28. Kapitola

543 22 3
                                    

-Menší skok do budúcnosti... Áno zasa...

Skip - 2 Mesiace

,,Yoongieeeeee!" skočil som na Yoongiho po rozdávaní vysvedčenia a pobozkal som ho.

,,Jiminie!" Chytil ma pod zadkom a spadol so mnou na chodbe.
,,Ah Minnie zles zo mňa si ťažký!"
ČO SI TO DOVOĽUJE!!! Štipol som ho do boku a do cicky.
,,Au!" začal ma štekliť.

,,Nie Yoongi! DOSŤ!" smial som sa nahlas. Posadil som sa a aj Yoongi, ktorého som držal za ramená a snažil som sa od neho odtiahnuť ale nepomohlo mi to, len ma vďaka tomu začal štekliť aj pod pazuchami.
,,Dosť ja sa pocikám!" kopal som nohami a smial som sa ďalej. Je mi jasné, že tá informácia nebola ľuďom okolo nás nejako užitočná ale Yoongimu by mala, keďže sedím na ňom.

,,Min! Okamžite pustite Parka! Štekliť sa môžete aj doma." upozornila ho tá starena - sorry slečna Jung Taeyeon... Má cez 50 a o chvíľku pôjde na dôchodok. Yoongi sa na ňu zamračil a objal ma provokatívne. Potichu som sa smial.

,,Štekliť sa môžete aj doma." zopakoval po nej keď sa otočila a spolu sme sa postavili na nohy.

,,Nie som ťažký!" strelil som mu pohlavok a kopol som ho do zadku. Náhodou som schudol 10kg od kedy s ním chodím... Zo 69...
Hm... 69...

,,Ja viem, že nie ale povedal by si mi asi to isté, ak by som na teba spadol celou svojou váhou!"
Je to možné... Ale stále mám o 24kg menej! Zasmial som sa a dal som mu bozk na líčko.
,,Poď vezmem, ťa na pizzu." pobozkal ma a začal ma vliecť cez celú chodbu.

,,Počkaj ma ešte tu." povedal som mu a rýchlo som si skočil na záchod. Po vycikaní som sa upravil v zrkadle. Mám teraz červené vlasy, Hobi-hyung mi vždy povie, že mám na hlave farbu vášne.
Po ceste sme sa ešte minuli s Taem a Kookom. Idú spolu na kúpalisko.

,,Inak čo Jihyun a Hyungwon? Sú vážne spolu?" opýtal sa ma keď sme si objednali. Pozrel som sa na neho, že či to myslí vážne.
,,Sám by som sa nepýtal ale Lajka chce všetko vedieť." dal si ruky pred seba.

,,Vraj ešte nie, ale ja vidím, že ich to k sebe tiahne..." povedal som mu a oprel som sa mu o rameno. Bol som nejaký unavený ale to som vždy, keď som na priamom slnku dlho.
Vždy v lete mám pocit ako keby tú horiacu guľu niečo pritiahlo, tak 10cm od zemského povrchu. Jeho ruky som ucítil na svojich bokoch ako si ma k sebe viac pritúlil.

,,Nespinkaj o chvíľku nám donesú pizzu." pošepkal mi do uška a pobozkal ma. S úsmevom som mu ten bozk opätoval a hlavu som si oprel aj tak o jeho hruď.

,,Ja som nespal..." povedal som mu a skryl som si hlavu do jeho pevnej hrude, pred mesiacom a niečo začal viac posilňovať a má o niečo väčšie svaly ako mal.

,,Len skoro, že?" zasmial sa a ja som s úsmevom prikývol.

,,Áno..." zasmial som sa a pobozkal som ho. Ucítil som jeho ruky pod tričkom, na chrbte, kde má hladil. Počas jedenia pizze sme sa rozprávali, že kedy pôjdeme o týždeň do Daegu.

,,Chcem ťa zobrať aj na našu chatu, kde by sme boli tak päť dní a je tam veľké kúpalisko neďaleko, takže by som ťa mohol vidieť bez vecí aj bez toho aby sme sa uspokojovali... Aj keď ja by som to potom pravdepodobne potreboval a myslím, že aj teraz budem." šepkal mi do ucha a ja som sa musel začervenať. Udrel som ho do ramena a skryl som si tvár do jeho hrude.

,,Že ja som sa pred tebou vyzliekal..." hundral som si popod nos.

,,Hohoho ty si sa predo mnou rovno sám uspokojoval!" pošepkal mi do ucha a zasmial sa.
On mi to neprestane pripomínať, že?! Bol som určite červenejší než šaty dievčaťa vedľa nás, ktoré boli až nebezpečné krátke. Posadil som sa tak aby sa tam nemohol Yoongi dívať, keďže som ho už pristihol ako mu tam ušiel zrak.
Škoda, že je bi... Mal som už len pár kúskov, keď si Yoongi položil hlavu na moje rameno a pozoroval ma. Cítil som ako mi do tváre znova stúpa červeň. Začal na bozkávať na tvári a na krku.
On už všetko zjedol pažravec. Keď som dojedol aj ja, tak som ho pobozkal.
,,Kam by si chcel ísť teraz? Zmrzlina? Obchody? Kino?" Išiel by som aj do tých obchodov no to by znova chcel všetko kupovať on, tak ako aj lístky do kina alebo tú zmrzlinu. Od kedy má brigádu v tescu, kam pôjdem o rok tiež, tak za mňa chce platiť všetko, aj keď som išiel kupovať darček mame, tak ho skoro zaplatil on.

,,Výber ty... Mne je to jedno..." objal som ho okolo krku a pozeral som sa mu do očí, tak ako on mne.

,,Hm... Takže ideme k nám domov?" zasmial sa. Mykol som s ramenami. Pobozkal som ho a prikývol som.

,,Papie!" potichu som mu zavzdychal do ucha. Zasmial som sa. Pohladkal som ho na stehne. Odišli sme s tým, že som ho nepresvedčil aby sme platili na polovicu. Ú neho sme spolu už vážne dlho neboli, takže som si to pamätal len matne.

-Ahojte Kostičky! ( ͡°ᴥ ͡° ʋ)❤
-Tu to stopnem ale mám pre vás pokračovanie. (◕ᴗ◕✿)❤️
Prepáčte, že minulý týždeň nevyšla skoro žiadna časť a tento týždeň vyjde každý deň aspoň jedna časť, pretože pôjdeme s rodinou na týždeň na Teplý Vrch. Tam je veľmi dobre. (◕ᴗ◕✿)❤️

Pa pa

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن