,,Baek, už som si myslel, že neprídeš." usmial sa na mňa Chen. Idem o polhodinu pozdejšie ako sme boli dohodnutý. Milujem keď som všade na čas a nezvyknem meškať.
,,Prepáč mi, zdržala ma eomma..." poškrabkal som sa nervózne na krku a slabo som sa na neho usmial. Eomma ma chcela zabiť, tým, že ma vláčila po celom nákupaku.
Neznášam nakupovanie... Pustil ma k sebe dnu, kde som sa vyzul a musel som si dať papučky, ktoré mi prichystal. Už som tu bol mnohokrát, ale teraz to bolo iné. Išiel som s ním až do obývačky, kde bolo červené víno a dva sklenené hlboké poháre.,,Posaď sa kam len chceš." povedal a ja som si sadol na zem. Spolu sme sa zasmiali a sadli sme si vedľa seba na jeho gauč. Nalial nám víno a podal mi jeden z pohárov.
,,Tak... Ako sa máš?" ruku si dal vedľa mňa a trochu sa ku mne natočil.,,Som trochu unavený, ale inak dobre." povedal som mu a on si ma premeral pohľadom. Prekrížil som si nohy a napil som sa z vína.
,,Čo si robil s eommou?" opýtal sa ma a ja som sa zasmial. Tváril sa veľmi vážne.
Sexy... Uhryzol som sa do pier.,,Najprv mi vynadala, lebo som meškal. Sprostý Lay ma zdržal strážením svedka kvôli rozprávaniu sa s Xiuminom a Namjoonom ako je sexy jeden transsexuál. Potom ma povláčila po nákupáku. Chcela ma zobrať aj na večeru, ale z toho som sa už našťastie nejako vyvliekol." zasmial som sa a znova som sa napil.
,,Hm... To by si už ku mne ani neprišiel." odul si peru a napil sa z toho vína
,,Našťastie som prišiel." usmial som sa na neho a pohladil som ho na líčku. Začervenal sa.
,,Pozrieme si niečo?" znervóznel a rýchlo sa postavil ku stojanu s filmami. Zaklonil som si hlavu dozadu a flustrovane som si prehrabol vlasy. S úsmevom som sa na neho pozeral. Jeho postoj tela bol nestabilný a podupkával si s nohou. Nemal až tak výrazné svaly ako ja, ale bol zasa vyšší ako ja.
Bol by perfektný sub...
,,Mám tu horory, komédie, akčné filmy, rozprávky..."
Je nerozhodný. Toho som si u neho všimol už predtým, ale neriešil som to...
Taký rozkošný.,,Dobre tam vidím 365 dní?" videl som v jeho rukách teraz toľko ospevovaný film vášne a skrytých túžob.
,,Uhm... Ešte som to nevidel ale vraj to má byť ako 50 shades." dúfam, že to nebude taká nuda. Anastázia bola plochá ako doska a Christian bol strašidelný.
,,Ani ja som to ešte nevidel, tak to pusti." Mohlo by nás to vzrušiť. Počas filmu sme boli na sebe natlačený na sedačke.
Hm... Je to niečo lepšie ako 50 shades.,,Skúsil by som si to." povedal Chen počas filmu. Práve tam šukali v kúpeľni po plese. Uhryzol som sa do spodnej pery. Som už tvrdý, pretože si miesto nich predstavujem nás len inak.
Mojú krv už tvorí aspoň dva percentá alkoholu.,,Čo?" S úsmevom som sa na neho pozrel a dal som si ruku na jeho stehno. Videl som, že aj on už má v nohaviciach stan.
,,Byť podradný ako je ona." povedal mi s hanblivým úsmevom a dal si ruku na tú moju. Chcel mi ju odtiaľ odstrániť, ale ja som si ju tam držal stále.
,,Aj unesený ako ona?" spravil som si z neho srandu.
,,Prečo si so mňa robíš srandu? Ty by si mi ten pocit určte nevedel dať." pousmial sa a chytil ma za tú ruku. Jemne si ju držal na tej mojej a hladkal ma prstami na hánkach. Pritiahol som si ho ku sebe za golier.
,,Tým by som si nebol až taký istý." povedal som a pobozkal som ho.
Konečne. Chytil ma za boky a bozky mi opätoval. Zvalil som ho pod seba a jeho ruky som mu dal nad jeho hlavu. Bozkával som ho na krku a hrýzal som ho na kľúčnych kostiach.
,,Máš tu putá a lubrikant?" opýtal som sa ho a silno som mu stláčal zápästia. Slabo prikývol.
,,Prines mi ich, baby." pustil som ho a on si pre to odišiel niekam do hlbín svojho veľkého domu. S úsmevom som si dal dole mikinu a opasok z gatí von.
आप पढ़ रहे हैं
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
बेतरतीब,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo