51. Kapitola

269 16 2
                                    

,,Yoooy! To už dnes?! Čo si bez tvojich návštev ja iba počnem, Kostička?!" odul si pery a skryl si hlavu do mojej hrude.

,,Už teraz mi chýbaš!" pomojkal som si ho a pobozkala som ho.  Dnes som mal krátke ružové šatičky, ktoré mi ladili ku vlasom a balerínkam.

,,Ste taký sladký, že sa mi z toho kazia zuby." povedal nám otrávene Jihyun a ja som pretočila očami.

,,Ticho, mohol prísť aj Hyungwon." povedala som mu s úsmevom a on sa na mňa zamračil.

,,Sama si počula minule jeho eommu, ona ho ku kriminálnikovi nepustí aby sa neposrala." Stačilo trochu viac na Wonnieho eommu trochu pritlačiť a bola by ho pustila. Je skoro ako naša eomma, tiež sa ju mohli opýtať v správny čas. Stačilo zaťahať za tie správne nitky.
To ich musím naučiť...

,,Hyunie!" okríkla som ho, pretože nemám rada, keď nadáva. Potom to od neho chytám a tiež nadávam.
Má na mňa zlý vplyv.

,,Čo? Je to pravda!" čertil sa. Prekrížil si ruky na hrudi a podupkával si s nohou.

,,Dal ti?" opýtal sa ho Yoongi s úsmevom a mňa zadrhlo.

,,Áno a?" vypleštil som na Jihyuna oči. Okej ja som začal už v 16 rokoch ale to je už zasa moja vec a nikde o tom nikomu nehovorím.

,,Dobré bolo?"

,,Nebolo to celkom ono, keďže to bolelo ale áno." povedal ako keby mal byť prvý sex dokonalý. Je zvláštné ako otvorené o tom hovorí a, že práve on bol bottom. Môj prvý sex bol pekný, keďže Yoongi bol už aspoň nejako zkúsený, ale oni boli obaja panici, tak nech sa nesťažuje.

,,Ha s tvojou sestrou sme-." skôr než to do povedal som mu dala pohlavok.
Čo mu tú on bude hovoriť o našom sexe?! Ktorý bol mimochodom tak pred piatimi, až šiestimi rokmi!

,,Ticho buď!" zamračila som sa na neho.
Koleduje si o celibát na dlho! Ja byť bez sexu dokážem, ale čo on?
Takto nasucho ň-ň-ň, smúličku bude mať. Ale hneď mu to našťastie sklaplo.

,,Si pod papučou, poď papučou, pod papučou, pod, poď, pod papučou!" spieval mu Jihyun a Yoongi sa mu zagánil. Jihyunovi som kopla do lýtka a Yoongiho som švacla po hrudi.

,,Nerob to, lebo ti tak zostane tvár." pokarhala som ho. Mne už odstávajú uši od mala, ako som sa s nimi hrávala.

,,Ale ja už nie som malý!" argumentoval mi to Yoongi a Jihyun odišiel von z miestnosti, lebo mu začal volať Hyungwon.

,,Prepáč, ale občas sa tak správaš." povedala som mu a obkročmo som si na neho sadla. Chytil ma pod sukňou za riť a vošiel mi prstíkmi pod spodné prádlo. Doma mám k tomu aj čoker.

,,Zmierni ma Mommy." povedal mi a prstom sa mi začal obtierať o môj análny otvor.
Ako mi len jeho dotyky chýbajú!

,,Ah papie." potichu som mu zavzdychala do ucha a pobozkala som ho na líčko.

,,Ak by ťa pustili, tak mám pre teba doma prekvapenie." povedala som mu a pobozkala som ho. Obtočila som si ruky okolo jeho krku a on ma hladkal na zadku.

,,Teším sa." povedal mi a opäť ma pobozkal. Zrazu sa rozvalili dvere a do miestnosti spadol Jihyun. Prišli k nemu dvaja strážnici a bili ho obuškami.

,,Prestante! Hyunie!" zakričala som na nich a chcela som ich ísť zbiť ale Yoongi ma nechcel pustiť.

,,Baek!" zakričal na neho Yoongi a zrazu sa rozrazili aj druhé dvere.

,,Čo sa to tu kurva deje?!" zakričal ten Baek a všetci sa odtrhli od môjho brata.

,,Tento mladý si začal vyskakovať a chcel udrieť Hannesa!"
Hej a preto ho mlátia hlava nehlava?!

,,Nemali ste sa rozprávať o tom ako by ste radi znásilnili moju sestru!" povedal a mňa to vystrašilo, bola som na Yoongim nalepená ako kliešť.

,,A len aby on nerozpichal zadky vám!" povedal a ďalší ho udrel obuškom o hlavu. Zatmelo sa mi pred očami.

,,Xiumin!" pribehol k nemu Baek a dal mu ranu elektrickým obuškom a to isté spravil aj s tým druhým. Keď ma Yoongi pustil, tak som rýchlo pribehla ku Jihyunovi. Dala som si jeho hlavu na nohy a trochu som ho prefackával nech sa preberie.

,,Kokoti... Prepáčte nám, zavolám vášmu bratovi nášho doktora." poklonil sa mi a ja som len prikývla. On odišiel kým som na neho začala kričať nech si švihne.

,,Chen, postráž ich tu na chvíľku prosím ťa." povedal niekomu a počula som už len mľaskaví zvuk.

,,Ale však on by neušiel." povedal neznámy hlas. Keď sa Jihyun prebral tak som mu nohy oprela o stenu a hladkala som ho vo vlasoch.

,,Ja viem, že on nie, to skôr tí dvaja." povedal mu a už som počula iba dupot opätkou. O chvíľku prišiel ten spomínaný doktor a strážnici, ktorý odniesli Hannesa a Xiumina.
Zasrani!

,,Prepáčte slečna, ale budem potrebovať aby váš brat išiel na chvíľku s nami." Prikývla som a sadla som si ku Yoongimu na vedľajšiu stoličku. Zložila som sa mu na hruď a on ma hneď objal. Dýchala som rýchlo a snažila som sa neplakať.

,,Ššš baby, to bude dobré Jiminie. Tí policajti budú mať určite veľký trest a Jihyun bude v pohode. Jiminie neplačkaj, dievčatko moje." prikývla som a snažila som sa upokojiť.
Nechcem od neho odísť! Túlila som sa ku nemu až kým neprišiel Jihyun a my sme sa museli rozlúčiť. Bola som veľmi smutná.

,,Čo od teba chceli?" opýtal som sa Jihyun, keď som mu pomáhal skryť modriny na tvári make-upom. Vyzerá ako naša eomms po pohladení od appu.

,,Len chceli vedieť o čom presne sa bavili. Kurvy vysrané."

,,Nekurvuj a slušne rozprávaj!" karhala som ho.

-Ahojte Kostičky!❤️
Mám chuť písať vkook... Hm... Uvidím ako sa mi bude chcieť a už začnem opravovať svoje staré knihy.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Papa❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Papa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now