63.

470 14 0
                                    

Jihyun's pov

,,Dobré ránko zlatko." povedal som, hneď ako som videl, že otvoril oči. Opieral som sa o jeho hruď bradou a pozeral som sa mu do prekrásnej tváre.

,,Aj tebe cukrík." povedal a pobozkal ma. Usmial som sa na neho a on si ešte zavrel oči. Privinul si ma ku sebe a zaklonil si hlavu dozadu.

,,Si strašne sexy." uhryzol som sa do spodnej pery a obzeral som si ho. Chytil ma pod stehnom a prehodil si moju nohu cez svoj bok. Otočil sa ku mne a hladkal ma na stehne.

,,Aj ty cukrík." pobozkal som ho a on si ma na seba posadil.

,,Najradšej by som bol zase v tebe." slintal a hladkal mi polky. Zasmial som sa a obtrel som sa o neho

,,Tak poď do mňa." zasmial som sa a zohol som sa ku jeho perám. Bozkávali sme sa vášnivo a on si dal na prsty trochu vazelíny. Zašiel do mňa s jedným prstom a ja som sa prehol v chrbte. Aj ja som si dal na prsty trochu krému a začal som mu dráždiť bradavky. Niekto nám odrazu začal búchať na vchodové dvere a Wonnie sa zľakol, tak, že som v sebe odrazu mal tri jeho prsty.

,,Kurva! Kto nás musí otravovať hneď z rána?!" zanadával som si. Dal som si župan a išiel som otvoriť.

,,Čo tu chceš?!" opýtal som sa tej kravy naštvane, pretože som mal stojan medzi nohami. Strčila ma do bytu a chcela ísť so mnou

,,Opýtať sa na vašu noc v trojke... -" hneď ako som to počul tak som ju vyhodil z bytu a trepol som s dverami.

,,Kto to bol?" spýtal sa ma Wonnie keď som vošiel do izby a vyzliekol som si župan.

,,Piča čo si myslí, že som spal so sestrou a Yoongim... Ideme na to?" opýtal som sa ho a objal som ho okolo krku. S úsmevom ma stiahol do postele a rozkročil mi nohy. Obkrúžil mi prstom otvor a skoro do mňa znova vošiel prstom ale znova niekto zazvonil. Zamračil som sa a zvalil som sa na neho.

,,Ja ju už uškrtím!" povedal som a skryl som si hlavu do jeho hrude. Objal som ho pevne a fetoval som jeho vôňu.

,,Počkaj tu na chvíľku láska." položil ma na posteľ, tak, že som sa opieral o lakte a mal som rozkročené nohy ďaleko od seba. Chvíľku sa na mňa pozeral ale pretočil očami a zakňučal, keď znova zazvonila.

,,Ooo ahoj! Ja som Taeyeon." počul som tú kávu aj cez dve steny.
Wonnie, tam išiel bez nohavíc. Išiel som za ním s nejakou dekou.

,,To ma nezaujíma, a už nechaj Jihyuna na pokoji." obtočil som mu ju okolo pása a chytil som mu ju na rozkroku.
,,A btw, v noci sme boli spolu len my dvaja, preto bolo Jihyuna počuť. Odpáľ." povedal a zabuchol dvere.

,,Ale.-" ani nestihla nič povedať a už ma objímal.

,,Ďakujem ti Wonnie." zasmial som sa a pobozkal som ho na krku.

,,Za málo medvedík." Prirazil ma o dvere a a zodvihol ma na seba ako koalu. Zavzdychal som a on si dal ruky na môj zadok, ktorý mi začal stláčať.

Vrátili sme sa znova do izby, kde má zhodil do postele a ja som sa otočil na brucho. Pripravil si ma a začal do mňa prirážať. Konečne sme sa pomilovali. Bolo to tvrdé, vášnivé a intenzívne. Sex s ním ma zaplavoval eufóriou a endorfínom.

THE END

VRAVELA SOM TO UŽ PÁR ČASTÍ PREDTÝM A JE TO TU.

ĎAKUJEM VÁM VŠETKÝM VEĽMI ZA VŠETKY VOTES A KOMENTÍKY.
SOM RADA, ZA KAŽDÉ JEDNO PREČÍTANIE.

VEĽMI MA BAVÍ TENTO DEJ, TAKŽE S TÝ TO NEMÁM V PLÁNE PRESTAŤ.
MÁM V PLÁNE AJ POKRAČOVANIE O TO SA NEBOJTE.
MÁM VEĽA NÁPADOV ALE TOTO PODĽA MŇA STAČILO NA PRVÚ KNIHU.

DÚFAM, ŽE SA VÁM TÁTO KNIHA PÁČILA A UVIDÍME SA U KNIHY ~MY HANDSOME SAVIOUR NAMJIN~, KTORÚ SOM MALA POZASTAVENÚ.

INFORMÁCIE O SPUSTENÍ KNIHY DÁM NA SVOJ IG @zatratena A TO ISTÉ AJ NA ÚPRAVU MHS NAMJIN.

MAJTE SA A PAPA

-ZATRATENÁ

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now