,,Čo je, Kostička?" spýtal sa ma a ja som si ani neuvedomil, že stojím pred barom s drinkom v ruke a on mi drží zadok. Celkom silno.
,,Ak nedáš dole tie špinavé paprče z môjho zadku, tak ti ich dolámem." povedal som mu aj so svojím najvražednejším pohľadom, ktorý ovládam. Len sa zasmial, ale predsa len dal tú ruku vyššie na môj pás. Bol by som radšej ak by na mne ani nebola.
Obzrel som sa okolo seba a zbadal som Taeho v nebezpečenstve. Jungkook sa na neho lepil ako šelma a chcel ho pobozkať ale Taehyung ho od seba vkuse odstrkoval s vydesenou tvárou. Rozbehol som sa k nim a odtrhol som ho od Taeho.
,,Kam si sa tak rozbehol, Kostička." spýtal sa ma Yoongi keď za mnou dobehol a ja som mal na sebe nalepeného Taehyunga. Vypýtal som pre neho od jedného z barmanov vreckovku. Yoongi mi znova omotal svoju ruku okolo mňa a Taehyung sa zarazil
,,Vy spolu chodíte?" spýtal sa nás Tae.
,,N-" chcel som mu povedať, že nie nikdy ale prerušil ma Yoongi vedľa mňa a viac si ma k sebe pritiahol za pás.
,,Áno." povedal s úsmevom a pobozkal ma, takže som bol z toho znova soft a objal ma... Tak toto už Taemu nevysvetlím ako hlúpy omyl. Min Kretén!
,,Už pôjdeme domou Chim? Alebo ešte chceš zostať s priateľom?" spýtal sa ma Tae nepríjemne. Čo mu je!? Aha... Prebodával toho kreténa pohľadom.
,,Ja neviem ako môj priateľ, no ja už na klub, či bar nemám náladu." povedal som mu a tiež som začal Yoongiho prebodávať pohľadom.
,,Kostička, je jasné, že ja pôjdem s tebou." povedal provokatívne a otrel si nos z oboch strán o ten môj.
,,Hraj to lebo sa Taemu stane niečo zlé." povedal mi do ucha. Pozrel som sa na neho ako na idiota.
"Odveziem vás. Pil som dneska len kofolu, čiže som triezvy." povedal a potiahol ma za ním. Hneď sa menej bojím o svoj život v tvojom aute vedľa teba! Potiahol som so sebou aj Taeho a preplietol som si s ním prsty. Za dnešok si ešte Mina aj Jeona podám.,,Min dopredu, Tae dozadu." rozkázal a ja som ho radšej poslúchol. Sadol som si vedľa Yoongiho na miesto spolujazdca.
,,Kde bývaš Taehyung?" spýtal sa ho Yoongi keď si naštartoval auto.
,,Na *****. (domyslite si) Od kedy ste spolu, Chim?" spýtal sa ma Taehyung a moje líca nabrali červenú farbu.
,,Od dnes." povedal som mu a prehrabol sa vo vlasoch. Je unavujúce robiť Yoongimu falošného priateľa aj keď je to len desať minút.
-Bolí ma hlava ale moja myseľ pracuje na plné obrátky, no som unavená ako taký kôň 🐴 tak dobrú noc tomu kto si toto číta v noci a dobré ráno tomu kto si toto číta ráno 😄😪😴💜
Pa pa❤️
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo