,,Ahoj Yoongie." pobozkal som ho po rozlúčke s mamou a Jihyunom. Tí šmejdi spolu nakoniec vážne chodia. Zisťoval som si to len kvôli Lajke! Jasné?
,,Ahoj Jiminie." povedal Yoongi a pobozkal ma. Naložil mi kufor a tašku do auta, kde sme si spolu sadli do predu.
Išli sme skoro hodinu, dve do Daega, kde sme ešte boli v obchodoch. Yoongi išiel kúpiť niečo pre svoju starkú a ja som zašiel do drogérie na blbosti proti popáleninám a pre niečo, čo sa špecialne jemu bude určite páčiť.
Len či sa to bude páčiť aj mne...
Po nejakej dobe sme došli na miesto. Jeho babka žije v staro ružovom domčeku, ktorý má jedno poschodie a malú záhradku s červenými trpaslíkmi. Už sme chceli zaklopať, ale jeho babka bola rýchlejšia a po otvorení dverí vyobjímala Yoongiho. Usmieval som sa.,,Chrobáčik, som strašne rada, že si prišiel aj so spoločnosťou! A kto si ty? Ja som Min Taegi ale kľudne mi hovor starká." povedala a vyobjímala aj mňa.
,,Dobrý deň, som Park Jimin." poklonil som sa jej.
,,No aspoň máš vkus na slušných chlapcov a nie ako to dievča, čo sa nevedelo nikdy pozdraviť alebo odpovedať. A aký je roztomilý." poťahala ma za líčka.
Au! Bol som celý červený až za ušami. Uložili sme si potom veci do izby.,,Čo všetko si kúpil v drogérii?" objal ma zozadu okolo pása a pobozkal ma na krku.
,,Len opaľovacie krémi a krém na popáleniny, ak by nás opálilo viac ako treba." povedal som mu nervózne a vybral som si veci na prezlečenie. Prekvapenie pre neho som skryl na spodok kufra. Zohol som sa pre svoje veci na prezlečenie, čím som sa náhodou oprel o jeho penis.
Ups... Zmizol som do kúpelne, kde som sa zamkol a prezliekol som si spotené veci a navoňal som sa.,,Poď Kostička, starká nás volala na obed." pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma. Placol ma po zadku a objal ma okolo pása. Spolu sme išli dole. Pomohol som Taegi s obedom a spolu sme sa najedli všetci. Zistil som, že veľmi rada hovorí o Yoongiho detstve, takže som sa na ňom aspoň dobre zabával.
,,A raz keď bol malý... Mohol mať 3-4 roky a tu bola celá rodina ale on bol zavretý dnu. Bolo nám divné, že je tak ticho dnu, preto som ho išla skontrolovať, lebo som si myslela, že spí. Uložila by som ho do postieľky, no našla som ho celého od aloe vera krému ako ho jedol." obaja sme sa na tom smiali, až na Yoongiho. Mračil sa na nás, ale nám to neprekážalo a bavili sme sa o tom ďalej.
,,Mal kopu frajeriek, keď bol malý v škôlke a chodil asi s každou trikrát, ale o každej povedal, že sú namyslené a rozmaznané ale nevedel im povedať nie, tak sa vždy rozišiel s tou čo práve chodil." s úsmevom som sa na neho pozrel.
,,To bolo, keď som bol malý! Teraz som iný!" čertil sa.
Ten by sa pokúsil ma tak opustiť, dokopal by som najprv jeho a potom to dievča, alebo chlapca.,,Tvoja starká je super." povedal som mu večer, keď sme si spolu ľahli po dobrom makovníku. Túlil som sa ku nemu a objímal som ho okolo krku.
,,Hlavne keď hovorí o tom čo bolo, keď som bol malý, že?"
,,Uhm!" prikývol som a zasmial som sa. Tá moja by povedala, že chce aby som si našiel babu a vyhodila by nás z tej jej izby v starom domove... Lebo sme čoo?? Lebo sme bukvice more!
Áno opätujeme si vzájomnú nenávisť... Well...,,Potvorka moja malá!" začal ma štekliť.
,,Nie! Teraz nie! Yoongieee!" píšťal som nahlas ako malý.
Ten smrad! Kopal som všade kde sa dalo a prosil som ho aby prestal, pretože mi už nebolo veľmi dobre.
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo