55. Kapitola

230 13 0
                                    

,,Dobre sadnite si, pán Han..." sadol som si a pozrel som sa na toho idiota.

,,Čo sa podľa vás stalo v ten večer? Vraví váš syn pravdu?" pozrel sa na mňa. Pozerali sme si navzájom do očí.
Pche! Pozrel som sa radšej na Jiminu a usmial som sa na ňu. Ja asi umriem, ak vedľa nej dnes nezaspím.

,,Nie, je to obyčajný luhár a neznaboh! Obyčajný buzerant."
Vyfarbuje sa. Najprv som jeho obľúbený synátor, potom je nespokojný, že chodím s Jiminom a nakoniec som len obyčajný buzerant.
To je kokooot...

,,Ukľudnite sa pán Han a povedzte nám ako sa to vtedy podľa vás stalo." upravila si vlasy a poklepkala nechtami po stole.

,,Prišiel som tam triezvy autom, keďže som išiel od pána farára. U svojej eommi som si dal pár pív a môj syn s Jiminiem sa hádali. Jiminie chcel aby si ho len môj syn viac všímal. Tak sa zarozprával s Yugyeom a Yoongi začal veľmi žiarliť. Nakričal na Jimina a začal ho mlátiť hlava nehlava."
Čo prosím? Pozrel som sa na neho, tak či mu náhodou už načisto nejebe. Raz som na neho zakričal a aj to som okamžite oľutoval.

,,Čo presne spravil?"
To by zaujímalo aj mňa.

,,Ako hovorím začal mlátiť hlava nehlava. Jimin bol potom v kóme a nič si nepamätal, chudáčik!"
Ale čo som mu presne spravil?

,,Môžeš si byť istý, že si spomenula Han." usmial som sa na neho. Bolo poznať z jeho pohľadu, že by ma najradšej aj zabil.

,,Pani právna zastupiteľka, máte nejaké otázky na svojho mandanta?" opýtala sa jej a ona len prikývla. Upravila si svoju úzku blúzku a krátku sukňu. Musela vedieť, že pred súdom nebude sudca ale sudkyňa, tak načo sa tak vyfintila?

,,Áno mám... Pán Min, máte svoje deti rád?" opýtala sa ho a otočila sa k nemu.
Toto si museli cvičiť dlho.

,,Milujem ich tak, ako svoju vieru."
Tá tvoja viera, chce sa mi z nej zvracať! Zatváril som sa znechutene a sledoval som ich.

,,Snažili ste sa im dať niečo z toho? Alebo ich viesť cestou k Bohovi?" opýtala sa ho a viac si vypla hruď.
Je plochá ako doska.

,,Áno ale moja žena nechcela aby boli vychovávaný vo viere v Boha, tak som to toleroval. Keď odišla, kvôli svojej rodine naspäť do Číny, tak im obom začínala puberta a nechcelo sa im už chodiť do kostola."
Ďalšie klamstvo. Aj s Lajkov sme tam chodili od malička, keďže aj eomma chcela nech tam chodíme. Odtiaľ sme poznali Shownua, Gigu a Hyungwona. Chodili sme tam kým sa za nás otec 'nezačal hanbiť' pred fajárom.

,,Čo ste povedal navrhovateľovi, keď ste zistili, že si našiel chlapca?"

,,Bol som v šoku, keď som ho videl ale nijako som to neriešil."
Že nijako?! Dlho som chodil s monoklom!

,,Klamete!" zakričala odrazu Jimina. Až som sa aj ja zľakol. Ešte v živote som ho- ju nepočul kričať okrem sexu. Vtedy bola o dosť najhlasnejšia.

,,Čo prosím?" opýtal sa jej hnusne.

,,Možno, že som zabudla, ale len na ten deň a nie na to ako ste sa ku nemu správal predtým!" povedala nahlas a sudkyňa udrela po stole svojím kladivkom.

,,Pán Park ukľudnite sa!" upozornila ju ale ona nevyzerala, že by chcela prestať. Veľmi sa mračila.

,,Jiminie kľud..." povedal som jej potichu s kľudným hlasom a ona si sadla. Jihyun ju chytil za ruku a ukľudňoval ju.

,,Prepáčte..." povedala a súd pokračoval.

,,Máte na svojho mandanta nejaké otázky?" opýtala sa ešte naposledy sudkyňa appovej frajerky.

,,Už nie." povedala a sadla si. Začali si s appom šuškať a ja som bol rád, že nesedím za nimi. Otočil som sa na Jiminu a sledoval som ju ako sa mračí na svoje ruky. Keď sa mi pozrela do očí, tak som sa usmial a prestal som vnímal všetko okolo seba okrem nej. Začervenala sa a tiež sa na mňa usmiala.

Felix's pov

,,Pán Song, máte nejaké otázky na odporcu?" opýtala sa ma súdkiňa a ja som prikývol. Ako som si všimol, tak môj mandant, prestal dávať pozor a bol zahladený do toho transsexuála čo ma platí a dosť dobre. Vždy odvádzam kvalitnú prácu.

,,Áno mám." postavil som sa a otočil som sa na otca pána Mina.

,,Pán Han. Koľkokrát ste boli vo väzení pozrieť svojho syna?" opýtal som sa ho a on sa na mňa zarazene pozrel ako by to nečakal.

,,Am- eh, no. Veľakrát." povedal nervózne.

,,Tak dvakrát za prvý rok?" opýtal som sa ho s menším úsmevom.

,,Chodil by som aj častejšie lenže ma nechcel vidieť." pekná výhovorka.

,,A prečo ste to neskúšal ďalej? Ani ste mu nezavolal na narodeniny alebo iný sviatok ako sú Vianoce. Napriek tomu ste ani jednu omšu alebo spoveď nevynechal ani keď ste boli chorý alebo ste ochrnul, však?" opýtal som sa ho a on sa chytil na mieste kde má akože srdce.
Pane, haloo srdce je na ľavej strane. Pár ľudí za nami sa zasmialo.

,,Eh! Myslel som na neho každý deň!"
To je všetko? Občas sa mi fakt zastaví mozog nad takýmito ľuďmi.

,,Tak prečo ste mu neposielali napríklad listy ako to robil pán Park?" opýtal som sa ho. Videl som pár z tých listov, keďže iné vraj boli len pre pána Mina a, tam mu opisoval ako veľmi ho miluje a ako mu chýba. Je pekné vidieť ako sa oni dvaja milujú.
Tak prečo musí byť Bangchan taká sviňa?!

,,Pretože keď som ho bol druhýkrát pozrieť osobne, tak ma skoro napadol! Ten list by si ani nepozrel!"
Chabosť! Nie je ochrnutý na ruky, ale na nohy mohol sa posnažiť!

,,Ako to môžete vedieť? A čo mne povedali strážnici, tak ste ho vy opakovane provokoval. Ne-" nestihol som dopovedať, pretože mi skočil do reči.

,,To je lož!" zakričal na celú sieň.

,,Ja vravím len to čo mi povedali. Ďakujem, už nemám ďalšie otázky." povedal som mu a posadil som sa na príkaz sudkyne.

,,Dávam vám dvadsať minútovú pauzu!" Povedala a rýchlo utekala smerom preč zo súdnej siene. Prešiel som ku Jiminovi nahol som sa opatrne ku nemu a jeho bratovi.

,,Pán Park? Ak vám to nebude vadiť, tak vám budem hovoriť v mužskom rode. Vyvíja sa to zatiaľ celkom dobre, teraz pôjdete vypovedať vy." povedal som mu a on prikývol.
Aspoň nebudem mať problém ako ho oslovovať... Išiel som rýchlo na záchod.

,,Félix! Ahoj baby!"
Kurva ten musí byť všade, že? Pretočil som očami a omyl som si ruky. Chcel som odísť, no on ma chytil za ruku a tým má zastavil. Vytrhol som sa z jeho ruky a dal som mu facku.

,,Nedotýkaj sa ma! Niečo som ti už povedal kurva!" zahrešil som a pomaly som odišiel zo záchoda. Super a teraz ma už nenechá na pokoji. Sadol som si vedľa pána Mina, ktorý sa rozprával s Pánom Jiminom a hral som sa na mobile až kým opäť nezačalo pojednávanie.

-Dobrú noc Kostičky!

Papa

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt