Jimin's pov
Dneska som za Yoongim prišla skôr aby sme mohli zostať dlhšie. Chcela som si zobrať niečo priliehavejšie ale keďže sa ma včera jeden vyšetrovateľ snažil pretiahnuť pohľadom na chodbe, tak som sa obliekla inak ako zvyknem.
,,Pán Min, pán Park." prišiel za nami na začiatku mojej návštevy vyšetrovateľ Zhang.
,,Áno?" pozreli sme sa obaja na neho.
,,Pojednávanie o dokazovaní vašej neviny bude o dva mesiace 21. Októbra. Skôr sa nedalo. Tu máte predvolanie na súd, dajte to svojmu šéfovi." povedal a poklonil sa nám. Podal mi obálku sa a pomaly odišiel.
,,Ďakujeme pán Zhang." zakričala som ešte za ním a pobozkala som Yoongiho. Bola som šťastná. Ten Baek mu vybavoval právnika, pretože Yoongi na vlastného teraz nemal a keď som sa mu ponúkala ja, že mu ho zaplatím, tak to hneď zamietol. Ja som ho aj tak neposlúchla a to on vedieť nemusí.
,,Yoongi máš tu ešte jednu návštevu, mám ich pustiť?" prišiel za nami Baek po chvíľke, čo sme sa zabávali. Ukazoval som mu fotky z menších výletov v Soule, ktoré sme si spravili s Jihyunom a Katy. Katy je moja kamarátka zo Soulu. Ona jediná mi pomohla na začiatku všetko zvládnuť. Našiel aj moje odvážnejšie fotky, ale v oblečení. Ostatné boli skryté.
,,Ak to nie je môj otec s jeho mladou priateľkou, tak nech sem vojdú." povedal mu Yoongi a on tých ľudí pustil. Mračila som sa na nich.
Kook a Tae...,,Ahojte." pozdravili nás.
,,Ahoj..." pozdravil ich Yoongi a ja som sa radšej sklopila zrak a mlčala som, keďže by odo mňa asi aj dostali. Neznášam ich. Pritúlila som sa ku Yoongimu a skryla som si tvár do jeho krku.
Ešte ich som tu potreboval. Obaja si spolu sadli a tú stoličku vedľa nás.,,Jimin? Môžeme sa porozprávať? Prosím." poprosil ma Taehyung ale ja so pokrútila hlavou. Nechcem s ním ísť nikam.
,,Neboj sa Minnie, len choď." pobozkal ma Yoongi na ja som sa zhlboka nadýchla a nakoniec som prikývla. Odišla som s ním na chodbu kde nikto našťastie nebol. Sadla som si na nízku lavičku.
,,Čo je Taehyung?" opýtala som sa ho a objala som sa. Taehyung si ku mne prisadol a dal si ruku na moje stehno. Dala som mu ju rýchlo preč nech pochopí, že nechcem cítiť jeho dotyky.
,,Prosím ťa, prepáč mne a aj Kookiemu. O tom čo ti Kook napísal som sa dozvedel až o mesiac pozdejšie a vtedy si už neodpisoval nikomu." Vtedy som mala ísť na plastyku pŕs ale nevedela som, či to naozaj chcem. Potrebovala som Taeho radu.
,,Ja som dostal potom nový mobil, lebo sa mi ten starý pokazil a z toho čo som zatiaľ mal sa dalo iba volať." povedal mi a ja som sa oprela o stenu. Odvrátila som od neho pohľad.
,,Kook mi to nepovedal, keďže na to od stresu zabudol."
Boh vie čo vtedy robil, asi Taeho well...
,,My máme spoločný instagram, takže som ťa tam našiel medzi ľuďmi, s ktorými si píšeme." začala som si podupkávať s nohou a poškrabkala som sa vo vlasoch.
,,Vtedy dostal veľmi veľký zdrb a skoro som sa s ním aj rozišiel."
Budem hnusná, ale mal to spraviť. Slzy mu tiekli z oči a ja som si každú slzuz nich ihneď zotrel.
,,Prosím Minnie, ja chcem aby to bolo ako predtým."
AKO PREDTÝM?! Žijeme v iných mestách a ja neviem, či sa tak s ním ešte dokážem baviť. Viem už som si pred ním aj honila ale toto je fakt iná situácia.
,,Jiminie, ty plačeš?" opýtal sa ma a ja som to už nevydržala a vážne som sa rozplakala.,,Nie, krájam cibuľu." prebehla som si rukou vlasy a zohla som sa. Postavila som sa a začala som sa prechádzať po chodbe. Tae išiel hneď za mnou a objal ma. Rozplakala som sa ešte viac a skoro som spadla na zem.
,,Jiminie, ššš. Kľud. Kúpim ti kebab, len už neplač." povedal a to ma ako tak upokojilo.
Milujem jedlo a kebab som nemal ani nepamätám.Potom sme sa vrátili ku nim a ja som sedela v tichosti a túlila som sa k Yoongimu. Pozerala som sa stále na to isté miesto na podlahe a trochu som sa mračila. Bola tam asi dvoj centimetrová priehlbina a strašne mi to vadilo.
,,Jiminie? Čo ti je? Tae? Čo si jej povedal? Je úplne mimo ako keď spomínala..." mal pravdu spomínala som, ale na posledný polrok v Busane, kedy bola mama divná. Neviem čo sa jej prihodilo ale videl som, že je zo mňa sklamaná.
,,Prečo mu hovoríš ženským rodom? Mňa už zhučal, že je to stále chlap." povedal Kook, keď si asi myslel, že ich nepočúvam. Mrkala som len raz za čas ako vrahovia. Mala som chuť Jungkooka zabiť už fakt dlho.
,,Kook! Vtedy ti len povedal, že má stále penis." opravil ho Tae a dal mu pohlavok. Ten chujas ani len netuší ako sa cítim posledné roky a zaujíma ho len, prečo mi Yoongi hovorí ženským rodom?!
To si mám dať fakt odrezať penis aby mu to doplo?! Neuveriteľné!,,Jiminie Láska. Deje sa niečo?" Pokrútila som len hlavou a skryla som sa do jeho hrude. Rýchlo som dýchala.
Kook je taký Kretén! Podubkávala som si nohou a fetoval som Yoongiho vôňu. Pomaly som sa ukľudňovala.,,Kto bude svedkom tvojho otca?" opýtala som sa ho na po chvíľke, keď Taeho jazyk zamestnával Kookove ústa.
,,Jeho Bi-ef-ef ala naša suseda stará Songova, jeho kamarát z kostola nejaký Minho a tý dvaja." povedal Yoongi zamyslene.
Minho je strašná sviňa!,,A ty si nemal nikoho?" zamračil som sa.
,,Mal som babku Tae, ale tú označil súd za nesvojprávnu, keďže sa u nej prejavovali známky Alchajmera. Lajku som do toho nechcel nijako zapliecť, tak som ju poslal do babkynej záhrady v ten večer, ale ty si už bola v bezvedomí, takže si o tom nevedel." Prikývla som a on ma pohladil ho na líčku.
,,Minho nebol ten chlap čo raz za tebou prišiel a skoro ti zlomil ruku?" povedal odrazu Tae a ja som sa na neho zamračil.
To malo byť tajomstvo!,,Čože spravil?! Prečo si mi to nepovedala, zlatko?" opýtal sa ma Yoongi a ja som si popukala prsty.
Ja už jednému z tých dvoch kreténov asi vážne strelím popapuli!,,Pretože viem ako by si reagoval!" otočila som sa na Yoongiho. Snažila som sa byť pokojná.
,,Mama na neho podala trestné oznámenie za mňa, tak je to už jedno, bolo to pred šiestimi rokmi." povedala som mu a on len prikývol. Dúfam, že sa do toho už nebude starať.,,Aha, tak preto ťa tak bolela ruka." poznamenal odrazu Kook a Tae si dal facepam.
,,No a ešte debil si mi do nej musel vtedy tak drbnúť, že?" opýtala som sa ho sarkasticky a kopla som ho do nohy.
Fakt ho zbijem!-Drsná Jimina prišla na stage.❤️ Našla som jej terajšiu podobu konečne. Ten pocit keď chcem skončiť túto drámu nejakým normálnym koncom ale napadne ma sem dať toho viac.
Papa❤️
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo