7. Kapitola

937 45 24
                                    

,,Vstávaj, lebo prídeš pozde do školy!" zakričala po mne mama a ja celý vystrašený som začal vymýšľať svoj plán ako ju prehovoriť aby som mohol zostať doma.
Bolesti brucha? Horúčka? -Nie to by mi dala buď len Ibalgin alebo Paralen. VYSOKÝ TLAK! Mám stres čiže ten tlak mám vysoký aj tak ale za pokus nič nedám.
Postavil som sa z postele a s rukou okolo brucha som došiel do kuchyne za mamou.

,,Mamí? Mám ešte tie lieky na tlak?" spýtal som sa jej a ona prišla ku mne.

,,Je ti zle?" prikývol som.
,,Hlava, brucho?" spýtala sa ma.

,,Aj, aj..."

,,Tie tabletky si dobral pred týždňom a keď ti je zle tak ťa dneska nechám doma a poobede ti kúpim ďalšie tabletky. Jihyun bež sa obliecť už pôjdeme. Jimin ty si choď ľahnúť, ja ti ešte spravím čaj. Navarené máš, tak sa zdržiavaj doma." povedala mi a dala mi bozk na čelo.

,,Čau hyungie." pozdravil som Jihyuna, keď som okolo neho prechádzal a objal ho okolo ramien.

,,Čau." pozdravil ma tiež a stisol ma v objatí. Už ma skoro dorastá. Mal som jeho hlavu pod bradou. Odišiel som s úsmevom do svojej izby a zababušil sa do perinky. Ah, ešte je teplá. Zakryl som sa až po krk a ľahol si na pravý bok ku stene.

Po chvíľke mi vošla mama do izby tak som nahodil vyčerpaný face.

,,Spíš?" otočil som sa k nej a pokrútil som hlavou. Čaj mi položila vedľa mňa na menší stolík a sadla si k mojim nohám. Chytila ma za čelo a zamračila sa.
,,Horúčku nemáš ale si bledý ako stena. Kebyže ti je horšie tak si daj ibalgin a keď ti bude ako naposledy tak mi zavolaj." povedala mi a ja som prikývol.

,,Dobre mami." povedal som jej a ona mi dala bozk na čelo.

,,Tak ja už idem. Ahoj Minnie." povedala mi a odišla. Vydýchol som si.
Skočila mi na to!
Povedal som si radostné v hlave a vybral si mobil. Mal som tam správu od Taeho.

-Pôdeme dneska do kaviarne? 😃

-Prepáč mi Tae ale nie je mi dobre ☹️

-Ahaaa...
-Čo mám povedať učke? 😐

-Kľudne jej aj povedz, že ma v sne prepadli piškóty. Mne je to jedno 💁‍♂️

-Ale humor ti nezmizol, takže ti nie je až tak zle. Poviem jej, že si chytil koronu 😐

-Ok
-Pa pa 👋😬

-Pa 👋😗

Tak to by sme mali. Už som skoro spal keď mi začínal mobil.

,,Možeeeeeeeš?!" spýtal som sa ho sám seba a pozrel sa na mobil.

Min Yoongi Vám chce poslať správu.

-Prečo nie si v škole, kostička? Ten tvoj kamarát mi povedal, že ťa zožrali gumový mackovia 😐

-Nie je mi dobre...

-Ale no, nevymýšlaj. Poobede za tebou prídem a neželaj si ma! ☹️

-Mám vysoký tlak! 😑
-Neotvorím ti! 😑

-Tak ty si môžeš vyspávať a ja nie! 😧
-Pôjdem oknom a vleziem ti pod perinu!😎

-Také kulové!
-Čau!

Kretén!
Napísal som mu a vypol si mobil keďže mi zacinkal trikrát po sebe.
Seriem ho!
Zaspal som. Mal som skutočne krásne sny.

,,Pridaj!" zakričal som a vzdychal nahlas. Bolo mi totálne jedno, že ma niekto začuje. Dostal som úder po zadku a podlomili sa mi ruky od toľkej slasti. Môj partner má chytil sa za vlasy a tým má trochu vyzdvihol. Prirážal do mňa ako zmyslov zbavený.

,,Yoongiii!" zavzdychal som už realite a urobil sa do nohavíc.
Fuck!
Vstal som z postele a vybehol som sa  umyť. Nahý som sa hodnú chvíľu premáva po byte. Podľa môjho mobilu je len 12 hodín, čiže som sa nebál, že by som tým niekomu privodil infarkt.

Obliekol som sa a išiel sa obliecť. Stačili mi kraťasy na spanie a voľné vyťahané tričko. Niekto mi odrazu zazvonil na zvonček u dverí... Ešte, že som sa obliekol...

Otvoril som dvere a tam bol Yoongi... Pretočil som očami a chcel mu zatvoríť pred nosom, ale dvere zastavila jeho ruka. Vošiel dnu a dvere zavrel on sám.

,,Ale no, kostička, takto sa výta priateľ?" opýtal sa ma a prirazi ma o stenu po jeho právom boku. Pozeral som sa na neho vystrašene s mierne vypleštenými očami. S miernym úsmevom sa mi sklonil k tvári a pobozkal ma. Bozk som mu opätoval... PRISAHÁM, ŽE SOM BOL V TRANZE... či?

,,Č-čo tu robíš?" spýtal som sa ho keď sa odo mňa odtiahol.

,,Chcel som ťa vidieť. V sobotu si odišiel skoro..." povedal mi a pritiahol si ma k sebe bližšie. Chytil ma zozadu za stehno a rukou vyšiel vyššie až pod látku mojich kraťasiek na zadku. Stisol mi pravú polku, svoju ruku dal trošku ďalej od môjho zadku a udrel ma po ňom. Zavzdychal som mu do ucha a trochu sa od neho vzdialil.
ĽAHNI CHIMMY! Zakričal som v mysli na svojho drobca a sklopil som pohľad.

,,D-dáš si niečo?" opýtal som sa ho zo slušnosti.

,,Teba." odpovedal potichu, no ja som ho aj tak počul a zdvihol som k nemu svoj vystrašený pohľad.

,,Č-čo?" opýtal som sa ho zmetene.

,,Ale nič..." povedal s menším úsmevom.
Okei? Tak toto bolo divné.

,,Ta-tak si poďme sadnúť." navrhol som mu a išiel som do obývačky. Chcel som si od neho sadnúť ďalej ale on ma stiahol k sebe na nohy...



















Kurva...

-Ahojte ľudia! 😄❤️
Oficiálne môžem povedať, že lazane sú život!!! A ešte kebab! A Francúzske zemiaky! A halušky! A pirohy!... Okej je toho veľa takže to zaokrúhlim len na jedlo! 😋😂

Pa pa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now