62.

326 12 2
                                    

Menší skip - Jimin's pov

,,Yoongie? Obal mi prosím ťa kaprov." zasmiala som sa, keď mi Jihyun dočistil zemiaky. Ja som robil kapustu, tak si nemyslite, že som nič nerobil. Odišiel som upratovať našu a Jihyunovú izbu, pretože to vyzeralo ako keby tu vybuchla bomba a na štedrí večer to tu musí vyzerať dokonalo.

Kým som všetko poupratoval, tak bolí zemiaky už hotové aby som mohol spraviť kašu. Prišla mi správa od Hyungwona a ja som sa zľakol, tak, že mi vypadol. Jihyun sa naklonil, že mi ho zodvihne ale ja som sa ku tomu zohla skôr a utrela som si ruky.

,,Čo je?" opýtal sa ma nechápavo Jihyun a Yoongi si začal umývať ruky.

,,Ale nič." nevine som sa na neho usmiala.

-Čo mu mám povedať? Už určite videl, že som prihlásený a nemám už veľa dát...

Pozrela som si správu a ucítila som Yoongiho ruky okolo mojich bokov. Oprela som sa o neho a on si dal hlavu na moje rameno. Vedel som, že to spravil hlavne kvôli tomu aby mi čítal správy ale mne to nevadilo aj ja to robím, keď mu požičiavam notebook.

-Tak mu napíš, že Vám vypadáva signál

-Ok snáď mi bude veriť...

-A kedy by si mal prísť?

-Asi okolo ôsmej, lebo mi hodinu meškal spoj z Daegu.

-Ok, ale teraz mi už nepíš.
-Jihyun nás skoro odhalil!

Vypla som si mobil a pobozkala som Yoongiho. Je pol šiestej, tak som im dala už kľud do siedmej keď bolo všetko hotové a išla som sa umyť.

Stála som už nahá pod teplúčkov sprchou a najprv som sa len čvachtala. Začala som sa umývať až keď sa okolo mňa obtičili dve mužské ruky. Ihneď som vedel, že je to Yoongi, pretože Jihyun nemá také svalnaté a žilnaté ruky.

Otočil si ma ku sebe a pobozkal ma. Hladkala som ho na hrudi a potom som ho objala okolo krku.

,,Čo že si išla bezo mňa?" mykla som s ramenami a zasmiala som sa.

,,Len tak..." chcela som niečo ešte do povedať ale skočil mi do reči.
Nevychovanec! Však ja mu večer ukážem!

,,Chcela si sa ma na chvíľku zbaviť?" opýtal sa ma naoko urazene.

,,Odhalil si ma!" Povedala som dramaticky a on sa chytil za srdce. Spolu sme sa zasmiali a nakoniec aj umyli, v županoch sme odišli do izby a tam sme si ľahli do postele aspoň na hodinku.

Dala som si dole župan a bez periny som ležala na posteli. Ja viem, že taktom ho len provokujem ale bolo mi veľmi veľké teplo a aj na to, že je december.

,,Prechladneš!" zamračil sa a prikryl ma celého až po uši.

,,Yoongieee, je mi hrozné teplo..." zasmiala som sa a dala som si dole perinu a priľahla som ho. Jeho ruky som mala na svojom zadku, ktorý mi stlačil a ja som nahlas zavzdychala. Zaspala som na ňom.

,,Jiminie, Jiminie, vstávaj! Poď sa chystať, volal Hyungwon, že je už v Soule." povedal a ja som si zívla. Sadol si so mnou a pobozkal ma. Usmiala som sa a postavila som sa.

Postavila som sa pred skriňu a začala som sa v nej prehrabávať.
Čo sexy si dám? Usmiala som sa a začala som vyberať vecí. Dala som si červené krátke šaty, ktoré mi odhaľovali chrbát. Dala som si červené čipkované gaťky a kým si to Yoongi všimol, tak som zmizla v kuchyni.

Pripravila som štyri taniere aj pre pocestného a zavolala som Jihyuna nech naberie všade. Pustila som Hyungwona do bytu a zatiaľ som ho skryla ku Jihyunovi do izby.

,,Hyunie? Postav sa prosím ťa sem." Ukázala som pred seba a usmievala som sa. Trochu sa zamračil ale postavil sa tam. Otočila som ho ku sebe chrbtom a zaviazala som mu oči.

,,To bolo načo dobré?" opýtal sa ma otrávene a ja som sa zasmiala.

„Je to kvôli prekvapeniu." Potiahla som ho do obývačky, kde už stál Hyungwon s mašľou vo vlasoch.

„Dúfam, že to nebude žiadny pes." Povedal a Hyungwon falošne zaštekal. Objal ho okolo krku a ja som mu rozviazal mašľu vzadu.

,,Ahoj Láska!" pozdravil ho. Mali ste vidieť tie iskričky v Jihyunových očiach.

,,Wonnie!" vyskočil na neho a pobozkal ho. Usmiala som sa ešte viac a odišla som do izby za Yoongim, ktorý sa tam ešte patlal s kravatou.
„Čo ty tu?" počul som ešte Hyunieho pišťanie a objal som Yoongiho okolo jeho pása.

,,Jiminie? Pomôžeš mi?" otočil sa ku mne a ja som mu začala prerábať kravatu, keďže si ju viazal úplne zle. Po dokončení som ho pohladkala na jeho mužnej hrudi a pobozkala som ho. Za boky si ma ku sebe pritiahol viac a prehĺbil to trochu.

Odtiahli sme sa od seba a išli sme navečerať. Pomodlili sme sa a poriadne sme sa najedli. Po rozbalení darčekov sme si sadli na gauč a rozprávali sme sa o hocičom alebo sme pozerali rozprávky.

Sedela som na Yoongim s plyšakom od neho a objímala som ho. Ja som mu kúpila som mu sveter a ešte pár blbostí. Jihyun a Wonnie mali seba. Videl som, že mu Hyungwon niečo kúpil ale s tým sa mi Hyunie nepochválil.

Pozde v noci sme sa odtrepali do izby pretože som videl, že od seba nemali ďaleko. Yoongi si ma zodvihol na ruky a dal mi dolu šaty. Bozkávala som ho na krku a trela som sa o neho.

Uvoľnila som mu kravatu a odopla som mu košeľu trochu. Začala som mu robiť cucfleky na krku a on mi stláčal zadok. Objala som ho okolo krku a vášnivo som ho pobozkala. Zvalil si ma pod seba a dal mi tie šaty úplne dole. S bozkami zišiel cez môj krk na moje prsia, kde mi sal a oblizoval bradavky ja som začala tvrdnúť. Potichu som vzdychala a ťahala som ho za vlasy.

Kolenom som mu stlačila rozkrok a on nahlas zastonal. Pohrajkal sa a s bozkami prešiel na moje bruško. Stiahol mi nohavičky a oblízal mi otvor. Vošiel do mňa celým jazykom a ja som sa zachvela. Dala som si nohy viac od seba a on bo mňa postupne vošiel troma prstami a rozťahoval si ich od seba.

,,Yooniiii chcem ťa!" zavzdychal som nahlas keď sa mi začal obtierať o moju prostatu. Oblízal si pery a stiahol si nohavice a dal si dole košeľu. Pritiahla som si ho ku sebe za kravatu a pobozkali sme sa.

Začal do mňa pomaly zasúvať a ja som sa prehla v chrbte.
Toto mi chýbalo! Zavrela som si oči a obtočila som si nohy okolo jeho bokov. Čím viac do mňa prirážal, tým viac som sa snažila byť ticho.

,,Počkaj, počkaj!" po chvíľke som ho trochu zastavila, keď som započula cudzie vzdychy, ktoré nepatrili ani Yoongimu.

,,Čo je zlato? Spravil som niečo zlé?" dýchal zhlboka a ja som pokrútil hlavou.

,,Ja sa tu snažím byť ticho a tie kurvy kričia, tak, že to zobudí aj starú Lee na prvom poschodí!" povedal som nahnevane a Yoongi sa zasmial, no hneď na to do mňa začal prirážať tak ako predtým len pritvrdil a ja som to v sebe už držať nedokázala.

Sĺzli mi oči, keďže stále len zrýchľoval a pritvrdzoval. Vyrovnal sa a vystrel mi nohy ďaleko od seba. Prehýnala som sa chrbte a začal som sa triasť. Po dlhšej dobe som sa konečne spravila a on do mňa. Objali sme sa pevne a ja som si utrela pod z čela. Oblízala som si pery a pobozkala som ho.

-Ahojteee! Ako sa máte Kostičky? 😃❤️
Ja som si myslela jednu chvíľku, že mám zlomrný malíček ale dnes ma už skoro vôbec nebolí. xddd
Čo máte nové? 😃❤️

Papa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang