5. Kapitola

1K 49 19
                                    

,,Čau Tae!" povedal som mu pri rozlúčke a ešte z menším objatím odišiel z auta. Zostali sme v aute už len mi dvaja. A kurva.

,,Tak Chim. Rozhodol som sa, že dnes prespíš u mňa." povedal Yoongi veľmi sebavedomo. Neviem, že čo si od tohto sľuboval ale u neho spať nebudem, ešte by ma znásilnil.

,,Nemôžem, musím byť kvôli appovi do polnoci doma." povedal som mu hneď prvé klamstvo čo má napadlo. Môj appa už dávno ovoniava fialky odspodu na cintoríne v Busane, ale ľahšie je takto klamať akoby mi mal niekto každý deň za to smiať.

,,Jedenkrát ho to nezabije." povedal a ja som sa uchechtol.

,,Chcem byť doma aby z toho neboli problémy, inak by som prespal u Taeho." povedal som mu a zotrel si jednu neposednú slzu, ktorá mi stiekla z oka po líci.

Telom som bol v aute ale mysľou som bol na pohrebe, ktorý bol pred dvoma rokmi. Stál som nad jeho hrobom a hodil hlinu na jeho truhlu. Zakrútil som hlavou a zotrel si ďaľšie slzy tak aby to Yoongi nevidel.

Nechcel som s ním nič riešiť a už vôbec nie to prečo plačem. Ešte by sa rozkecol.

Zrazu som ucítil Yoongiho ruku na svojom kolene. Nohy som si pritiahol k sebe a chcel som mu dať ruku zo seba dole ale on ju tam silou mocou stále držal tak som ho už nechal.

,,Prečo si povedal pred Taem, že spolu chodíme keď to tak nie je?" Spýtal som sa ho a on sa škodoradostne zasmial.

,,Prečo si povedal, že tvoj appa chce aby si bol doma do polnoci keď je mŕtvy?" Spýtal sa ma. Ako vie o mojom otcovi?!

,,Ty si fakt kretén!" zasmial som sa na ňom ale z očí mi tiekli slzy.

,,Dnes prespíš u mňa a basta." povedal mi a potľapkal ma po tej nohe a dal si ruku na riadiacu páku. Si zo mňa len strieľa! Určite to tak je!

,,Zober ma domou..." povedal som mu s mierne priduseným hlasom. Snažil som sa neplakať takže som rýchlo zaklipkal očami, aby som tým zahnal slzy.

,,Dneska nie bejbe." povedal mi a ja som mu mal chuť jednu streliť ale to by sme obaja umreli kvôli havárii. Až zastaví tak pôjdem peši jebem na neho.

,,Tak a sme tu." povedal, ani nezastavil poriadne auto a ja som už vystupoval.

,,Kam sa tak ponáhľaš?" spýtal sa ma provokatívne a ja som zaťal zuby. Kretén! Začal som rýchlo kráčať preč od jeho auta a stierať si slzy.

Čo si on myslí, že som kurva?

Počul som za sebou hlasné a rýchle kroky. Keď bol už u mňa tak ma chytil za rameno a otočil si ma ku sebe. Bol zadychčaný ako po päť kilometrovom maratóne.

,,Kokos mám astmu, tak nechoď, tak rýchlo." povedal mi a ja som nadvihol obočie. A toto tu má byť kapitánom basketbalového tímu? Chytil som ho za bradu.

,,Yoongi aspoň teraz neklam. Chodíme na tú istú školu a kebyže máš astmu tak by ťa nikto nikam nechcel prijať." Môj malý braček Jihyun to pozná. Chlapci ho medzi seba nechceli zobrať keďže nevie kvôli astme športovať a dievčatá sa mu za to smejú. Otočil som sa mu chrbtom ale on ma chytil za pažu, pritiahol si ma k sebe a otočil si ma k sebe.

,,Prečo je to s tebou také ťažké?" spýtal sa ma a ja som naklonil hlavu na stranu. Chcel som mu znova niečo povedať ale on ma pobozkal ešte než som niečo stihol povedať. Celý som sčervenel a vypúlil som na neho oči.

,,Nebráň sa mi." povedal mi a znova ma pobozkal.

,,Už nikdy si do huby neber môjho appu." povedal som mu a hlavu som si schoval do jeho krku. Čo to robím? A kde to vlastne sme?!

,,Dobre tak poď so mnou kostička." povedal mi a začal ma viesť do svojho kráľovstva. Dal mi nejaké svoje tričko a kraťasy a on si dal len nejaké tepláky. Donútil ma si ľahnúť k nemu do postele, nechcel ma ani za nič pustiť a ešte po mne dožadoval pusu, ktorú mi aj tak nakoniec dal... Svätí Namjesus pomôž mi alebo radšej nie... Boh vie ako by to dopadlo.

-Tak som tu po dlhšom čase za čo mi prepáčte ale naší učitelia si myslia, že sú jediný kto má súkromný život 🙄 Majte sa pekne kým zasa niečo nenapíšem 😄❤️

Pa pa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now