keď som ucítil jeho ruku ako mi ide od vlasov až na zadok.
Kulišák! Len mi ho hladkal.

,,Dobré ránko." pobozkal som ho. Usmial som sa a dal som mu ruky preč z môjho zadku.
Moje! Preplietol som si s ním prsty a dal mu ruky ku hlave.

,,Dobré, Kostička. Vyspinkaný?" iba som prikývol. Bozkával som ho na krku a rukami som mu triasol, keď si ich chcel znova dať preč.

,,Jiminie!" bol mierne podráždený, ale to mi nevadilo. Spravil som mu cucflek na kŕčok, tak na okrasu. Ľahol som si vedľa neho, prehodil som si cez neho nohu a ruky som mu pustil. Objal ma jednou rukou a viac si ma ku sebe pritisol. Druhou rukou ma chytil za stehno a dal mi ho vyššie.
Taký je tu kľud keď nás nikto neruš-.

,,VZTÁVAME! O CHVÍĽKU PRÍDE NAMSEOK!"
Musí nám on vždy zničiť peknú chvíľku?! Tentokrát som sa na Kihyuna mračil aj ja. Zabíjali sme ho pohľadom. Radšej odišiel a ani sa za nami neotočil.

,,Namseok je ten ujo?" opýtal som sa Yoongiho a on prikývol. Po chvíľke som sa postavil a ponaťahoval som si svaly. Z ruksaku som si vybral čierne tepláky a dlhú čiernu mikinu. Obliekol som sa keď som mu bol otočený chrbtom.
,,Počkám ťa dole." povedal som mu a dal som mu krátky bozk.
,,Bré ráno." pozdravil som sa Lajke a Kaiovi v kuchyni, ktorý jedli pizzu zo včera, tak som si prisadol a jedol som to tiež. Začal som sa hrať na mobile. Keď v tom zrazu niekto trepol rukou po stole a ja som sa veľmi zľakol.

,,Ahojte deťúrence! Čo, že je tu také ticho? Tu by mala už od šiestej hrať hudba a tancovať sa! Kde máte soju nalejte mi trochu!" zasmial sa... Alebo skôr zakričal?
No to ma pojeb... Prišiel len teraz a už mám tlak zo 180 na 240... Fakt super... Sadol som si ďalej od neho.

,,Dobrý ujo Nam." pozdravili ho potichu a ja ešte potichšie.

,,Dobrý..." otočil sa ku mne a díval sa na mňa ako na nich... Ako keby bol niečo viac ako my. Išiel z neho strach.

,,A ty si kto?" opýtal sa ma celkom arogantne. Trochu som sa skrčil.

,,Park Jimin, pane." mal som stále sklopený pohľad. Do kuchyne vošli Yoongi a Shownu. Pozdravili sa mu aj oni.

,,Nehovor mi, tak. Som pre všetkých ujo Nam. Ahoj synak, čo tu máte také ticho?" Yoongi si sadol medzi nás a ja som si vydýchol. Preplietol som si s ním nenápadne ruku a začal som jesť. Trochu som sa triasol.

,,Je len desať hodín appa. Je jasné, že tu nebudeme hneď od rána vyskakovať keďže ti to tu nechceme zničiť." povedal mu a začal si robiť kávu.

,,Aj keby dá sa hneď zariadiť oprava."
Super... Ďalší namyslený boháč... Fakt super... Pomaly som jedol a trochu som sa mračil na mobil. Volá mi bývalý...
Čo ten zase chce?! Mám ho uloženého ako nezdvíhať K keďže je viac tých ľudí, ktorý má nasrali, tak som ho radšej vypol ale nie, že by prestal ale on mi začal volať zas a znova.

,,Ospravedlňte ma." odišiel som do mojej a Yoongiho izby. Zdvihol som mu to.
,,Čo chceš?!" vyštekol som na neho doslova. Zasmial sa. Vošiel po chvíľke do izby aj Yoongi.

,,Kľud medvedík, chcem sa iba aby sme sa zajtra stret-."
MEDVEDÍK?! Že sa nehanbí mi ešte stále tak hovoriť! Rupli mi nervy a skočil som mu do reči. Yoongi si ku mne prisadol na posteľ a dal si ucho ku môjmu telefónu.

,,Daj mi už kurwa pokoj! Nikam s tebou nepôjdem!" mračil som sa a tlak mi stúpol ešte vyššie.
Aj tak som tu.

,,Ale áno aj tak, kto iný by ťa chcel." mal som chuť na neho na kričať a vynadať mu tak ako ešte nikomu ale Yoongi si môj mobil otočil ku sebe.

,,Chcel, napríklad ja, jeho priateľ a teraz mu daj pokoj, keď je už len iba môj, inak to pre teba neskončí dobre." vypol to a ja som sa ku nemu viac pritúlil. Sadol som si na neho obkročmo a objal som ho. Fetoval som jeho vôňu. Hrudník sa mi veľmi rýchlo nadvihoval a ja som v sebe zdržiaval slzy.

,,Kto to bol?" opýtal sa ma a kolísal ma vo svojom náručí. Skryl som si tvár do jeho krku.

,,Môj posledný bývalý Kwon..." obtieral som sa mu nosom o krk a pritúlil som sa ku nemu viac. Pár sĺz mi predsa len ušlo.

,,Povedz mi hneď keď ťa bude ešte otravovať." iba som prikývol na súhlas. Zotrel mi tých pár sĺz a zo spodu stehien si ma ku sebe viac pritiahol. Po nejakej chvíli som sa ukľudnil.

,,Myslíš, že je dole ešte ten ujo?" opýtal som sa ho, keďže som sa s ním nechcel teraz už stretnúť.

,,Odišiel, keď som sem prišiel. Povedal som, že tu nebude dlho ale príde zasa napozajtra." iba som prikývol a opäť som sa ku nemu natisol.

-Ahojte Kostičky! 😃❤️
Hlásim sa do služby po týždni XD🙋‍♀️
Ako ste sa za ten čas mali lásky? =D❤️
Moja rodina si o mne myslí, že som nejaký masochista, keď sa mi páčia rozprávky a filmy Tima Burtona... milujem ich... srdiečka mám v očiach keď pozerám Mŕtvu Nevestu... 😍🥰

Pa pá❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora