Na ďalší deň má vzal na rôzne pamiatky, svoju starú školu a škôlku. On chodil ako malý asi s polovicou Daegu, lebo sa na neho mračil každá druhá baba okolo ktorej sme prešli a pár chalanov. Sledoval som skúmavo Yoongiho, keďže oproti nám išli lezbičky a aj tie sa na neho tak pozerali.
,,No čo, s jednou som chodil a s tou druhou som chodiť nechcel a aj tak si na mňa spravili tie baby prank a moje nahé fotky lietali po nete vďaka Wendy." povedal a poškrabal sa na lakti.
Mama ho spomína.,,To kde?! Škoda, že som to nevidel!" zasmial som sa, pretože fotky, kde som oblečený ako baba dávajú na net nejaké baby zo školy aj teraz ale úprimne nevadí mi to, pretože tak nekolujú len moje fotky v šatách.
Prehral som stávku a bol to môj trest.Potom sme sa pobrali na chatu, kde som sa osprchovala a obliekol som sa do tých červených čipkovaných kraťasiek.
Sú strašne príjemné na pokožku. Dal som si cez seba čierne oversize tričko a zišiel som za Yoongim do obývačky, kde sedel pozeral nejaký akčný film. Ľahol som si vedľa neho na gauč a hlavu som si položil na jeho stehná.,,Minnie? Navaríš prosím ťa ten svoj dobrý ramen?" spýtal sa ma po hodine čo má hladil vo vlasoch a pozerania tej krepalindy.
,,Jasné!" usmial som sa. Posadil som sa a pobozkal som ho. Išiel som okolo neho, keď ma udrel cez riť. Polovica tých kraťasiek mi odhaľovali riť čiastočne a keďže som ich mal vysunuté, tak mi odhaľovaní riť úplne. Pohladil som ho vo vlasoch a pobozkal som ho ešte raz.
---
,,Hm! To tak krásne vonia!" povedal mi Yoongi a objal ma okolo pása. Pritúlil som sa k nemu a on sa so mnou kolísal do strán.
,,Milujem ťa." pobozkal ma na krku.,,Aj ja teba... Sadni si, o chvíľku ti naberiem." povedal som mu a vybral som taniere z dolnej linky, takže som sa mu náhodou obtrel o jeho rozkrok.
Toto sa mi na tejto kuchyni nepáči. Položil som ich na linku lenže keď som mu išiel nabrať, tak si ma k sebe otočil a pobozkal ma. Zdvihol ma za boky, vysadil ma na linku a pricucol sa mi na krk.
,,Yoongie..." zavzdychal som a trochu som ho od seba odtiahol až sa odo mňa sám odtiahol.,,Prepáč, som veľmi nadržaný... Pôjdeme potom do džakúz?" díval sa mi na pery a prezeral si ma.
,,Vy tu máte džakúzi?" prikývol. Dal ma dole z linky a ja som vypol plyn.
O tomto mi nepovedal... Nabral som nám a položil som to pred neho.,,Dobrú chuť papie." pobozkal som ho a začal som jesť.
Hm... Dnes sa mi podarila. Oblízal som si pery. Spolu sme sa najedli a ešte som si skočil na záchod aj s tubičkou lubrikantu. Pripravil som sa pre neho a so stojákom som potom išiel s ním dozadu na verandu kde bola veľká výrivka už napustená vodou. Vyzliekol ma úplne, pomohol mi vliezť dnu a zapol bublinky. Vyzliekol seba a vliezol si ku mne. Pritúlil si ma k sebe a vysadil si ma na seba. Bol na jednom z triskou. Bolo príjemné ako mi tie bublinky jemne udierali o telo.,,Čo si tam robil, tak dlho baby?" opýtal sa ma a položil si ruku na môj tvrdý rozkrok, na ktorý mi slabo tlačil. Druhou rukou ma hladil na zadku a jemne mi ho stláčal.
Asi sa spravím už len z toho.,,Chcel som niečo vyskúšať?" povedal som to ako otázku a preplietol som si prsty s rukou, ktorou má tlačil. Jemne som zastonal.
,,Prečo ten otáznik na konci Kostička?" pozeral sa mi do očí bez žmurknutia.
,,Lebo neviem či to vážne chcem..." oprel som si čelo o to jeho a pobozkal som ho.
Hm... Chcem. Rukami som išiel na jeho rozkrok a začal som mu pomaly honiť.,,Takže takto." vošiel mi prstami do dierky a možno sa trochu divil, že som od lubrikantu ale aspoň vedel prečo som bol tak dlho na záchode. Nastavil som si ho k dierke a pomaly som začal dosadať. Štípalo to trochu, keď mi rozťahoval moje vnútro. Stláčal som mu ramená a škriabal som ho na chrbte a na hrudi. Sykol som, keď do mňa začal pomaly prirážať a ja ešte pomalšie dosadať. Bolelo to dosť, ale ako som si natrafil na jeden bod tak sa mi začali triasť kolená a moje bolestné stolný sa začali meniť na slastné vzdychy.
,,Kurva- ah papie..." vzdychal som nahlas a postupne som sa na ňom začal dvíhať rýchlejšie. Chytil ma silno za boky a začal mi pomáhať s dvíhaním. Udrel ma po zadku a pricucol sa mi na krk. Vzdychal som nahlas a u neho som počul len slabé vzdychy.
,,Nenadávaj!" udrel ma znova po zadku a zmenil našu polohu. Bol som pod ním a opieral som sa o kraj. Mal som nohy na jeho ramenách, on bol na kolenách na tom priestore kde sa sedí a držal sa opierky. Prirážal do mňa rýchlo a tvrdo ale vodné trisky ho stále odsúvali preč a jeho to prestalo baviť, tak sa postavil a ja som sa otočil k nemu chrbtom. Chytil ma za boky a začal do mňa znova rýchlo a tvrdo prirážať, pričom som sa držal tej opierky a mal som nohy široko od seba.
,,Yoo-Yoo-Yoongie!" kričal som nahlas a o pár minút som začal striekať. On o dosť zrýchlil a pritvrdil a o pár minút sa do mňa vystriekal. Bol to príjemný a hrejivý pocit. Konečne som si uvoľnil všetky svaly na tele a sadol som si normálne. Vošiel mi medzi nohy a pobozkal ma. Objal ma okolo pása a kľakol si na kolená. Obtočil som si nohy okolo jeho pása a ruky okolo krku. Túlili sme sa ku sebe ešte dlho a bozkávali sme sa ešte dlhšie. Vyšli sme až po stmievaní a on ma so smiechom naháňal po celej chate a keď ma chytil, tak ma začal štekliť, holt som ho musel štipnúť do zadku...
ALE ON SI ZAČAL!!!,,Milujem ťa Yoongie."
,,Aj ja teba Minnie" pobozkal ma a chvíľke som zaspal v jeho náručí.
-Hi bones! ❤️ Ajm bek!
Ako tak rozmýšľam, tak toto bude ešte asi na ďalších 30 častí ak nie viac, mám s Jiminom a Yoongim ešte veľké plány. Kekeke.Pa pa❤️
ESTÁS LEYENDO
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
De Todo,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo