11. Kapitola

806 30 35
                                    

,,Yoongie!" pribehol som ku Yoongimu, keď som prišiel do školy. Stál som pred ním a s úsmevom som ho pobozkal.

,,Ahoj, Kostička." tiež na pobozkal.
,,Tak ako? Môžeš ísť?" iba som prikývol.
Ten malý Satan odo mňa chcel tri wifonky... Ale aspoň môžem ísť. Pobozkal ma a objal ma okolo pása. Zasmial som sa.

,,A tvoja sestra, ide? Nechcem aby sa tam Jihyun s nami nudil a dúfam, že mu nebudú núkať alkohol, ak tam nejaký bude." povedal som mu, na čo ma eomma upozornila akoby som to sám nevedel. Tí chalani by mali najprv problém so mnou, potom s eommou a nakoniec aj s políciou, ak by Hyunieho opili, alebo tak podobne.

,,Nemal by byť taký problém a to už len preto, tam budú aj mladšie deti a bude nás tam chodiť kontrolovať aj appa toho kamaráta, takže si vymysli typ baby čo ťa 'priťahuje', lebo je to homofób..."

,,Neznášam takých ľudí..." zamračil som sa a oprel som si hlavu na jeho hruď.

,,Ja tiež, ale je tam veľká sranda, keď tam nie je. Inak... pribaľte si aj plavky. Tak poď odprevadím ťa ku triede." pobozkal ma a zatiahol ma do školy. So smiechom som za ním musel doslova utekať, pretože ten dilinko by nezastavil ani na chvíľku. S poslednou pusou sme sa spolu rozlúčili a ja som celý vysmiaty vošiel do triedy, kde ma už čakal Tae sediaci v lavici.

,,Ahoj Alien!" dal som mu veľké objatie.

,,Ahoj mochi!" opätoval mi objatie. Dnešok bol pre mňa veľmi dlhý, všetky najnutnejšie hodiny máme dnes. Ale od zajtra je riaditeľské voľno, kvôli nejakým prácam na spodnom poschodí. Povedal som o tej chate Taemu a vraj ho tam stihol pozvať už Kook...
Ten má niečo zalubom... Budem ho sledovať ako tŕň v oku... Au už len tá predstava ma bolí... Len aby potom nebolela Taeho riť...

Zistil som aj pikošky... Pomáha nie na Japončinu bola vraj výhovorka na to aby ho mohol zlákať k sebe.
Lump jeden! Ten dostane vylágoš!

Nakoniec vraj nič nebolo, lebo Tae odišiel, aj keď po sebe dnes divne pozerali.
Muselo sa niečo stať! A ja na to prídem, že čo!

,,Hyunie!" zakričal som s úsmevom na svojho brata keď vychádzal zo školy. Išli za nimi aj nejaké deti čo si niečo pokrikovali, a Jihyun k nám išiel so sklopeným pohľadom k zemi.

,,Ahojte..." pozdravil nás skleslo.

,,Čo sa zase stalo Hyunie?" rozhrabal som mu vlasy.

,,Nič... Všetko je v poriadku." povedal mi nútene. Objal som ho.

,,Ale vážne, čo sa stalo? " opýtal som sa ho znova. Iba chcel vykročiť ďalej, no moje objatie ho nepustilo.

,,Nič... Všetko je po starom. Pôjdeme už?" bolo na ňom počuť, že sa mu chce plakať a asi by sa aj rozplakal, ak by som ho riešil pred jeho školou.

,,Tak poďme..." chytil som Hyunieho a aj Yoongiho za ruky a išli sme ku nám.

Skip- Druhý deň

,,Máte aj tie plavky?" opýtal sa Gi, keď prišiel aj s kamarátom a jeho sestrou po nás.

Včera som zistil prečo bol Jihyun taký. Dievča, ktoré sa mu páčilo ho odmietlo za čo ho ostatný len vysmiali.
Aké sú tie dievčatá v dnešnej dobe ale hlúpe...

,,Toto sú Lajka a Namjoon a toto Jimin a Jihyun." Lajka bola trochu pribratá asi ako ja a Namjoon vyzeral staršie. S úsmevom sme im zakývali. Sedel som na kraji, vedľa mňa Hyunie a vedľa neho bola Lajka. Zatrhli sme Namjoonovi Aux, pretože on tam má samí rap a Jihyun ma vraj nechcel počuť rappovať a potom Yoongiho s Joonom spievať.
Mal som ho ja nechať doma...

-a jsem tady zas... Ahojte Kostičky! =D❤️
Ako sa máte? :D❤️
Mám par častí predpísaných tak sa posnažím niečo vydať tak raz, dvakrát týždenne ale nič vám nesľubujem. 😅
Pa pa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon