Obliekli sme sa a zišli sme dnes už po tretíkrát na dolné poschodie. Ruka v ruke. Mal som kapucňu cez hlavu a bol som pritisnutý na Yoongiho. Dole boli všetci v obývačke a hrali Fľašu. Na strede mali jednu fľašu z šampusu pre deti a druhý mala Lajka v ruke.
,,No konečne ste prišli! Eh!" začkalo sa už opitému Namjoonovi.
,,Idete si zahrať tiež?" pozrel som sa na Yoongiho a on prikývol. Ja som si sadol ku Kihyunovi a Yoongi ku Changkyunovi. Chytil ma za stehno a občas mi ho stláčal. Zrazu sa zastavila fľaška smerom na mne.
Čo si tí úchyláci na mňa vymyslia? Pretočil som očami. Dostávam úlohu od Taeho.,,Pravda alebo odvaha?"
,,Pravda... Pri tebe sa necítim na odvahu..." povedal som mu a on sa s Kookom zasmial.
Chlapec aspoň vie s akým úchylom chodí.,,Ďakujem ti za úprimnosť... Čo ste robili vonku?" zasmial som sa.
,,Sledovali sme západ slnka."
To mu nevyšlo, no... Udrel sa po stehne.,,Ja som sa mal opýtať, čo robili teraz hore!" povedal a ja som sa začervenal. Schoval som si tvár do Yoongiho hrude.
Chlapec teraz udrel na správnu nôtu.,,Prosím, nech sa ma už on nepýta na nič." Zašepkal som k Yoongimu a on sa zasmial. Medzi tým dostal Tae úlohu od Kihyuna chytiť Jungkookovi penis na päť minút na čo mu nastavil stopky. Videl som mu v očiach, že by rád robil aj iné veci.
Yoongi dostal od Shownua úlohu vzrušiť ma pomocou svojich úst a je jedno čo bude robiť...
Ja som zasa na dobrom mieste... Lajka si zakrývala oči a Kai jej zakrýval uši. Zhlboka som sa nadýchol. Zrazu som ucítil jeho bozky na krku.
Hlavne nevzdychaj Jimin! Robil mi cucfleky na krku.
Chimmy lež!,,Prečo sa snažíš byť ticho? V izbe ťa bolo pekne počuť..." povedal pomerne dosť nahlas a ja som ho udrel na hrudi. Dával mi menšie bozky za ucho.
,,O tom pomlč, inak ma už počuť nebudeš." povedal som mu tiež nahlas.
Akože nie, že by som si ho dával pod papuču ale aj jemu občas treba ukázať jeho miesto... Nervózne sa iba zasmial.
Ja by som sa na jeho mieste nesmial! Prepaľoval som ho pohľadom. Rukami mi vyhrnul tričko a začal mi cucať bradavky.
Som skutočne rád, že tu teraz Hyunie nie je... Chvíľkami som vzdychal hlasnejšie a chvíľkami som bol ticho.,,Mám to!"
Wait! Kedy som sa stihol vzrušiť?! Začervenal som sa a nohy som si skrčil k sebe. Joon dostal od Jooheona úlohu sa tri minúty bez prestávky sa bozkávať s Lajkov. S veľkým zaujatím som to sledoval, lebo Lajka nevyzerala s tým byť až tak v pohode. Yoongi si ma k sebe pritiahol, jednou ma objal zozadu okolo pása a druhú si jemne dal na môj rozkrok. Viac som si k sebe stisol nohy a tú ruku som mu dal medzi tie svoje nech sa o nič nepokúša.,,Čo je Kostička? Hm?" pobozkal ma na líce a ja som pokrútil hlavou. Hlavu som si oprel o jeho hruď a fetoval som jeho vôňu. O chvíľku odišli Jooheon aj s Changkyunom.
,,Jimin? Pravda alebo odvaha?" opýtal sa ma Kai.
,,Odvaha."
Snáď aspoň on nebude také prasa...,,Vyfajči Yoongiho."
Čo to kurw-?! Skoro som sa zadrhol slinou.,,Pred vami nie!" dal som si ruky na tvár.
,,Tak potom mikinu dolú." zasmial sa Kai a ja som sa na neho prosebne pozrel. Len sa smial.
Ja pred nimi nechcem byť polonahý v takejto situácii... A vlastne v žiadnej inej, ale asi nemám na výber... Vyzliekol som si ju a skryl som si v nej hrudník.,,Aleee!" zahundral si Yoongi popod nos. Zasmial som sa mu. Pozrel som si ako vypalcoval Shownu Kihyuna a nakoniec si Kai vyhonil pred nami.
Bolo to sexy... Keď sme boli len štyria, tak sme si sadli naproti partnerom a úprimne nevadilo mi to až, tak keďže oni dvaja sú opitý a Yoongi je Yoongi. Kihyun vylízal Shownu, čo som ani nečakal, že by som niekedy videl... Ale bolo to zaujímavé. Yoongi mi pomaly vyfajčil, čo bolo veľmi príjemné.
A čo sa dialo ďalej? To si nechám pre seba!Po chvíľke sme odišli do izby a začal som si napúšťať vodu do vane, v kúpeľni čo je prepojená s tou izbou. Vyzliekol som sa, pustil som si celkom pokojné pesničky a pomaly som si sadol do vane. So zatvorenými očami som sa pomaly celý uvoľnil. Relaxoval som.
Milujem teplú vodičku. Trochu ma vyľakalo, keď mi niekto zaklopal na otvorené kúpeľňové dvere. Stál tam Yoongi v celej svojej kráse ako ho Boh stvoril.
Ak by som nebol bojko a ešte panic, tak by som mu povedal, že ho chcem. To telo... Štipnite ma niekto! Ja vážne chodím s top modelom!,,Prečo si mi nepovedal, že sa chceš ísť kúpať? Chcel som sa ísť kúpať aj ja..." povedal mi a vybral sa ku mne. Spravil som mu miesto za sebou a keď si už sadol, tak som sa o neho oprel. Hladil ma na hrudi a hral sa mi s bradavkami.
,,Yoongi!" zavzdychal som a stlačil som mu stehná.
,,Ale, čo je Kostička?" pobozkal ma na krku. Rukou mi zašiel na penis a začal mi ho pomaly honiť. Tú ruku, ktorou má dráždil som mu objal a potichu som vzdychal.
,,Zrýchli, prosím ťa." hovoril som potichu, keďže som bol unavený.
Čo má dnes takto zmohlo? Dlho to netrvalo a ja som sa mu spravil do ruky.,,To tak rýchlo?"
,,Som unavený Yoongi..." otočil som sa k nemu a pobozkal som ho. Navzájom sme sa umyli, usušili a Yoongi ma vzal ako princeznú do postele.
,,Dobrú noc, Kostička! Ľúbim ťa!" pobozkal ma a ja som sa k nemu pritúlil.
,,Aj ja teba... Dobrú Yoongie."
-Ahojte Kostičky! :3❤️
Trošku som to prepísala, páči sa vám to už viac? Chcem vás poprosiť aby ste išli na môj ig a ďalej pozreli si moje GTV (@/ _x_.moonchild._x_)
Ako ste sa mali?
Skúste si typnúť, čo sa stane v ďalšej časti.
A) Pokračovanie na chate
B) Pôjde Yoongi ku Jiminovi zoznámiť sa s jeho mamou
C) Yoongi ho vezme na menšie rande
D) So školou pôjdu na výlet
DU LIEST GERADE
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Sonstiges,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo