Felix pov
,,... Song Taeyoon." povedala to meno a mňa skoro porazilo.
A kurva... Moja teta... Zaťal som zuby a napol som si sánku. Neznášam ju odkedy mi vynadala do buzerantov, že som zradil Boha a celú svoju rodinu. Bol som vychovávaný od malička vo vriacej rodine. Appa ma vyhodil z domu, keď zistil, že sa stretávam s chlapcami a nie s dievčatami.,,Dobrý deň. Ako sa poznáte s pánom navrhovateľom a s pánom odporcom?" opýtala sa jej sudkyňa a hrala sa s perom.
,,Hana poznám od detstva a Yoongiho od jeho krstín, kedy som pomáhala jemu a jeho neschopnej ex manželke, ktorá nevie ani dosoliť polievku." povedala povýšenecky a upravila si okuliare. Hovorí to len pretože sa jej Han určite páči. Ľahká hračka na využitie.
Ako ja... Úprimne? Nečudujem sa, že je ešte stále slečna...
,,Felix a ty čo tu šaškuješ s tými buzerantmi?" opýtala sa ma keď ma uvidela. Pretočil som očami.,,Slečna Song, prepáčte ale musím vás upozorniť aby ste so mnou rozprávali pred súdom formálne." povedal som jej a ona mi skočila do reči, keďže som sa jej chcel začať pýtať.
,,Načo je to dobré? Som sestra tvojej mami, môžeš mi tykať!"
Zrazu... Uchechtol som sa a opravil som si okuliare.,,Slečna Song, na súde sa vyjadrujte slušne a vykajte svojmu synovcovi, tu nie ste doma!" Povedala jej a teta zaškrípala zubami. Fuj to je ale odporný zvuk, až sa mi zježili chlpy na zadku.
,,No dobre..." povzdychla si. Upravil som si okuliare a oblízal som si pery. Sudkyňa dala slovo mojej kolegyni a ja som sa posadil svojím veľkým zadkom pohodlne na stoličku.
,,Slečna Song, aký máte vzťah s pánom Min Hanom? Aký je to podľa vás človek?" opýtala sa jej a ona sa usmiala.
Kurva.,,Je to podľa mňa veľmi dobrý človek. Starostlivý, dobrosrdečný, vyrovnaný, veselý a šťastný." povedala a zamilované sa na neho pozrela.
Asi budem zvracať...,,Námietka! Prepáčte, že Vám skočím do výsluchu ale šťastný a vyrovnaný? Ja by som bol sklamaný zo svojich detí a neustále smutný, ak by boli vážne zlý alebo ako ste sa vyjadrili raz predo mnou, že sú narušený po mame." povedal som a postavil som sa počas svojho monológu. Upravil som si kravatu a pozrel som sa jej do očí.
,,Dá sa s tým vyrovnať, ťažko ale dá sa to!" argumentovala mi to kolegyňa.
Tak skoro? Fakt?,,Vyrovnaný môžete byť, to áno ale veselý a šťastný? Pán Han z čoho ste šťastný? Vysvetlite mi to." opýtala sa ho a on sa usmial ešte viac.
,,Tak... Našiel som si pred asi troma rokmi priateľku a teraz spolu čakáme bábätko." povedal a odrazu sa aj moja teta a moja kolegyňa pohladkali s úsmevom na bruchu. Sudkyňa vypúlila oči tak ako ja a tak isto aj niektorí čo to videli.
,,Námietka sa zamieta."
AIIISH! Sadol som si nahnevane a oprel som sa o opierku.,,Piča je to však?" započul som šepot tesne vedľa svojho ucha.
Bangchan...,,Ticho buď, musím sa sústrediť!" zamračil som sa na neho a prisunul som sa bližšie ku stolu. Snažil som sa dávať pozor. Bol som veľmi nervózny, pretože práve sedel za mnou a sledoval ma. Odkedy som sa s ním rozišiel tak bol ako môj stalker. A to doslova.
,,Takže toto si eomme spravil, takže preto odišla! Podvádzal si ju s jej sesternicou. Nemohol si si nájsť aspoň krajšiu? No ty si chuj!" povedalo nejaké dievča a nahlas sa rozosmialo. Otočili sme sa všetci k lavičke svedkov. Sedela tam Min Laura.
Pousmial som sa, keď sa na neho nechápavo pozrela moja kolegyňa. Yoongi vyzeral byť veľmi prekvapený z toho, že ju vidí. Aj ja by som bol kebyže vidím niekoho zo svojej rodiny po takej dlhej dobe.,,L-Lajka?! Teba už pustili? Tak skoro?" zasmial sa nervózne.
Kekeke! Usmial som sa a uhryzol som sa do spodnej pery.,,Čo si taký šťastný?" opýtal sa ma BangChan a ja som pretočil očami. Dal som si prst na pery na znamenie toho aby bol ticho. Pozrel som sa na toho seniora.
,,Ukľudnite sa slečna Min a sadnite si na zadok, nemáte teraz slovo!" upozornila ju sudkyňa.
,,Prepáčte..." ospravedlnila sa slečna Laura a sadla si naspäť. Mala tu so sebou svoju bývalú opatrovateľku.
,,A vy pán Min? Prečo ste taký prekvapený, že tu je? Je už dospelá a má po dvadsiatke, to s vami nežije?" opýtala sa ho tiež prekvapene.
,,No-no-no..." nevedel čo má povedať a preto som mu skočil do reči a postavil som sa. Odkašľal som si.
,,Pani sudkyňa, medzi tými papiermi čo som vám pred chvíľou dal je aj zložka slečny Min. Pustili ju zo 'Psychiatrického ústavu pre mladistvých Chae Minhoa' len pred dvoma mesiacmi a nie pred štyrmi rokmi." vysvetlil som jej a škodoradostne som sa na neho usmial.
,,A to je ako možné?!" opýtala sa ho ale opäť som jej odpovedal ja.
Toto neprehrám!,,Chae Minho je skorumpovaný a dal sa podplatiť. To spravil už mnohokrát predtým. Potvrdilo mi to aj pár pracovníkov a pár bývalých pracovníkov, s ktorými som sa skontaktoval." povedal som jej a ona si začala prezerať tie papiere. Dal som jej tam ako bonus aj zoznam mien ľudí čo mi potvrdili, že ich šéf je skorumpovaný.
,,Šikulka." počul som ho stále za sebou. Pousmial som sa a slabo som sa začervenal. Pokrútil som hlavou a opäť som si napravil okuliare.
,,Pán Han je to pravda?!"
,,No! Ah- ja! Bože-!"
Tak ten ti už nepomôže!,,Žiadny Boh tu nie je! Povedzte nám pravdu!" doliehala na neho a on už vybuchol.
,,Áno zavrel som ju tam a dúfal som, že sa tam tá diablova suka predávkuje! Dúfal som, že sa môj syn zabije sám za to čo spáchal! Je to skurvi syn a odporný slizký buzerant, pozrite sa s čím to on chodí. Kurva jedna! Bohvie, s kým každým už spal! Opováž sa mi niečo také porodiť!" povedal mojej už tak vystrašenej kolegyni a tá sa chytila za srdce. Zamračila sa na neho a dala mu facku.
,,To vyrieši potrat." odvrkla si a zaťala si ruky v päsť.
,,Ty! Opováž sa!" zakričal na ňu a už jej chcel dať facku tiež. Chytil som ju a skryl som si ju za seba.
No to mi je ale chlap!,,Pán Min, za vaše priznanie a vašu vám udeľujem 25 rokov nepodmienečne bez možnosti kaucie! Za agresívitu pri súde vám udeľudem poplatok 399665 wonov (približne 300 eur). Zatknite ho a pána Min Yoongiho pustite na slobodu! Toto je koniec súdu." povedala a postavila sa. Poklonila sa a odišla.
,,Gratulujem ti." zašepkal mi do ucha a odpútal pána Yoongiho.
,,Ďakujem vám pán Song!" zakričal šťastne pán Yoongi a objal ma. Potom sa hneď ponáhľal za svojím priateľom.
Sú spolu zlatý... Usmial som sa na nich a pomaly som si začal zbierať svoje veci. Mal som blažený pocit na duši, ktorý mi vydržal aj týždeň po skončení toho súdu. Mal som pekné šťastie.Hello, my dear bones!
-Je tu koniec našej súdnej siene a úprimne tú sviňu som už nechcela mať v ďalších častiach, takže tak. Táto časť by vyšla už v noci ale nechcelo sa mi ju dopísať. Jedna karanténe mi skončila a teraz mám hromadné ďalšiu, tak dúfam, že budem mať chuť teraz písať.Papa❤️
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo