Jimin's pov
,,Ty si vážne láska môjho života, Kostička." povedal mi v jednu chvíľu a v druhú sa rozplakal.
Spravila som niečo zle? Vystrašilo ma to a on ani nevie ako. Vypleštila som na neho oči a trochu som zapišťala.,,Yoongie!" pritúlila som si ho k sebe s otvorenými ústami.
Okej toto sa mi ešte nestalo a s Yoongim už vôbec. Pohladila som ho v jeho už dlhších vlasoch a pobozkala som ho na krku.
,,Čo sa stalo Kocúrik?" hladkala som ho na tvári, zodvihla som mu tvár pred seba.,,Nič, len chcem byť už vonku s tebou..." zavzlykal mi v náručí a ja som mu pomaly zotrela slzy.
,,Neboj sa, ja si na teba počkám, ak si nespomeniem skôr ako ťa pustia." uistila som ho s úsmevom a pohladila som ho na líčkach. Natiahla som sa do kabelky po vreckovky a zotrela som mu slzičky z líc.
,,Zlatko som tu, len kvôli tebe a nikomu inému. Milujem ťa a neodídem ti, kým to sám nebudeš chcieť-." zastavila som sa, keď do miestnosti vošiel ten chlap, ktorý sem zobral Yoongiho. Usmiala som sa na neho trochu a otočil som si hlavu naspäť na Yoongiho.,,Nechoď..." povedal mi potichu a ja som pokrútila hlavou.
,,Neboj sa, som tu na dva týždne, zajtra za tebou prídem znova. Budem tu ako na koni." pobozkala som ho na líce a pošepkala som mu do uška.
,,Buď veľký chlapec papie a neplač, áno? Milujem ťa...",,Aj ja teba." povedal mi a pritiahol si ma k sebe do krátkeho bozku.
Dnes bude mať ešte ruky plné práce. Pohladila som ho vo vlasoch a pobozkal som ho v nich. S vreckovkami som prišla k strážnikovi a podala som mu ich.,,Dajte mu ich potom prosím vás." keď si ich zobral tak mi otvorili dvere na druhej strane.
,,Ahoj." Usmiala som sa. Vzala som si kabelku a pobozkala som Yoongiho na líčko. Keď som vyšla von, tak som sa ešte poklonila a zakývala som mu. Odišla som s úsmevom na perách a išla som sa niekam najesť.
Yoongi's pov
,,Nechoď..." pokrútil som s hlavou.
Neopúšťaj ma!,,Neboj sa, som tu na dva týždne, zajtra za tebou prídem znova. Budem tu ako na koni." pobozkal ma na líce a zohol sa ku môjmu uchu.
,,Buď veľký chlapec papie a neplač, áno? Milujem ťa..." usmial som sa na neho.
Sme si asi vymenili role. Zasmial som sa potichu.,,Aj ja teba." povedal som mu a pritiahol som si ho k sebe do krátkeho bozku. Pohladil ma a pobozkal ma na hlave.
O týždeň ma asi znova ostrihajú. Baekovi podal vreckovky, ktoré dnes budem určite potrebovať.
Aši aj studenú sprchu.,,Dajte mu ich potom, prosím vás." slušne ho poprosil a vrátil sa ku mne.
,,Ahoj." Usmiala sa na mňa.
Je taký krásny... KRÁSNA!!! - JE TAKÁ KRÁSNA!!! Na toto si asi nezvyknem. Keď sa ku mne nahol, tak som mu dával pozor na sukňu. On má už určite vypočítané ako sa má zohýňať v šatoch a keď je ešte bez spodného prádla.
Šikovný... Usmieval som sa a odkýval som mu. Zložil som sa na stôl s úsmevom.,,Si v tom až po uši." poznamenal Beak za mojím chrbtom a ja som len prikývol.
,,Len buď ticho, lebo ťa sám podhodím Chanyeolovi. On rád všelijako vyjednáva." upozornil som ho, keď mi spútaval ruky za chrbtom. Išli sme prázdnou chodbou k celám.
,,Nezabúdaj, že aj ja. Tak si dávaj pozor na tú svoju krásku, keď nezavriem Jennifer." usmial sa na mňa uštipačne, keď mi otváral dvere na a potlačil ma ďalej.
Chodiť viem aj sám.,,Nemusíš ma tlačiť, nie som na vozíku a skúsil by si to." dal mi dole putá a znova ma strčil za mreže.
,,Mal by si už od Chanoyela natrhnutý anál a daj mi tie vreckovky." povedal som mu a dal som si jednu ruku von pomedzi mreže.,,Tu ich máš, pán zamilovaný!" zasmial sa nahlas a aj tá krava sa na nás otočila.
Vďaka Bohu je zavretá. Došiel som ku svojmu stolíku a vybral som si jeho fotky. Už sú trochu ostriekané, no stále ako nové.,,Len aby si toho neľutoval, pán o chvíľku natrhnutý!" odkričal som mu so smiechom a sadol som si na posteľ. Keď som si všimol, že sa na mňa pozeral už nejakú dobu Chanyeol a tak som sa na neho pozrel, tak isto.
,,Čo máte spolu?!" zhúkol po mne a ja som sa musel zasmiať. Skryl som si fotky pod vankúš a išiel som ku mrežiam. Oprel som sa o jednu s nosných stien.
,,S Baekhyunom? Počkaj teraz na čo myslíš? Jedenie večere pri sviečkach? Romantické prechádzky po väznici? Sexuálne hrádky o tvoje mreže v noci kým ty si spal?" opýtal som sa ho za mrežami s hlavou podopretou medzi rúrkami na spojovacích mriežkach. Keď ma počul tak od samej zúrivosti rozrazil mreže a hneď si to kráčal ku mne.
Silák, to sa musí uznať, len debil. Za ním sa objavil Beakhyun a udrel ho párkrát obuškom po chrbte a spútal ho. Kľakol som si k nemu.
,,Ukľudni sa, ty zviera. Len som s tvojim mäskom spravil, kvôli svojej kráske deal." rozstrapatil som mu vlasy a on sa na mňa len škaredo pozrel.
Idiot.
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo