8. Kapitola

903 49 28
                                    

,,Č-čo to robíš?" spýtal som sa ho celý červený. Pozerali sme si do očí a on sa usmieval. Vyzeral celkom spokojne.

,,Ja? Sedím." povedal mi a pobozkal ma.
Kretén! Dal som si ruky na tvár a zakňučal som. On sa len zľahka zasmial a dal mi jemné bozky na ruky. Sadol som si na neho obkročmo a zavŕtal som sa mu hlavou do jeho hrude.

,,Nemôžeš tu byť dlho..." povedal som mu a on si ma od seba odtiahol. Stiahol mi ruky z tváre medzi naše nohy a preplietol si so mnou prsty.

,,A to zasa prečo?" spýtal sa ma a pozrel sa mi do očí. Zahryzol som si do vnútornej strany líca. Bol som dosť nervózny.

,,Pretože o chvíľu príde brat a potom eomma." povedal som mu a sklopil som pohľad na naše ruky...
Čo mu mám povedať?! Oprel som si hlavu o jeho hruď.
Aj keď ho nemám rád tak toto mi chýbalo... Akože objímať sa s niekým nie byť s ním...

,,A ty ma im nechceš predstaviť?" spýtal sa ma urazené, čím má dostal do kúta. Zmetene som sa na neho zostal pozerať bez slova. Absolútne som nevedel čo mu mám povedať, len som sa na neho pozeral s otvorenými ústami. Len sa na mne zasmial a zaťahal ma za líčka.

,,Yoongi... Ako ti to mám povedať... Náš ak to môžem pomenovať vzťah len začal... Toto nie je ani vzťah keď neviem kedy som s tebou začať chodiť..." povedal som rýchlo ako výhovorku. A vlastne to bola aj pravda.

,,Hah... Je to vzťah a mne vyhovuje, si krásny, múdry, je s tebou zábava..." lichotil mi čo sa mi páčilo, no potom to musel dosrať, že?
,,... a aspoň po mne nepôjde Jisoo." zamračil som sa a udrel ho do hrude.

,,Kretén. Hii!" chcel som z neho zliezť ale on ma povalil pod seba. Ruky mi dal nad hlavu a dal sa na lakte čím mi znemožnil pohyb rúk.

,,Ako si ma to nazval?" spýtal sa ma s kamenným pohľadom.
Do pichi! Pozeral som sa mu vystrašená do očí. Očami som tikal medzi tými jeho.
Ten má zožuje pohľadom! Srdce mi bilo ako o závod.
Môžem aspoň svoje posledné jedlo? Celkom som vyhladol... Svojím kolenom mi pritlačil na rozkrok a mne sa z hrdla vydržal hlboký vzdych.

,,Yoongi ha~ prosím teraz nie..." prosil som ho a vystrašene som sa na neho pozeral. Po čele mi stekal studený pot.
Takto ma nesmie nikto vidieť! A správne by nemal ani on! Kurva... Uhryzol som sa do spodnej pery.
Lež Chimmy! Načiahol som sa k nemu po bozk a on sa ku mne pritiahol a ďalej ma bozkával. Nebolo to nič rýchle, ale ani pomalé. Odtiahol sa odo mňa. Na jeho očiach som si všimol, že boli tmavšie než normálne.

,,Kostička, ten tvoj nevinný pohľad ma zabije." povedal mi a znova ma začal bozkávať. Po triasol som rukami v jeho zajatí a on mi ich oslobodil. Obmotal som si ruky okolo jeho pása a prehodil som naše pozície. Odtiahol som sa od neho a so smiechom som ušiel. Takým pod behom som došiel až do izby a Yoongi išiel hneď za mnou. Prirazil ma o dvere a ja som sa mu so smiechom pozeral do tváre.

,,Ty šidlo malé!" zasmial sa tiež a zdvihne si ma na seba. Obmotal som mu ruky okolo jeho krku a tie jeho skončili na mojej riťke, ktorú mi stláčal.
Asi mi to taktom tiež vyhovuje aj keď mu som len na odohnanie Jisoo. Je s ním zábava... Ale to je asi tak všetko...

,,Čo ma to tlačí na brušku, Kostička?" opýtal sa ma Yoongi so smiechom a ja som si uvedomil, že ma vzrušil. S červenou tvárou som si ľahol, zosadol som z neho a schoval som si tvár do vankúša.

,,Ale, nooo... Kostička, však ja som ťa už viem všetko sa lzrušeného videl." povedal mi so smiechom a naľahol si na mňa. Svoj rozkrok mal na mojom zadku.
Tiež ho mal tvrdý... Kurva...

,,Yoongie." zaklonil som hlavu. Odhrnul mi tričko a začal mi robiť na ramene svoju značku.

,,Hovoril si, že o chvíľu príde tvoj brat a mama... Tento čas by sme si mohli spríjemniť..." povedal mi hrubší hlasom do ucha a oblizol mi ho. Postavil sa zo mňa pretočil si ma na chrbát. Nijako sa so mnou nehral a stiahol mi kraťase. Chytil ma za penis a začal mi ho honiť. Chytil som obliečku do rúk a zaťal som si ich v päsť. Dal si ho do úst a ja som začal vzdychať celkom dosť nahlas.

Vyzliekol si nohavice a začal si trieť svoj penis o ten môj.
Oproti mne je o dosť väčší... Ten si ho dopuje hormónmi! Cítil som, že sa každou sekundou blíži sladké oslobodenie. Zatínal som prsty na nohách a moje telo sa triasol od vzrušenia.

Vytiahol mi tričko a natiahol sa k mojim bradavkám, ktoré začal cucať.
KURW-

,,Ha Yoongie!" nezvládol som to a spravil som sa na svoje bruško a on o chvíľu po mne. Vylízal mi celé bruško zašpinené naším semenom. Zdola sa ozval buchot.

,,SOM DOMÁ!" ozvalo sa približne od schodov. Vyplašene som sa pozrel na Yoongiho.

,,Jihyun prišiel! Obleč sa!" nakázal som mu a tiež si na seba natiahol svoje kraťase. On si na seba natiahol rýchlo rifle a vybral nejaké papiere z tašku, ktorú si sem doniesol keď za mnou utekal. Tie papiere mi dal do ruky.
Poznámky od Taeho... Jihyun mi vošiel do izby.

,,Čaute... Eomma ma poslala ťa skontrolovať, ale očividne si v pohode... Nebudem vás rušiť..." a odišiel. Keď zatvoril dvere tak som si vydýchol a zvalil som sa na posteľ za sebou.
Fuuuuuu... Srdce si idem vypľuť...

,,Taká tesnotka..."

-tak som tu zasa po dlhom čase. Dúfam, že sa vam táto časť lúbila. Me: MnE áNo XD

-Pa pá❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Onde histórias criam vida. Descubra agora