Yoongi's pov
,,Pán Min mladší, postavte sa." postavil som sa a pozrel som sa na tú sudkyňu.
Prosím nech je liberálna. Hral som sa so svojimi rukami od nervozity.
,,Povedzte nám čo sa v ten intrigovaný večer stalo." vyzvala ma ku slovu.,,Prišli sme s mojím priateľom Jiminom-." chcel som povedať to čo keď som bol na súde naposledy, ale tá sudkyňa mi skočila do reči.
,,Prepáčte, že vám skáčem do reči, je tu pán Park?" opýtala sa a ja som sa pozrel na Jimina. Zdvihla ruku a oblízala si pery. Postavila sa, ak by ju náhodou nevidela.
,,Nie ste náhodou slečna?" opýtala sa a pozrela sa na ňu cez okuliare.,,Nie, ešte nie." povedala svojím jemným hláskom a vlasy si dala preč z tváre za ucho. Ľudia za nami si šepkal rôzne blbosti.
,,Ticho v súdnej sieni! Posaďte sa a pán Min, vy pokračujte." povedala mi a ja som prikývol. Jimina sa zatiaľ posadila a svoj pohľad som presunul ku sudkyni a zhlboka som sa nadýchol.
,,Ako som už povedal prišli sme s mojím priateľom Jiminom k babke Tae. Už tam bol môj bratranec Yugyeom a jeho terajšia snúbenica Crystal. Appa prišiel opitý autom a u babky si dal ešte asi pivo. Všetci sme sa zabávali, kým appovi nepreplo." povedal som a teraz mi appa skočil do reči.
,,To ako o mne hovoríš?! Ja nie som žiadny psychopat ako tvoja sestra!" Pretočil som nad ním očami a sfackal som ho v duchu.
Že ťa huba nebolí!,,Ale si alkoholik Han!" už mu nedokážem povedať appa a ani nijako pekne. Toto by nespravil normálny človek svojmu decku.
,,Pán Min neskáčte mi do výsluchu vášho syna!" konfrontovala ho súdkyňa.
On má šťastie, že tu dnes Lajka nie je! Tá by mu dala aj keď je appa na vozíku.
,,Pán Park nám povedal, že tam bola aj vaša sestra, je to tak?" spýtala sa ma a ja som sa pozrel na Jimina.,,Prepáč..." vyčítal som jej z pier predtým než si sklopila hlavu na svoje ruky.
Zlatko moje. Povzdychol som si.,,Áno je to tak, bola tam." povedal som sudkyni a pozrel som sa jej do tváre. Keď to už povedala, tak to je jedno.
Aspoň ona neklame.,,Prečo ste to nepovedali skôr?" Snáď to pochopí.
,,Pretože som nechcel aby bola do tohto zapletená. Han ju skoro zmlátiť a verte mi v ten večer jej skoro spravil viac vecí ako je nejaká blbá facka!" začal som si praskať prsty. Na ten večer by som najradšej zabudol. Môj plán predtým bol odsedieť si svoj trest a vziať Lajku preč. Podľa listov som vedel kde je Jimin, takže by som sa s ním pokúšal spojiť.
,,Preto ste ho postrelil?" opýtala sa ma.
,,Nie len preto. Najprv namieril zbraň na babku Tae ale našťastie minul. Potom na mňa ale povedal, že nemá to srdce zastreliť mňa alebo Lajku, takže namieril zbraň na Jimina a tvrdil, že som gayom len kvôli nemu. Vtedy som po ňom skočil a pobil som sa s ním o tú zbraň. Bola to nešťastná náhoda, keď vystrelila. Neviem zaobchádzať so žiadnou strelnou zbraňou." poznamenal som, keďže som predtým a ani potom zbraň nikdy nedržal. Ku zbraniam mám rešpekt a nemám ich rád.
,,Pán Song máte na svojho mandanta nejaké otázky?" opýtala sa môjho právnika a ten prikývol a postavil sa
,,Áno mám... Pán Min aký ste mali vzťah so svojím appom?"
,,Nikdy to nebol dobrý vzťah. Raz bol so mnou spokojný, raz to len hral a potom mi dal najavo ako podľa neho stojím za hovno." zavrčal som pri spomienkach na to ako ma vždy zhučal. Keď som nechal Lalisu, keď ma videl fajčiť alebo keď ma videl prvýkrát s Jiminom.
,,Na to, že chodím s chlapcom a nie so svojou ex prišiel až po polroku môjho vzťahu s Jiminom a vtedy som už aspoň dva roky nechodil s mojou ex. Nevšímal si nás, pretože sme vraj Satanove deti." To zasa nechápem ako ho taká pičovina napadla.
Krstili nás pred ním a nezhoreli sme alebo to do nás potom vošiel ako do neho Duch svätý?
,,Naša eomma tomu tiež uverila a opustila nás a aj appu, pretože sa na nás vraj nezvládala už postarať." stiekla mi slza po tvári, tak som si ju zotrel a vzlyk som horko ťažko udržal v sebe.,,To nie je pravda!" zakričal z plného hrdla a mne už praskli nervy. Udrel som po stole.
,,Nie?! Predtým sa dušovala ako by nás pri tebe nenechala a potom si len tak odišla! Ty sám si mi to povedal a aj Lajke!" zakričal som na neho a zhlboka som sa nadýchol.
Vylez mi na hrb Han!,,Kretén..." započul som blízko seba niekoho hlas. Pozrel som sa ku lavici svedkov a už som len videl ako Jimina udrela do hrude Jihyuna. Pokrútil som nad ním hlavou.
Dobre som ho to vtedy naučil.,,Prečo vás vaša mama nechcela nechať u otca?" opýtal sa ma a ja som sa nadýchol.
,,Môj appa sa možno hrá na tú najčistejšiu dušu na celej planéte, ale dosť ju bil. Skoro každý večer. Hovoril jej aká je neschopná a nepodstatná na tomto svete. Že ani Boh by ju nechcel, lebo by mu porodila Satanove deti ako jemu. Je to normálne?" opýtal som sa ich a sudkyňa svoj prísny pohľad presunula na Hana.
,,Je to pravda, pán Min Han?" opýtala sa ho a on začal krútiť hlavou. Potí sa od nervozity a to ani nezačali predvolávať svedkov.
Úžasné.,,Nie je, ctihodnosť." povedal rýchlo. Mal si dať panáka než sem išiel, skôr by som mu uveril, že klamem.
,,Klameš... Bil si nás aj za malé nepodstatné klamstvá, ale ty robíš to isté Han. Kážeš každému vodu, ale sám piješ víno." povedal som mu a on tentokrát udrel po stole. Za sebou som počul rôzne hlasy, ale škoda, že som nepočul čo rozprávajú.
,,To nie je pravda, ty luhár!"
Hej ako vieš? Jaaaj zabudol som! Ty nemáš rád víno tak to potom chápem!,,Neskáčte mi do výsluchu vášho syna pán Han! Ešte raz vás upozorním a pošlem vás von!" zakričala na celú miestnosť a všetci štíhli. Vydýchal som sa a pozrel som sa na Jimina. Usmiala sa na mňa.
Asi sa roztečiem...,,Slečna Kimová máte nejaké otázky na navrhovateľa?" opýtala sa právnička môjho appu. Je to tá jeho mladá šťanda, čo by mi mohla byť sestrou.
,,Áno mám. Pán Yoongi. Prečo chcete po toľkých rokoch dokázať svoju nevinu?" opýtala sa ma povýšenecky. Oni to už berú asi ako Bohom zabudnutú vec.
,,Ja sám som mal plán si ten posledný rok odsedieť, ale potom za mnou prišla Jimina. Začala spomínať a nechcela aby som bol dlhšie za mrežami. Ona ma presvedčila ku tomuto, inak by som to už asi nijako neriešil." povedal som jej už kľudne.
,,Nechali by ste to len tak?" opýtala sa ma a zasmiala sa.
,,Najprv som to chcel riešiť, ale ako? Nemal som žiadneho svedka. O Lajke som tvrdil, že tam nebola aby ju polícia vynechala a babku Tae zbavil Han svojprávnosti. Yugyeom a Crystal radšej tvrdili, že Han má pravdu, pretože sa im vyhrážal. Nemal som nikoho kto by mi veril, tak načo?" mykol som ramenami so sarkastický úsmevom.
,,No, ja keby som sa na vašom mieste snažila aby si PÁN Jimin spomenul, alebo by som do toho zatiahla vašu sestru."
Jasné alebo by zutekala niekam do preč.,,Keby bolo keby... To hovoríte teraz, ale nikdy ste na mojom mieste nebola, tak to prosím vás netvrďte s takou ľahkosťou." zamračil som sa na ňu. Zostala sa na mňa prekvapene pozerať.
,,Máte na pána navrhovateľa ešte nejaké otázky?" opýtala sa jej sudkiňa a oprela sa o svoje kreslo.
,,Nie, už nie." povedala zamračene.
,,Dobre sadnite si..."
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo